پرونده تیم ملی کاراته ایران در چهارمین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی با دو نقره و برنز در باکو بسته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران برای سومین بار پیاپی با کسب 4 مدال طلا، 2 مدال نقره و 1 مدال برنز به عنوان قهرمانی جهان دست یافت.
کاروان ورزش ایران در سی و یکمین دوره رقابتهای یونیورسیاد جهانی با کسب چهار مدال طلا، نقره و برنز دیگر به رده پنجم جدول رده بندی توزیع مدال ها صعود کرد.
تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در رقابت‌های قهرمانی آسیا با کسب ۴ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز، پس از چهار سال و مقتدرانه بعنوان قهرمانی دست یافت.
تیم ملی پارا تنیس روی میز کشورمان با کسب یک مدال طلا، یک نقره و چهار برنز رقابت‌های انفرادی آزاد جهانی اردن را به پایان برد.
تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و چهار مدال برنز به کار خود در رقابت‌های بین المللی جام پاشایان ارمنستان پایان داد.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با کسب چهار مدال طلا، سه نقره و دو برنز به عنوان نایب قهرمانی تورنمنت ترکیه دست یافت.
تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران با کسب چهار مدال طلا، دو مدال نقره و سه مدال برنز به عنوان قهرمانی رقابت‌های بین المللی جام پیروزی ترکیه دست یافت.
در ادامه مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا در نوبت بعدازظهر روز چهارم قایقرانان ایران سه مدال طلا و یک نقره کسب کردند و جمع مدال‌های ایران به 12 طلا، 14 نقره و چهار برنز رسید.
دومین روز از رقابت های قهرمانی قایقرانی آبهای آرام آسیا در رده سنی زیر ۲۳ سال و جوانان و پاراکانو با کسب چهار مدال دیگر برای نمایندگان ایران آغاز شد.
روز نخست از رقابت های انتخابی گرنداسلم با کسب ۴ عنوان طلا، نقره و برنز برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
روز نخست از رقابت های انتخابی گرنداسلم با کسب ۴ عنوان طلا، نقره و برنز برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
روز نخست مسابقات کشتی آزاد ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با کسب چهار مدال نقره و برنز برای ایران همراه بود.
تیم تکواندو نوجوانان بلغارستان با سرمربی ایرانی خود موفق به کسب چهار مدال نقره و یک برنز در مسابقات قهرمانی اروپا شد.
چهار مدال طلا، نقره و برنز سهم دختران تنیس روی میز ایران از روز پایانی مسابقات کانتندر جوانان گرجستان شد، بدین ترتیب آنها در مجموع با کسب هفت مدال به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.
چهار مدال طلا، نقره و برنز سهم دختران تنیس روی میز ایران از روز پایانی مسابقات کانتندر جوانان گرجستان شد، بدین ترتیب آنها در مجموع با کسب هفت مدال به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.
پیکارهای چهار وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان در حالی به پایان رسید که تیم آمریکا صدرنشین شد و دو مدال نقره و یک برنز هم به ایران رسید.
۲ مدال نقره و ۱ مدال برنز حاصل کار نمایندگان کشورمان در مسابقات چهار وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان بود.
نمایندگان کشورمان در مسابقات چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان به یک مدال نقره و یک مدال برنز دست یافتند.
روز نخست از رقابتهای کاراته در پنجمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی با کسب سه مدال نقره و یک برنز برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان با کسب سه مدال طلا، یک مدال نقره و چهار مدال برنز عنوان قهرمانی پیکارهای جهانی بلغارستان را کسب کرد.
پاراکمانداران ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی یک مدال طلا، یک مدال نقره و دو مدال برنز به دست آوردند.
تیم ملی تکواندوی ایران با ۱۳ مدال، شامل پنج طلا، چهار نقره و چهار برنز به کار خود در این مسابقات پایان داد.
تیم شنای نیروهای مسلح با مسئولیت ارتش جمهوری اسلامی ایران، موفق به کسب ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز در بخش‌های تیمی و انفرادی مسابقات دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش های جهان (سیزم) شد.
در برخی کتب تاریخی آمده که در دوران قاجار و پس از فوت محمدشاه قاجار، وقتی حکومت به دست ناصرالدین‌شاه می‌رسد، یک روز که در حال گذر از روستایی سرسبز و باصفا بوده از آنجا خوشش می‌آید. گفته شده که آن وقت‌ها محله یافت‌آباد پر بوده از زمین‌های سرسبز و خالی از سکنه. برای همین ناصرالدین‌شاه این زمین‌ها را یکجا تصاحب می‌کند و چنین می‌شود که آنجا آباد می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ