صعود قهرمان سابق اروپا به لیگ برتر انگلیس بعداز ۲۳سال
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی زنان انگلیس، قهرمان اروپا، در ضربات پنالتی موفق شد نیجریه را 4-2 شکست دهد تا راهی مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی 2023 زنان شود.
ملی پوش شمشیربازی اسلحه سابر ایران با شکست برابر نماینده لهستان از صعود به جمع هشت بازیکن برتر مسابقات قهرمانی جهان بازماند، بدین ترتیب کار ایران در بخش انفرادی به پایان رسید.
ملی پوش شمشیربازی اسلحه سابر ایران با شکست برابر نماینده لهستان از صعود به جمع هشت بازیکن برتر مسابقات قهرمانی جهان بازماند.
تیم ملی زنان ژاپن با برتری 5-0 مقابل زامبیا به صدر جدول گروه سوم جام جهانی صعود کرد.
مربی سابق تیم ملی ایران یکی از بهترین تیم های بوسنی را برای اولین بار به مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا رساند.
تیم شمشیربازی اسلحه سابر ایران با پیروزی مقابل ژاپن، به فینال مسابقات قهرمانی آسیا صعود کرد و حریف کره جنوبی شد.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر کشورمان با دو برد مقابل فیلیپین و کویت راهی نیمه نهایی قهرمانی آسیا شد.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در پایان سه مرحله نخست رقابت های قهرمانی آسیا و با انجام تنها یک دیدار به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یافت.
مرحله نیمه نهایی مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در بخش انفرادی اسلحه سابر با ناکامی محمد رهبری در صعود به فینال و فینالیست شدن علی پاکدامن به پایان رسید.
مرحله نیمه نهایی مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در بخش انفرادی اسلحه سابر با ناکامی محمد رهبری در صعود به فینال و فینالیست شدن علی پاکدامن به پایان رسید.
محمد رهبری با شکست هم تیمی خود محمد فتوحی به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات شمشیربازی سابر قهرمانی آسیا صعود کرد.
دیدارهای جدول ۳۲ نفره مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در بخش انفرادی اسلحه سابر، با حذف فرزاد باهرارسباران و صعود علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی به جدول ۱۶ نفره همراه بود.
ملی پوشان شمشیربازی اسلحه سابر کشورمان با صعود از مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی آسیا، دیدارهای خود را در جدول اصلی و ۳۲ نفره پیگیری می کنند.
ساشا زورف با برتری برابر رقیب آرژانتینی خود راهی مرحله نیمه‌نهایی فرنچ‌اوپن شد.
ستاره ایرانی پالما موفق شد گل صعود تیمش به نیمه نهایی لیگا ناسیونال را به ثمر رساند.
تیم فوتبال استقلال خوزستان که سابقه قهرمانی در لیگ برتر ایران را هم دارد، با پیروزی برابر آرمان گهر به عنوان دومین تیم از لیگ دسته اول به لیگ برتر بیست و سوم صعود کرد.
سایپا باوجود پیروزی 4-0 از صعود به لیگ برتر ناکام ماند.
احمد الحسن، سرمربی سابق تیم ملی فلسطین، قرعه کشی جام ملت های آسیا 2023 را برای تیم ملی این کشور متعادل دانست.
با شکست مقابل آرمان گهر، سایپا تا حد زیادی شانس صعود را از دست داد.
بازیکن سابق تیم ملی و مربی فعلی ذوب آهن می گوید سبک امیر قلعه نویی با کی روش متفاوت است و برای دیدن شرایط ایده آل ملی پوشان باید زمان بگذرد.
سرمربی تیم فوتبال جوانان عراق که تجربه سال‌ها بازی در لیگ ایران را دارد، تاکید کرد که تیمش کار سختی در بازی برابر جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا دارد.
تیم داماش گیلان برای کسب نتایج بهتر در دور برگشت رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور و در نهایت صعود به لیگ یک چند بازیکن جدید بخدمت گرفت.
مائورو سیلوا، بازیکن سابق تیم ملی برزیل، معتقد است که برزیل مدعی اول قهرمانی جام جهانی است و آرژانتین علی رغم شکست برابر عربستان، از گروهش صعود خواهد کرد.
تیم ملی والیبال فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی مردان جهان موفق به شکست ژاپن شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ