کمیته انضباطی فدراسیون والیبال آرای خود درباره سرمربی و بازیکن تیم شهرداری ارومیه را صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعتراض‌ها علیه کابینه رژیم صهیونیستی وارد بیست‌ونهمین هفته شده و همچنان بر کمیت و تنوع معترضان افزوده می‌شود تا جایی که رئیس‌جمهور آمریکا برای توقف این بحران وارد عمل شده است.
رییس هیات شنا، شیرچه و واترپلو خوزستان می گوید از حدود ۱۷۰ استخر موجود در استان، تنها هفت استخر دارای مجوز فعالیت هستند.
خداداد افشاریان با کسب بیشتری آرا به عنوان رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد باقی ماند.
شمارش آرا تقریباً تمام شده و یک چیز مشخص است: اردوغان در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه پیروز شده و رئیس جمهور باقی خواهد ماند.
میرسلیم نوشت: شفافیت در رفتار و درآمد نمایندگان لازم است، ولی شفافیت آرا یک تله است تا تحت تاثیر گروه‌های فشار و با تهدید و تطمیع، استقلال رای نمایندگان را از بین ببرند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: حق مسلم نمایندگان است که بدانند منتخبان آنان در هیئت رئیسه مجلس چگونه تصمیم می‌گیرند و به چه رأی می‌دهند.
مربی تیم ملی بوکس گفت: سرپرست فدراسیون بوکس وعده پرداخت پاداش 10 هزاردلاری را به تیم ملی داده و این موضوع انگیزه ملی پوشان را برای کسب مدال در رینگ جهانی دو چندان کرده است.
آرش میراسماعیلی با کسب تمامی آرا اعضای مجمع برای چهار سال دیگر رئیس فدراسیون جودو باقی ماند. ۷ رقیب او که تایید صلاحیت شده بودند در انتخابات شرکت نکردند.
چهار سرمربی حاضر در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال موضع خود را درباره تک بازی بودن فینال لیگ برتر به ورزش سه اعلام کردند.
علیرضا پورسلمان با رای اعضای مجمع برای 4 سال به عنوان رئیس فدراسیون شمشیربازی انتخاب شد.
با رای اکثریت آرا بهای بلیت ۱۲۰ هزار تومانی کل طبقات و ۸۰ هزار تومانی سکوی باز برج میلاد به تصویب رسید.
تبریز - سرمربی تیم فرش آرا مشهد با انتقاد از همتای خود در تیم مس سونگون گفت: ایشان از شروع بازی هیس و ساکت باش را به زبان می آورد، سرمربی تیم باید شخصیت خودش را حفظ کند.
تبریز - سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با بیان اینکه مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتیم، گفت: تیم فرش آرا را از ابتدای بازی مجبور به پاور پلی کردیم.
رئیس کل دادگستری استان تهران قضات محاکم حقوقی را مکلف کرد تا طی بازه زمانی یک هفته با رعایت حقوق زوجه نسبت به تجدیدنظر در آرا صادره مهریه‌های تعیین شده با سکه اقدام کنند.
معاون اول قوه قضاییه، در جلسه شورای معاونان دادسرای عمومی و انقلاب تهران، گفت: تشخیص صدور آرا با قاضی است.
در هفته چهارم لیگ‌برتر فوتسال بانوان خانه من مشهد با 8 گل برابر پارس آرا شیراز پیروز شد.
یکی از نامزدهای انتخابات پارلمانی فرمایشی بحرین در یک کلیپ ویدیویی از دستکاری در شمارش آرای این انتخابات و شرایط ظالمانه و ناعادلانه انتخابات سخن گفت.
منابع خبری از بروز مشکل برای برخی دستگاه های اخذ و شمارش آرا در انتخابات میاندوره ای کنگره آمریکا خبر دادند.
شهردار منطقه۱۳ از کسب رتبه برتر این منطقه در  اجرای آرای ماده صد در شش ماه اول سال خبر داد و گفت: ۱۵ درصد از آراء اجرا و پالایش شده توسط اداره اجرای احکام مناطق به این منطقه اختصاص دارد.
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال آرای خود را درباره دیدار گیتی پسند و هورسان صادر کرد.
ملاقات بهمن فرمان آرا با ضرغامی،تدوین طرح جامع آموزش میراث‌فرهنگی، تسهیل تردد زمینی ایران و عراق، نامه برای حذف مجریان خانه مسافر از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری درهفته گذشته بود.
رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات جمهوری لوهانسک اعلام کرد امروز آخرین روز رای گیری درباره الحاق این جمهوری به روسیه است.
تیم های مدعی در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال موفق شدند حریفان خود را شکست دهند. دو بازی هم با تساوی کم گل به پایان رسید.
مهلت اعتراض به آرای مراجع شبه قضایی در دیوان عدالت اداری برای اشخاص مقیم ایران ۹۰ روز از تاریخ ابلاغ رای می باشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ