سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نبوغ سلمان آن فرزند بزرگ ایران زمین در حفاظت از کیان اسلام، همچنان در رگ و خون فرزندان رشید این سرزمین کهن می‌جوشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قائم مقام باشگاه پیکان دلیل صدور رضایت‌نامه سامان فلاح برای حضور در گل‌گهر سیرجان را اعلام کرد.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، خاطره جالبی را از بازی برابر هلند در جام جهانی 2022 قطر تعریف کرد.
ما به احیای برجام در کنار احیای روابط خود با کشور‌های منطقه احتیاج داریم. همچنین لازم است هر چه سریعتر به بازار‌های پررونق برگردیم. اگر چنین دیدگاهی (احیای برجام) پشت سفر سلطان هیثم نبود، اصلا دلیلی نداشت شخصا به ایران سفر کند؛ بنابراین امیدوارم شاهد تغییراتی در حوزه برجام باشیم. همچنین می‌توانیم آزادی زندانی بلژیکی (الیویه وندکاستیل) و تبادل او با زندانی ایرانی (اسدالله اسدی) با همکاری عمان را مقدمه‌ای مثبت در روابط بین المللی ایران ارزیابی کنیم.
سامان متهم ردیف اول پرونده در اظهارات ضد و نقیضی مدعی شد: به خاطر خانه خیابان ایران زمین با مرد سالخورده، اختلاف پیدا کرده بودیم؛ قصد ما جنایت نبود فقط قرار شد تا او را با کلت کمری بترسانیم اما هنگامی که پزشک سرشناس و همسرش وارد خانه شد؛ پدر این پسر که به دلیل مصرف مواد مخدر در حالت طبیعی خود نبود با سلاح گرم به زن و مرد سالخورده شلیک کردند!
جعفر سلمانی که در بازی پایانی استقلال در لیگ برتر به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد، در همکاری با محمد محبی یک گل زیبا به ثمر رساند.
مهاجم نفت مسجد سلیمان می گوید نه تنها گلش آفساید نبود بلکه یک پنالتی هم برایشان گرفته نشد.
مدیرعامل نساجی در مورد جنجال دیدار با نفت مسجد سلیمان توضیحاتی ارائه می دهد.
رضا عنایتی می‌گوید نبود اعتماد به نفس و داوری دو مانع نفت مسجد سلیمان برای نتیجه‌گیری مقابل استقلال بوده است.
نبود زبیر نیکنفس در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان آرایش خط هافبک استقلال را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
هافبک نفت مسجد سلیمان تقاضای کمک از مسئولین دارد و امیدوار است محرومیتش بخشیده شود.
برخلاف انتظار در مصاف با استقلال خبری از حضور محمدرضا حسینی و یاسین سلمانی نبود.
برخلاف انتظار در مصاف با استقلال خبری از حضور محمدرضا حسینی و یاسین سلمانی نبود.
بازیکن نفت مسجد سلیمان می‌گوید خودش هم تا قبل از تماس سرمربی یادش نبود که محروم است.
مهاجم سرعتی نفت مسجد سلیمان پایه گذار برد این تیم بود.
دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین در بیانیه ای به مناسبت هشتمین سالگرد حبس خود در زندان آل خلیفه تاکید کرد که نبود گفتگوی جدیدی و اصلاحات واقعی را از ریشه های بحران در این کشور است.
محمد دانشگر روز گذشته گل دوم تیمش در جریان پیروزی چهار بر صفر برابر نفت مسجد سلیمان را به ثمر رساند.
متاسفانه اصلا در قاموس این دولت قناعت تعریف نشده است. البته در دولت قبول هم نبود، اما در این دولت به مراتب بیشتر است. دولت می‌تواند از منابع داخلی هم کسب درآمد کند. به عنوان مثال همین پشت هتل آزادی، شهرک سامان است که متعلق به نهاد ریاست جمهوری است و عملا یک سری رانتخوار از آن استفاده می‌کنند. یا همین سازمان برنامه در کوچه تابان خیابان جردن، ۳۴ واحد آپارتمان دارد که در حال خاک خوری هستند. همه نهاد‌ها هم از این ساختمان‌ها و شهرک‌ها دارند. خب این‌ها را می‌توان به مزائده گذاشت و کسب درآمد کرد
گاردین در ادامه نوشت: میزان کامل جراحاتی که به رشدی وارد شده بود، تا کنون مشخص نبود. اما اندرو وایلی، مدیربرنامه او در گفت‌وگویی با روزنامه ال پائیس شرح داد که این حمله تا چه اندازه جدی بوده و زندگی او را دگرگون کرده است.
پیروزی یاران سامان قدوس برابر برایتون خالی از حاشیه نبود و کم مانده بود درگیری سرمربیان دو تیم به جاهای بسیار باریک کشیده شود.
هافبک ذوب آهن معتقد است اعتراض اعضای تیم پیکان به دو صحنه این بازی بی‌مورد بوده و داور این مسابقه قضاوت خوبی داشته است.
سازمان لیگ بسکتبال، تیم نبوغ اراک را به عنوان تیم دوازدهم لیگ برتر بسکتبال کشور اعلام کرد.
سیلوانا فردوس مادر هادی می‌گوید از وقتی پسرش به لبنان بازگشته و با پدرش ارتباط گرفته اخلاقش تغییر کرده است: وقتی هادی برگشت آمریکا دیگر آن پسر سابق نبود؛ منزوی و درون‌گرا شده بود. مطر در سال ۲۰۱۸ در یارون با پدرش دیدار داشته است.
«سلمان رشدی» نویسنده مرتد کتاب «آیات شیطانی» لحظاتی پیش، قبل از شروع سخنرانی خود در شهر «شاتاکووا» در غرب ایالت نیویورک، مورد حمله قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ