مرد جوان در جریان یک درگیری در جنوب تهران با ضربات بی‌امان چاقو به قتل رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- معاون فرهنگی و اجتماعی فراجای آذربایجان شرقی با بیان اینکه درگیری دو جوان در پارک ائل گلی تبریز منجر به قتل یک نفر شد، گفت: قاتل فراری تنها ظرف یک ساعت پس از ارتکاب این جرم دستگیر شد.
کونکاکاف اعلام کرد که دو بازیکن از تیم ملی آمریکا و دو بازیکن از تیم ملی مکزیک به دلیل درگیری با محرومیت مواجه شده‌اند.
کمیته مرکزی گروهک «کومله زحمتکشان کردستان» نیز با صدور بیانیه‌ای از حمله عناصر گروهک «کومله زحمتکشان انقلابی کردستان» به مراکز آموزش و اردوگاه‌های خود خبر داد. در این بیانیه آمده است که آن‌ها با تک تیرانداز به سمت عناصر این گروهک شلیک کرده و طی آن دو تن به نام‌های «سامان ابراهیمی» و «هیوا صادقی» کشته شده‌اند.
میعادفر با بیان اینکه پنج نفر به دو تکنسین اورژانس حمله‌ور شدند، اظهارکرد: در جریان این درگیری دو تکنسین اورژانس دچار آسیب دیدگی‌هایی شدند که اقدامات درمانی برای آنان انجام شد. خوشبختانه همکاران وظیفه‌شناس من در آن شرایط نیز به فرد مصدوم امدادرسانی کردند. در ادامه نیز یکی از این افراد سوار برخودروی آمبولانس شده و اقدام به سرقت آن کرد.
در بررسی‌ها روشن شد در درگیری که در خانه‌باغ رخ داده است، یک مرد ۳۵ ساله به نام سپهر کشته شده و دو دوستش به نام‌های شاهین و صدرا زخمی شده‌اند.
سرهنگ سواری‌پور درباره انگیزه این جنایت گفت: دو متهم درپی اختلاف‌هایی که از قبل با مقتول در محل زندگی‌شان داشتند برسر چشم توی چشم شدن و متلک‌گویی باهم درگیر شده اند و سرانجام، چون چاقو همراهشان بوده و نتوانستند خشم خود را کنترل کنند ضربه‌ای به مقتول زده و ازمحل درگیری متواری شده اند.
جاسوس های دو جانبه!/ شلیک های خونین در انتقام از پدر و پسر همسایه/ پاندای شعبده باز در قفس پلیس!/ قتل؛ پایان درگیری ۲ مرد همسایه/ جاساز ۳۸ کیلو شیشه در وانت عبوری/ شیطان در جلد میهمان خانه مردی با دخترش/ محموله بزرگ لوازم سرقتی در مخفیگاه روستایی/ جنایت خونین با دیدن فیلم سیاه زن تهرانی
دادستان همدان با تکذیب این ادعا که موضوع نزاع بر سر حجاب بوده است گفت: ماجرای رخ داده به دنبال درگیری لفظی و سپس فیزیکی در نحوه پذیرایی در محل بوده و از آنجا که حین درگیری روسری از سر متهمان می‌افتد.
سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد درگیری رخ داده بین دو عضو تیم ملی گفت: تصمیم گیری در مورد خطای انضباطی امیرحسین زارع کشتی گیر سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد با کادر فنی است.
اخراج ساکت الهامی از کنار زمین، تنها حاشیه بازی دیروز هوادار و مس رفسنجان در جام حذفی نبود.
در جلسه علنی امروز مجلس و در حالی که نمایندگان در حال بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح بانکداری جمهوری اسلامی بودند، رشیدی کوچی با حضور مقابل صندلی نوروزی با صدایی بلند خطاب به وی بیان کرد: شما دارید جامعه را به هم می‌ریزید و می‌خواهید مردم را به کف خیابان بکشید، حتی رئیس کمیسیون نیز اظهارات شما را (درباره طرح صیانت) تکذیب کرده است و در همین حین حسن نوروزی نیز از رشیدی کوچی درخواست می‌کرد که با صدای آرام‌تر مطالب خود را مطرح کند، در نهایت رشیدی کوچی با عصبانیت بحث با حسن نوروزی را ترک کرد.
درگیری عشقی دو مرد در افغانستان به باقرشهر تهران کشیده شد و با قتل پایان گرفت.
درگیری دو نماینده مرد و زن در پارلمان سنگال منجر به نزاع خشونت آمیزی بین نمایندگان شده است.
گردان جنین (وابسته به گردان های قدس) با صدور بیانیه ای از شهادت دو مبارز فلسطینی عضو این گروه مقاومتی در درگیری بامداد امروز پنج شنبه با نظامیان صهیونیست خبر داد.
در پی وقوع درگیری میان گروه‌های قومی در ایالت‌ های بنوئه و ابونیی در نیجریه ۲۸ نفر جان باخته و ده ها تَن هم زخمی شدند.
ماموران پلیس به تحقیق از شاهدان ماجرا پرداختند. یکی از آن‌ها به پلیس گفت: «ما در سفره‌خانه نشسته بودیم که ناگهان دو مرد که یکی از آن‌ها میانسال و دیگری جوان بود، به سفره‌خانه آمدند و با صاحب آنجا درگیر شدند. مرتب فحاشی می‌کردند. درگیری بالا گرفت. ولی این درگیری خیلی زود تمام شد. آن‌ها رفتند. اما باز هم چند دقیقه بعد دوباره برگشتند. این بار قمه داشتند. خیلی وحشتناک بود. همه ترسیده بودیم. آن‌ها فریاد می‌زدند و درنهایت با ضربات قمه، صاحب سفره‌خانه، پسرش و یکی از دوستان‌شان را زخمی کردند و متواری شدند.»
آن‌ها که از گذشته اختلافات پنهانی داشتند با نیش و کنایه با هم صحبت می‌کردند تا جایی که دیگر افراد حاضر در جلسه خواستار پایان درگیری هایشان شدند.
دو نفر از مدافعان امنیت در درگیری با اغتشاشگران در بیرم لارستان به شهادت رسیدند.
عصر دوشنبه ۴ مهرماه، گزارش درگیری در خانه‌ای ویلایی به مأموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض و اورژانس اعلام شد. با حضور امدادگران در محل آن‌ها با دو مرد جوان مواجه شدند که هر دوی آن‌ها زخمی شده بودند.
در شرایطی که حمید مطهری با ترتیب دادن مراسم شام قصد داشت بازیکنان تیمش را برای ادامه مسیر لیگ متحد کند، این مراسم با حاشیه بزرگی همراه شد.
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در دقایق پایانی نیمه اول استقلال و نساجی وارد ورزشگاه آزادی شد.
چند روز قبل زوج جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده خواهان رسیدگی به پرونده خود شدند وقتی آن‌ها وارد شعبه شده و مقابل قاضی نشستند مرد جوان گفت: آقای قاضی این خانم همسر من است. ما الان تقریباً ۳ ماه است ازدواج کرده‌ایم و با هم در یک خانه زندگی می‌کنیم، اما همسرم با مادر و خواهر من نمی‌سازد؛ مدام با هم بحث می‌کنند و سر موضوعات کوچک مثل رنگ لباس، چیدمان مبل و مسائل بی‌ارزش با هم درگیر می‌شوند. جناب قاضی از نظر من هر دو آن‌ها یعنی هم مادرم هم همسرم مقصر هستند، البته همسرم بیشتر مقصر است، چرا که جواب مادر من را با لحن تند می‌دهد.
رسیدگی به این پرونده از ۲۸ بهمن سال ۹۴ با گزارش درگیری میان دو ضایعات جمع‌کن در میدان محمدیه آغاز شد. پس از حضور مأموران مشخص شد مرد جوان با یک میله آهنی مرد سالخورده‌ای را به قتل رسانده و بعد از آن قصد داشته از محل متواری شود که توسط چند عابر بازداشت و تحویل پلیس شد.
در مراسم چهلم یکی از متوفیان چندین نفر از افراد حاضر در محل بر سر موضوعی باهم درگیر شده و درنهایت دو برادر و پدرشان با ضربه چاقو، مرد ۴۸ ساله‌ای به نام هومن را به قتل رساندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ