یک خبرنگار فلسطینی در شهر ام الفحم واقع در فلسطین اشغالی به قتل رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای فدراسیون روسیه، آمریکا و اوکراین را در قتل خبرنگار روس همدست خواند.
متهم گفت: «مهندس عمران هستم و همیشه سرم در کار و درس خودم بوده است. مدتی قبل پیشنهاد شد که دهیار روستای سنگان شوم و با توجه به عدم سوء پیشینه بخشداری حکم دهیاری من را داد. وقتی کارم را شروع کردم امید که با من نسبت فامیلی داشت می‌خواست به من باج بدهد تا ساخت و ساز غیرمجاز خود را ادامه دهد. اما فکرش را هم نمی‌کرد که من جلوی او را بگیرم و مانع ادامه فعالیت‌های غیرمجازش شوم. برای همین از من کینه به دل گرفت.»
پلیس در تعقیب مرد مسلحی است که در جریان درگیری با اعضای خانواده‌ای ۴نفر از آن‌ها را با شلیک گلوله به قتل رسانده و گریخته است.
لیدر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان توسط افراد ناشناس به قتل رسید.
من از او عذرخواهی کردم و گفتم شانه‌ام ناخواسته با او برخورد کرده، اما دست‌بردار نبود و مدام فحش می‌داد. به همین خاطر با مشت به صورتش زدم. دوستم پویا از من خواست تا محل را ترک کنم. نمی‌خواستم دعوا را ادامه دهم، اما فرید چاقو کشید و به سمتم حمله کرد. من هم چاقوی کوچکی را که همیشه در جیب داشتم، بیرون آوردم تا او را بترسانم. باور کنید من ضربه‌ای به او نزدم. فقط چاقو را به سمتش گرفتم تا بترسد. من اصلاً متوجه نشدم چاقو چطور به سینه او برخورد کرد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد جوانی که در جریان سرقت طلا همسر دوستش را به قتل رسانده بود، خبر داد.
مدیر آموزش و پروش دشتیاری گفت: این معلم که در این دوراهی، منتظر خودروی عبوری برای رفتن به چابهار بود، بر اثر تیراندازی یک موتورسیکلت که سرنشینانش صورت‌های خود را پوشانده بودند، مورد اصابت چند گلوله قرار می‌گیرد.
یکی از تفنگداران نیروی دریایی آمریکا یک فرد سیاهپوست بی‌خانمان را پس از فشار دادن گلوی او به مدت ۱۵ دقیقه در متروی نیویورک خفه کرد.
افراد مسلحی که خود را خبرنگار معرفی کرده بودند، یک عضو سابق پارلمان هند و برادرش را در یک پخش زنده تلویزیونی به ضرب گلوله به قتل رساندند.
صلاح‌الدین صالحی، ۱۹ ساله و اهل سقز، بامداد پنجشنبه ۲۷ بهمن ماه مقابل منزل پدری اش به ضرب گلوله افراد مسلح ناشناس به قتل رسید.
عسکری با ذکر اینکه ابعاد این ماجرا هنوز مشخص نیست، عنوان کرد: برای شناسایی عاملان این حادثه تلخ، به‌جد از مسئولان مربوطه شهرستانی پیگیر هستیم.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تشریح جزئیات قتل مسلحانه یک دیپلمات در سفارت آذربایجان گفت: این فرد انگیزه خود را مسائل خانوادگی اعلام کرده است.
این کشتار که در آن سه نسل یک خانواده کنار هم به قتل رسیده‌اند در شهر کوچک "گوشن" در مرکز کالیفرنیا که حدود سه هزار نفر جمعیت دارد روی داده است. پلیس به خانه محل وقوع این کشتار همین چند روز پیش به ظن فعالیت‌های قاچاق یورش برده بود.
رئیس آموزش و پرورش بابل با اشاره به اینکه مشاجره دو نوجوان باعث درگیری فیزیکی می‌شود، گفت: قاتل با وارد کردن ضربه چاقو به کتف مقتول تا رسیدن به بیمارستان در دم جان باخت.
انزلی- فرمانده انتظامی انزلی از قتل یک مرد حدوداً ۳۰ ساله با سلاح شکاری در این شهرستان خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تیراندازی افراد ناشناس در ایذه ۵ تن را به شهادت رساند/ تکرار عملیات تروریستی ایذه در اصفهان؛ ۲ تن به شهادت رسیدند/ قاتل مرد زانتیا سوار پیدا نشد/ از قتل همسرم پشیمانم/ پلنگ سیاه بر دار مجازات/ درگیری در پارک مرد جوان را نابیینا کرد/ قتل یک زن در تاکسی/ سرقت میلیاردی مردان نقابدار از برج زعفرانیه
سرهنگ قلی زاده گفت: با تحقیقات میدانی اولیه مشخص شد قاتل پس از درگیری بر سر اختلافات مالی با استفاده از سلاح گرم مقتول را به ضرب گلوله به قتل رسانده و سپس از محل متواری گشته است.
توضیحات سردار آزادی فرمانده انتظامی کردستان را در خصوص کشته شدن یک مرد جوان در خلال تجمع اغتشاشاگران در سنندج را مشاهده می‌کنید.
نتایج یک تحقیق درباره قتل شیرین ابوعاقله خبرنگار الجزیره که در آن بر عمدی بودن قتل وی توسط رژیم صهیونیستی تاکید شده است، در اختیار دیوان کیفری بین المللی قرار گرفت.
یک خبرنگار صهیونیست در اظهاراتی که عمق نژادپرستی و خوی جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را برملا می‌سازد، خواستار قتل اسرای فلسطینی شد.
پوتین گفت: داریا دوگین یک روزنامه نگار، دانشمند، فیلسوف و خبرنگار نظامی است که صادقانه به مردم و میهن خدمت کرده است.
یک خبرنگار افغان گفت: قالیبافی باعث زخم شدن دستانم شد، اما به خانواده‌ام کمک کرد و ذهنم را از تهدید‌هایی که هنوز دریافت می‌کردم دور کرد. سپس طالبان تغییر موضع داد. آنان دیگر نمی‌خواستند من را به قتل برساند بلکه می‌خواستند با یکی از فرماندهان‌شان ازدواج کنم. طالبان با پدرم، مادرم و بزرگان محلی تماس گرفتند و آنان را تحت فشار قرار دادند تا من را به ازدواج خود درآورند.
فرمانده انتظامی رفسنجان از قتل یک مرد سالمند در منطقه نوق از توابع این شهرستان خبر در بامداد امروز (پنجشنبه) خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ