یکی از تفنگداران نیروی دریایی آمریکا یک فرد سیاهپوست بی‌خانمان را پس از فشار دادن گلوی او به مدت ۱۵ دقیقه در متروی نیویورک خفه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارآگاهان جنایی تهران در جست‌جوی قاتلی هستند که جوانی را در نزاع خیابانی به قتل رسانده و فراری شده است.
ساعت حدود هشت صبح یک روز جمعه بود که ساکنین خیابان ظفر با شنیدن صدای گلوله دچار اضطراب شدند و به خیابان ریختند تا بفهمند ماجرا از چه قرار است. همسایه‌های‌خانه زن‌و شوهر آمریکایی که صدای شلیک گلوله‌های پی‌درپی را از آن خانه شنیده بودند؛ پشت در خانه‌مورد نظر رفته بودند، اما دوریس در را باز نمی‌کرد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل قتل جوان ۳۰ ساله در تهران خبر داد و گفت: پدر این جوان اظهار کرد، پس درگیری لفظی، پس از هل دادن و برخورد سر وی با لبه پله فرزندم فوت کرده است.
در همان حال که هر دو طرف دعوا روی موتور نشسته بودند بین آن‌ها درگیری لفظی صورت گرفت: «درگیری بین ما زیاد طولانی نشد. من خیلی سریع گاز موتور را گرفتم و از مهلکه دعوا دور شدم. آن موتور سوار ناشناس هم گاز داد و دور شد. چند متر جلوتر من متوجه شدم که احمد روی شانه‌های من افتاده است. متوجه شدم بیهوش است. وقتی از موتور پیاده شدم او غرق در خون روی زمین افتاد. تازه آن زمان متوجه شدم ضربه عمیقی با چاقو به سینه احمد زده بودند. سپس او را به بیمارستان منتقل کردم که دیگر بی‌فایده بود.»
متهم گفت: «مهندس عمران هستم و همیشه سرم در کار و درس خودم بوده است. مدتی قبل پیشنهاد شد که دهیار روستای سنگان شوم و با توجه به عدم سوء پیشینه بخشداری حکم دهیاری من را داد. وقتی کارم را شروع کردم امید که با من نسبت فامیلی داشت می‌خواست به من باج بدهد تا ساخت و ساز غیرمجاز خود را ادامه دهد. اما فکرش را هم نمی‌کرد که من جلوی او را بگیرم و مانع ادامه فعالیت‌های غیرمجازش شوم. برای همین از من کینه به دل گرفت.»
معاون جرایم جنایی آگاهی پایتخت از دستگیری پسر ۱۹ ساله به دلیل به قتل رساندن مرد افغان در جنوب شهر تهران خبر داد.
ماجرای قتل ناصرالدین شاه در قالب نمایشگاهی از کتیبه های روایتگر قتل، دفترچه خاطرات، قرآن های اهدایی، صندلی و دستمال خونی به جا مانده؛ روایت شد.
شهریار- رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از دستگیری قاتل جوان ۲۲ ساله شهریاری در کمتر از ۳۶ ساعت در اصفهان خبر داد و گفت: قاتل انگیزه قتل را بدهی مقتول و عدم بازپرداخت آن اعلام کرده است.
قتل پسر ۱۹ ساله با تبر و گلوله
قتل خونین دختر ۱۸ ساله در قرار عاشقانه
حمید روبه روی قضات ایستاد و ۲ اتهامش را پذیرفت. وی گفت: آن روز باربد را برای اولین بار دیدم که مقابل خانه‌شان مشغول بازی بود. من به بهانه خرید خوراکی از او خواستم تا همراهم بیاید. او همراهم آمد و من او را به بیابان‌های چهارباغ بردم. من که اسیر وسوسه‌های شیطانی شده بودم او را آزار دادم.
قتل خونین در کارواش/ شلیک پلیس ۳ دزد را زمین گیر کرد/ مادرم آبروی ما را برده بود/ کلاهبرداری در دیوار با شگرد سرمایه گذاری مالی/ جنایت کودکانه |به خاطر یک سوئیچ/ قتل در عطاری!/ قتل زن بی‌عاطفه در صحنه اعتراف به خیانت
قتل زن بی‌عاطفه در صحنه اعتراف به خیانت
نگهبان شرکت دارویی والگرینز در سانفرانسیسکو به یک مشتری که احتمالا هزینه کالا را حساب نکرده بود، حمله کرد و با شلیک گلوله او را به قتل رساند.
وزیر امور خارجه با اشاره به یورش وحشیانه و قتل عام رژیم صهیونسیتی در اردوگاه جنین، گفت: سنگر مقاومت جنین تثبیت شده و عقب گردی برای آن متصور نیست.
یک زن ۵۶ ساله آمریکایی به تلاش به قتل و ضرب و جرح شدید یک دانشجوی دانشگاه ایندیانا محکوم شد.
برخی از کسانی که تابلوی ترک اعتیاد می‌زنند خودشان مریض روانی هستند، چه کسی به اینها مجوز می‌دهد؟ در برخی از این کمپ‌ها جنایت و ضرب و شتم زیادی انجام می‌شود. در کمپ‌هایی که دوربین ندارند
اسنادی که به تازگی از طبقه‌بندی خارج شده‌اند نشان می‌دهند که چگونه اسرائیل چندین دهه رژیم‌های نظامی متوالی را در میانمار تسلیح کرده و مورد آموزش نظامی قرار داده است. جنگ داخلی مرگبار؟ شکنجه؟ قتل عام؟ برای اسرائیل این مسائل و بسترها زمینه مساعدی برای همکاری قلمداد می‌شوند!
مبارز MMA با نام مستعار «برز» به دلیل ضرب و شتم و تهدید به قتل محمد هیبتی مبارز ایرانی، به دو سال زندان محکوم می‌شود.
مبارز MMA با نام مستعار «برز» به دلیل ضرب و شتم و تهدید به قتل محمد هیبتی مبارز ایرانی، به دو سال زندان محکوم می‌شود.
وزیر خارجه روسیه ترور دختر فیلسوف مطرح این کشور را «جنایتی وحشیانه و نابخشودنی» خواند.
به گفته پلیس، آلیکا اوگورچوکو مهاجر ۳۹ ساله نیجریه‌ای روز جمعه گذشته در حالی که مشغول فروش کالا در خیابان اصلی شهر کوچک «چیویتانوا مارکه» واقع دراستان ماچراتا بود هدف حمله فرد مهاجم قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ