میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، گفت از شکست مقابل یونایتد غمگین است ولی اعتقاد دارد تیمش مقابل تیمی در کلاس جهانی باخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی تیمش مقابل ناتینگهام فارست به ستایش از توپچی‌ها پرداخت و گفت تیمش کاملا شایسته کسب سه امتیاز بوده است.
بازیکنان برایتون پیش از شروع بازی امشب مقابل سیتی برای شاگردان پپ گواردیولا تونل افتخار تشکیل دادند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل نیوکسل گفت برای گرفتن حربه حریف از دستش در این مسابقه از بازی فیزیکی استفاده کرده است.
میکل آرتتا معتقد است که منچسترسیتی تیم برتر میدان بود و استحقاق پیروزی مقابل شاگردانش را داشت.
میکل آرتتا بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل وستهم از بوکایو ساکا که یک پنالتی مهم را از دست داد دفاع کرد و گفت فوتبالیستی را نمی‌شناسد که پنالتی از دست نداده باشد.
میکل آرتتا بعد از تساوی بدموقع تیمش مقابل لیورپول به تمجید از عملکرد آلیسون، دروازه‌بان حریف پرداخت.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 4-1 تیمش مقابل لیدز به ستایش از گابریل ژسوس پرداخت که در این بازی دو گل برای توپچی‌ها به ثمر رساند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل لیدز از این تیم به عنوان حریفی خطرناک یاد کرد و گفت رسیدن گابریل ژسوس به آمادگی بهترین خبر برای این تیم در کورس قهرمانی است.
میکل آرتتا بعد از پیروزی 4-1 آرسنال مقابل کریستال پالاس گفت از اینکه تیمش بعد از حذف از لیگ اروپا مقابل اسپورتینگ توانست امشب چنین واکنشی نشان بدهد خوشحال است.
سرمربی آرسنال که دیشب با پیروزی مقابل فولام صدمین پیروزی خود در این تیم را جشن گرفت می‌گوید از این آمار خوشحال است، ولی هیچ چیز برایش جای فتح جام‌های قهرمانی را نمی‌گیرد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل فولام ضمن ابراز خوشحالی از بازگشت گابریل ژسوس مصدوم گفت از پیروزی مقتدرانه و کلین‌شیت تیمش بسیار خوشحال است.
میکل آرتتا بعد از پیروزی دراماتیک تیمش مقابل بورنموث با نتیجه 3-2 به ستایش بازیکنانش پرداخت و از این مسابقه به عنوان دیداری جنون‌آمیز یاد کرد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل لسترسیتی گفت توپچی‌ها از آغاز تا پایان مسابقه حاکم میدان بودند و به شایستگی به پیروزی رسیدند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل لسترسیتی پیروزی در این مسابقه را بسیار مهم دانست و گفت کورس قهرمانی در این لیگ دو تیمی نیست.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل منچسترسیتی گفت تیمش همچنان از اشتباه داوری بازی با برنتفورد عصبانی است ولی با روحیه بالاتر به کارش ادامه خواهد داد.
سرمربی آرسنال تاکید کرد که تیمش در بازی مقابل سیتی نتوانست از فرصت های خوبی که داشت استفاده کند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار تیمش مقابل منچستریونایتد از اریک تن‌هاخ تمجید کرده و گفت او در مدتی کوتاه تغییراتی گسترده در یونایتد ایجاد کرده است.
سرمربی آرسنال بعد از تساوی مقابل نیوکاسل تاکید کرد که در این دیدار دو پنالتی برای تیمش گرفته نشده است.
سرمربی تیم آرسنال با خوشحالی از کامبک شاگردانش، آنها شایسته پیروزی مقابل وستهم دانست.
میکل آرتتا، سرمربی جوان آرسنال، مدعی شد تیمش مقابل ساوتهمپتون فرصت های گلزنی زیادی را از دست داده است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل تاتنهام در دربی لندن در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار تیمش مقابل منچستریونایتد از مدیران باشگاه قدردانی کرد و گفت از فعالیت توپچی‌ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی راضی است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، از پیروزی تیمش در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر خوشحال است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، از پیروزی تیمش در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر خوشحال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ