یک کشتارگاه صنعتی طیور که مدتی قبل مورد بازدید رئیس کل دادگستری استان تهران قرار گرفته بود، با حمایت‌های قضایی از ورشکستگی خارج و به مالکان آن تحویل داده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از اطفاء حریق در یک کارگاه تولید و تزریق پلاستیک در جاده خاوران خبر داد.
دماوند- دادستان عمومی و انقلاب دماوند از شناسایی یک ویلای نیمه کاره در گیلاوند که تبدیل به کارگاه تولید هروئین صنعتی شده بود، خبر داد و گفت: پنج متهم در این راستا دستگیر شدند.
با گسترش و ارتقاء صنعت چاپ و بسته بندی در ایران که می‌توان با اندک هزینه‌ای یک کارگاه جمع و جور بسته بندی در یک انباری یا زیر زمین راه انداخت، خیلی از تولید کنندگان مشروبات الکلی تقلبی به چاپ و تولید بسته بندی‌های جعلی مشروبات الکلی روی آورده اند.
تابوت‌هایی که آقا مجید می‌سازد، با آن‌هایی که در کشور‌های دیگر ساخته می‌شوند، خیلی فرق می‌کند. یکی از این تابوت‌ها در مقایسه با تابوت‌های ایرانی خیلی بزرگ‌تر است و زرق و برق بیشتری دارد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از استقبال کارفرمایان از طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای خبر داد و گفت: از ابتدای خرداد ماه تاکنون ۱۱ هزار کارگاه برای استفاده از این تسهیلات ثبت‌نام کرده‌‎اند.
سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: برای ایجاد اشتغال پایدار و محرومیت‌زدایی باید کشور را به یک کارگاه بزرگ دانش بنیان تبدیل کرد.
عضو هیأت مدیره سایپایدک از کشف یک کارگاه تولید و توزیع قطعات تقلبی با بسته‌بندی قطعات سایپا در تهران خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: در دو روز گذشته سگ نگهبان یکی از کسبه در بلوار امیرکبیر شهریار به یک نوجوان حمله می‌کند که نوجوان در حین فرار با یک خودرو برخورد و جان خود را از دست می‌دهد.
ری- فرماندار ویژه ری و معاون استاندار تهران از آتش سوزی یک کارگاه در روستای « گلحصار» بخش کهریزک در جنوب تهران خبر داد.
ری- فرماندار ویژه ری و معاون استاندار تهران از آتش سوزی یک کارگاه رنگ در روستای « گلحصار» بخش کهریزک در جنوب تهران خبر داد.
منابع عراقی از آتش سوزی گسترده در جنوب پایتخت این کشور خبر دادند.
گرگان- فرمانده انتظامی گرگان از حمله و نزاع دسته جمعی ۱۲ نفر به یک کارگاه در این شهرستان خبرداد و گفت: در این نزاع و درگیری ۱۲ نفر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع حریق در یک کارگاه کفاشی با ۴ مصدوم خبر داد.
محققان در سال ۲۰۱۶ این کارگاه مومیایی‌سازی را در نزدیکی هرم سقاره کشف کردند. در این سایت بیش از ۱۰۰ ظرف شامل پیاله‌های سفارشی و کاسه‌های قرمز دیده می‌شود. برخی از این ظرف‌ها نوشته‌هایی دارند که توضیح می‌دهد از مواد داخل آن‌ها چگونه باید در فرایند مومیایی‌کردن استفاده کرد.
اکنون بر اساس نتایج تحقیقاتی که در یکم فوریه در ژورنال «نیچر» منتشر شده است، محققان صمغ‌هایی که روی این ظروف را پوشانده بودند را برای شناسایی محتویان آن‌ها مورد بررسی قرار داده‌اند.
آنالیز اجزای بدنه، موتورها، منبع تغذیه و سیستم ناوبری ریز پرنده‌ی ساقط شده و تطبیق آن با نمونه‌های موجود، سازنده آن را دقیقا مشخص نموده و سرنخ‌های مهمی را آشکار کرده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک کارگاه مسقف در کمربندی دوم شهر ری خبر داد و گفت: این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشته است.
مشهد ـ رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: سه تبعه خارجی متهم به سرقت ۲۱۰ کیلوگرم زعفران نگین از یک کارگاه در مشهد دستگیر شدند.
مشهد ـ معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: آتش سوزی گسترده یک کارگاه کفاشی در مشهد با تلاش آتش نشانان مهار شد.
افرادی که با راه اندازی یک کارگاه بزرگ در مشهد زردچوبه های تقلبی را روانه بازار و سفره های مردم می کردند در حالی با هوشیاری پلیس تحت تعقیب قرار گرفتند که ماسه، نان خشک، ذرت و رنگ های صنعتی را برای تولید این ماده غذایی در هم می آمیختند.
پلیس انگلیس جرمین پِننت بازیکن سابق تیم‌های آرسنال، لیورپول و رئال ساراگوسا را در پی اکتشاف یک کارگاه صنعتی تولید ماده مخدر ماریجوانا در عمارت تحت تملک او مورد بازجویی قرار داده است.
یک کشتارگاه صنعتی طیور که مدتی قبل مورد بازدید رئیس کل دادگستری استان تهران قرار گرفته بود، با حمایت‌های قضایی از ورشکستگی خارج و به مالکان آن تحویل داده شد.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: مسابقات ورزشی به عنوان یک کارگاه بزرگ تربیتی هم می‌تواند به تحقق ساحت اجتماعی یعنی جامعه پذیری دانش‌آموزی کمک کند.
سخنگوی آتش‌نشانی تهران از مرگ یک نفر در اثر وقوع حریق در کارگاه ذوب قیر در اسلامشهر خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ