صحبت‌های فردی که در اتوبان نیایش توسط زورگیران و سارقانی که با لباس امدادگر به نیت کمک به او صدمه زدند را ببینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
یک وانت با بار خربزه در اتوبان دچار حریق شد، ولی آتشنشانی عملکرد ضعیفی در خاموش کردن خودرو داشتند.
محمد قائدی نسب و صادق محمودی برام قاتلان و سارقان معروف اصفهان با سوابق کیفری متعدد اقدام به زورگیری از خانه‌های مردم می‌کردند، این قاتلان و سارقان در جریان یکی از شرارت‌ها در درگیری با پلیس پس از به شهادت رساندن یک مامور نیروی انتظامی و زخمی کردن مردم دستگیر شدند و پس از طی مراحل قانونی سحرگاه امروز در ملأ عام به دار مجازات آویخته شدند.
زورگیران که سعی داشتند به طور وحشیانه‌ای از صاحبین خودرو در پمپ بنزین زورگیری کنند با واکنش سریع یک مرد پا به فرار گذاشتند.
در جاده‌ای در تایلند فیلها وسط جاده می ایستند و از کامیون هایی که بار آنها نیشکر است، زورگیری می‌کنند.
​سارقان زورگیری که طی عملیاتی توسط پلیس دستگیر شدند در مقابل دوربین‌ها جرم خود را انکار کردند و ابراز بی اطلاعی کردند.
زورگیری که برای ترساندن فروشنده‌ها به مغازه‌هایشان در خیابان اسکندری تهران تیراندازی می‌کرد دستگیر شد.
زورگیری که برای ترساندن فروشنده‌ها به مغازه‌هایشان در خیابان اسکندری تهران تیراندازی می‌کرد، دستگیر شد.
یک سارق بعد از دستگیری توسط پلیس می‌گوید : اگر گوشی را نمی دادند با قمه آنها را می زدیم.
باند‌های سرقت مسلحانه ناامنی را در پایتخت انگلیس را تشدید کردند. قربانی این حمله با تهدید سلاح سرد ساعتش ربوده شد.
چندی پیش تصاویری با عنوان زورگیری وحشیانه بانوان در محله سعادت آباد تهران منتشر شد که در این تصاویر سارق به صورت وحشیانه بانوان را بیهوش و اقدام به سرقت اموالشان می‌کردند.
رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور حکم اعدام برای سارق مسلح بزرگراه نیایش خبر داد.
دزدان موبایل قاپ در چشم بهم زدنی بار دیگر در اتوبان نیایش دست به سرقت از زن جوان زدند. این در حالی است که در سرقت مشابهی که چندی پیش اتفاق افتاد، زورگیر محارب شناخته شده است.
برخورد تاکسی اینترنتی به سطل زباله جان یک کودک زباله گرد را گرفت.
دادستان تهران اعلام کرد: کیفرخواست زورگیر اتوبان نیایش با اتهام محاربه صادر شد، پرونده امروز به دادگاه ارسال می‌شود.
دادستان تهران با اشاره به اولویت نظم عمومی و امنیت شهروندان، تصریح کرد: پرونده موصوف و پرونده‌های مشابه با سرعت، دقت و قاطعیت رسیدگی خواهد شد و هیچ گونه ارفاقی به متهمان جرایم خشن نخواهد شد.
صالحی، دادستان تهران خطاب؛ به شاکیان پرونده زورگیری اتوبان نیایش گفت: برخورد عبرت‌آموز می‌کنیم.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق زورگیری که در ترافیک بزرگراه نیایش از یک خانم اقدام به زورگیری کرده بود، خبر داد. سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان اداره هجدهم در گام نخست، با رصد‌های گسترده اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم در جنوب تهران شدند. رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی قضایی در روز بیست و هفتم مردادماه سال جاری سارق جوان را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.
یک زورگیر گستاخ که توسط نیرو‌های پلیس به دام قانون افتاده، در اظهاراتی وقیحانه خطاب به شاکیان پرونده گفت: «برو برای عینکت برف‌پاک‌کن بگیر!»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ