میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل لیدز از این تیم به عنوان حریفی خطرناک یاد کرد و گفت رسیدن گابریل ژسوس به آمادگی بهترین خبر برای این تیم در کورس قهرمانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی تیمش مقابل ناتینگهام فارست به ستایش از توپچی‌ها پرداخت و گفت تیمش کاملا شایسته کسب سه امتیاز بوده است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، حاضر نیست به خاطر تخلفی که در بازی منچسترسیتی داشت و به خاطر آن جریمه شد عذرخواهی کند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با منچسترسیتی، درباره قوانین جدید وقت‌های اضافه صحبت کرد. قوانینی که در این بازی ناجی تیم آرتتا شدند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید او و شاگردانش انگیزه بسیاری برای شکست منچسترسیتی در سوپرجام انگلیس دارند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، تایید کرد که گابریل ژسوس تحت عمل جراحی قرار گرفته است.
گابریل ژسوس، مهاجم برزیلی آرسنال، آمادگی خود را برای حضور ۹۰ دقیقه‌ای در ترکیب این تیم در بازی‌‌های آینده اعلام کرد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 4-1 تیمش مقابل لیدز به ستایش از گابریل ژسوس پرداخت که در این بازی دو گل برای توپچی‌ها به ثمر رساند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل فولام ضمن ابراز خوشحالی از بازگشت گابریل ژسوس مصدوم گفت از پیروزی مقتدرانه و کلین‌شیت تیمش بسیار خوشحال است.
با اینکه هواداران آرسنال از حضور گابریل ژسوس مصدوم در تمرینات این تیم خوشحال هستند، ولی میکل آرتتا می‌گوید قصد ندارد برای بازگشت او به میادین عجله کند.
گابریل ژسوس در جریان بازی آرسنال-بورنموث خبر از بازگشت قریب الوقوع خود داد؛ اتفاقی که حسابی هواداران را به وجد آورده است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال تاکید کرد که از شرایط فعلی خود در این تیم کاملا راضی است.
سرمربی آرسنال تاکید کرد که هنوز برای بازگشت گابریل ژسوس به ترکیب تیمش زود است و باید فرایند بازگشت او کامل طی شود.
گابریل ژسوس که در ماه دسامبر زانویش را به تیغ جراحی سپرده بود به آرسنال بازگشت تا توپچی‌ها به بازگشت هر چه سریعتر او به میدان امیدوارتر شوند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید بازگشت سریع گابریل ژسوس دور از انتظار است و توپچی‌ها به دنبال جذب چند مهره دیگر در نقل و انتقالات ژانویه هستند.
با ادامه درخشش ادی انکتیا مشخص نیست که آرتتا چگونه می خواهد او را بعد از بازگشت ژسوس کنار بگذارد.
سرمربی آرسنال تاکید کرد که پر کردن جای خالی ژسوس در این مدت طولانی کار آسانی نیست.
ستاره سابق آرسنال معتقد است که اگر آرتتا طی دورانی که ژسوس مصدوم است، فقط به داشتن ادی انکتیا بسنده کند، با شوک بزرگی روبرو خواهد شد.
گابریل ژسوس برزیلی در 8 بازی اخیر نتوانسته گلی برای آرسنال به ثمر برساند اما با این وجود، میکل آرتتا نگرانی خاصی درباره مهاجمش ندارد.
میکل آرتتا، سرمربی تیم آرسنال درحال تلاش بسیار است که وی را برای تیمش خریداری کند و او را بهترین مکمل گابریل ژسوس، دیگر مهاجم برزیلی معروف این تیم به حساب می‌آید
آرسنال در نظر دارد پیشنهادی را برای انتقال مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، به این باشگاه در ماه ژانویه ارائه کند.
آرسنال در یک بازی برتر موفق شد با گل های توماس پارتی، گابریل ژسوس و گرانیت ژاکا، تاتنهام را در دربی شمال لندن 3-1 شکست دهد. در این بازی تاتنهامی ها از دقیقه 61 با یک بازیکن کمتر به کار ادامه دادند.
میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال، از عملکرد گابریل ژسوس در ترکیب تیمش بسیار راضی است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید از تاثیرگذاری فو‌‌ق‌العاده‌ گابریل ژسوس بر آرسنال، در مدت کوتاهی که از حضورش در این تیم می‌گذرد، غافلگیر شده است.
به رغم وزش باد ملایم در تهران برای ساعاتی از امروز و در شرایطی که کیفیت هوا در قیاس با روز گذشته، بهبود محسوسی نشان می‌دهد و به شاخص ۱۴۰ یعنی شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس رسیده، احتمال شدت گرفتن آلودگی موجب شد تا کمیته اضطرار هوای تهران تشکیل جلسه داده و تصمیمات ویژه بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ