دادستان تهران اعلام کرد: کیفرخواست زورگیر اتوبان نیایش با اتهام محاربه صادر شد، پرونده امروز به دادگاه ارسال می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان این‌که این اقدام در جهت قبح‌شکنی از ارزش‌های اخلاقی جامعه صورت گرفته است، گفت: به‌منظور حفظ حقوق شهروندان این دفتر پلمب و فرد مشاور املاک نیز بازداشت شده است.
همسایه‌ها و اطرافیان همواره از من می‌پرسند چرا این ورزش را انجام می‌دهم؟ آن‌ها می‌گویند که باید در خانه بمانم و یا درس بخوانم و بعدش ازدواج کنم، چون به نظر آن‌ها ورزش برای دختران نیست.
پس از تبرئه قاضی سعید مرتضوی دادستان عمومی و انقلاب اسبق تهران از اتهامات وارده و آزادی از زندان، خبری از او نبود تا فیلم نذری شبِ تاسوعای حسینی هرساله در منزل پدری‌اش در تفت یزد در هشتم محرم ۱۴۰۲ منتشر شد.
رئیس اتحادیه حمل و نقل کالای سبک شهری و پیک موتوری تهران دست به افشاگری علیه تعدادی از بازیکنان فوتبال زد.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: دادستان تهران مشغول رسیدگی به پرونده واگذاری خودرو‌های شاسی بلند شده و تصمیمات لازم اتخاذ شد و در زمان مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.
در جریان دیدار برگزار شده در لیگ دسته سوم فوتبال ایران در روز گذشته، سرمربی تیم مردان پاشا به شکلی عجیب در دروازه تیم حریف حاضر شد و بطری آب را روی خط خالی کرد. در ادامه در حالی که در بطری را بسته است، تمارض به خوردن آب کرده تا همه چیز را عادی جلوه دهد!/ ورزش۳
وحید مرادی تبهکار مشهور تهران بود که در فضای مجازی به شهرت رسید، او در اثر درگیری با یک زندانی در زندان یه قتل رسید.
وحید مرادی تبهکار مشهور تهران بود که در فضای مجازی به شهرت رسید، او در اثر درگیری با یک زندانی در زندان یه قتل رسید.
احسان خاندوزی وزیر اقتصاد دولت سیزدهم در زمان دانشجویی خوئ در سال 1383 با هدف جلب توجه مسئولان وقت به موضوع کارتن‌خوابی، این اقدام نمادین را با سایر دانشجویان عدالت‌خواه انجام داد.
بادبادک که یکی از اختراعات قدیمی چین است و تاریخ دیرینه‌ای دارد، در این ویدیو داستان ساخت بادبادک با کلاه یک مرد چینی و گسترش آن به سرتاسر این کره خاکی را در روز جهانی بادبادک بشنوید. منبع: خبرفوری
قصه‌ای جنجالی به روایت روان‌شناس صداوسیما از برنامه‌های قبلی محمدرضا یزدانپرست، روزنامه‌نگار و مجری تلویزیون را ببینید.
این گزارش، ماجرای تکمیل و خرید حیوانات مختلف برای ساخت بزرگ‌ترین باغ وحش ایران را روایت کرده است. برای اینکه بدانید بزرگ‌ترین باغ وحش ایران کجاست، این ویدیو را تماشا کنید.
در ششمین دوره مسابقه کتابخوانی به زبان عربی، شیخ محمد بن راشد حاکم دبی در حین خواندن متنی از کتاب خود "داستان من" در مورد خاطره مادرش "لطیفه" تحت تأثیر قرار گرفت.
صبح یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ خبر دستگیری توماج صالحی؛ خواننده رپ منتشر شد. دادستان اصفهان درباره جزئیات اتهامات توماج صالحی و دستگیری او گفت: این فرد شب گذشته به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام، همکاری با دولت‌های متخاصم و تشکیل گروه غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور با نیابت قضایی در یکی از استان‌های کشور دستگیر شد. حالا ویدیویی از توماج صالحی منتشر شده است که پس از دستگیری می‌گوید: اشتباه کردم، منظور من شما نبودید.
داستان پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین چیست؟ این ویدئو را ببینید. / پارسینه
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: درخواست استعلام سوابق نامزدهای فدراسیون فوتبال در تاریخ ۲ شهریور به دادستانی تهران واصل شد و همان روز، سوابق این افراد در اختیار مرجع استعلام گیرنده قرار گرفت.
غلامعباس ترکی معاون قضایی دادستان کل کشور در امور حقوق عامه گفت: رفع تصرف رستوران‌ها در بستر و حریم رودخانه کرج در اولویت قرار دارد و باید در زمان مقرر از بستر و حریم رودخانه کرج رفع تصرف کنند، در غیر این صورت با استفاده از ابزار‌های قانونی اقدامات قضایی این رفع تصرف صورت خواهد گرفت.
دادستان بندر انزلی با بیان اینکه برای ۴ متهم مذکور تشکیل پرونده شده و در حال انجام تحقیقات مقدماتی است گفت: طبق ماده ۶۷۵ قانون مجازات اسلامی، افرادی که قصد دست درازی به اموال بیت المال را دارند و هدفشان تصرف اموال دولتی است به حبس از یک تا پنج سال محکوم می‌شوند.
دادستان تهران با اشاره به اولویت نظم عمومی و امنیت شهروندان، تصریح کرد: پرونده موصوف و پرونده‌های مشابه با سرعت، دقت و قاطعیت رسیدگی خواهد شد و هیچ گونه ارفاقی به متهمان جرایم خشن نخواهد شد.
صالحی، دادستان تهران خطاب؛ به شاکیان پرونده زورگیری اتوبان نیایش گفت: برخورد عبرت‌آموز می‌کنیم.
شهرداری قشم اعلام کرده است: در خصوص خسارات زیست محیطی درختان کنوکارپوس، قطع این درختان با اولویت رفع مزاحمت‌های ناشی از تهدید سلامت جسمی شهروندان، جلوگیری از انسداد مسیر فاضلاب و خسارت به تاسیسات شهری، پیاده روها، معابر و دیوار‌ها و جایگزینی با درختان بومی و شهری سازگار با محیط در کمیسیون ماده هفت شهر قشم با حضور دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان و نماینده سازمان منطقه آزاد به تصویب رسید.
در این فیلم بازدید سرزده رئیس قوه قضائیه از اتاق دادستان دماوند و مواجهه او با تعدادی پرونده اعتراضی ارجاع نشده مربوط به تیر امسال را مشاهده می‌نمایید.
عبدالله موحد دارنده ۶ مدال طلای جهان و المپیک و اسطوره کشتی ایران از دوستی با هوشنگ ابتهاج شاعر و نویسنده معروف گفت.
بعد از پخش شدن ویدئوی درخت‌های خشکیده خیابان ولیعصر (عج) و ورود شورای شهر و شهرداری تهران و سپس دادستانی به این موضوع، حالا شهروندان ویدئو‌های دیگری از خشکاندن درختان در نقاط دیگر تهران و حتی کشور منتشر می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ