مرتضی پورعلی‌گنجی عکسی کمتر دیده شده از بازی پرسپولیس و صنعت نفت را منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سلامت روده بر فرآیندهایی مانند ترشح هورمون‌های خاص و سیستم ایمنی بدن تأثیر می‌گذارد. راهکارهای مختلف از جمله اصلاح سبک زندگی و بهبود وضعیت تغذیه می‌توانند سلامت روده‌ ها را تقویت کنند. در این اینفوگرافیک هفت هشدار بدن در مورد سلامت روده‌ها به نقل از دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت را مشاهده می‌کنید، هشدارهایی که لازم است در صورت بروز آن‌ها شرایط پزشکی را جدی گرفته و به پزشک مراجعه کنید./ایسنا
حامد بیدی می‌گوید شواهد اینطور نشان می‌دهد که وضعیت اینترنت و فیلترینگ در ایران قرار نیست با تغییر یک‌نهاد تصمیم‌گیر بهبود پیدا کند:قطعاً وضعیت بهتر نخواهد شد، چون نهاد جدید، خودش را ملزم به پاسخگویی نمی‌داند، زیرا اصلا سازوکاری وجود ندارد که آن‌ها نیاز داشته باشند به نهادی خاص یا مردم پاسخ دهند. این‌نهاد (مرکز ملی فضای مجازی) بازوی اجرایی شورایعالی فضای مجازی است. اینطور می‌توان گفت که عملا اختیاراتی که به مرکز ملی فضای مجازی داده شده، اختیاراتی است که در اختیار حوزه‌ی هر سه قواست.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه به هیچ وجه دنبال رانت برای یک صنعت خاص نیستیم، درباره وضعیت بورس توضیحاتی ارائه کرد.
با بحرانی شدن وضعیت هوای دریاچه ارومیه و وزش باد در این منطقه شاهد حاکم شدن طوفان نمک بر فراز دریاچه ارومیه و شهر‌های اطراف هستیم.
علیرغم آن که افول دلار در سطح متوسط است و انتظار می‌رود موقعیت دلار به عنوان ارز ذخیره غالب جهانی به دلیل عدم وجود جایگزین مناسب ادامه پیدا کند نگرانی‌ها در مورد عوامل اقتصادی و تنش‌های ژئوپولیتیکی منجر به بحث‌هایی درباره ارز‌های جایگزین و دور شدن از قرارداد‌های دلاری در بخش‌های خاص شده است. این وضعیت هم چنان پیچیده و تابع تحولات جاری در اقتصاد جهانی و چشم‌انداز ژئوپولیتیکی است.
نام مهدی طارمی در فهرست تابستانی ژوزه مورینیو برای تقویت خط حمله جالوروسی قرار دارد.
ستایشی گفت: حدود ۴۰۰ میلیارد تومان به نرخ امروز از متهمان مسترد و تحویل شکات (مالباختگان) پرونده شده است و حدود ۳۰۰ میلیارد در حال بررسی و بازگرداندن به مالباختگان است. کلیه متهمان برای اخذ آخرین دفاع احضار شدند و بازپرس محترم که دیروز با ایشان صحبت داشتم گفت چندین روز است در حال رسیدگی به این پرونده خاص است و ان شاءالله در ایام آتی از باب کشف و پاسخگویی به بزه دیدگان اخبار خوب و مثبتی را داریم.
می‌توان به وضعیت دو مربی خارجی که زمان زیادی از خداحافظی‌شان از فوتبال ایران نمی‌گذرد از زاویه‌ای دیگر نگاه کرد. دو مربی‌ای که یکی در سطح ملی و دیگری در عرصه باشگاهی فعالیت کردند، ابتدا محبوب بودند و بعدا با جایگاهی متفاوت از فوتبال ایران جدا شدند. کارلوس کی‌روش و آندرئا استراماچونی مربیان مورد بحث در این بخش هستند. دو مربی‌ای که ابتدا با تیپ و هیبت جذاب به دل تماشاگران فوتبال نشستند و بعد با ارائه بازی‌های خاص، کیفیت فنی را به نمایش گذاشتند، ولی خواسته یا ناخواسته تبدیل به مربیانی دوست‌نداشتنی در درازمدت شدند
ژوره مورینیو پیشنهاد چلسی را رد کرد تا در رم باقی بماند. چلسی در وضعیت ناگواری قرار گرفته و امیدوار بود آقای خاص بتواند آنها را از این شرایط بد نجات دهد.
بازیکن استقلال ملاثانی می‌گوید امیدوار است به مسئولین خوزستانی بر بخورد و‌ از این تیم فوتبال و بازیکنانش حمایت کنند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در نشست تخصصی مدیران اجرایی طرح نهضت ملی مسکن به تناسب وضعیت استان‌ها در طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: در این طرح عزم جدی و اعتبار خاص ضرورت دارد.
این ادعا که اقتصاد روسیه مقاومت قابل‌توجهی را در برابر تحریم‌ها نشان داده است به شاخص‌های گمراه‌کننده اقتصاد کلان بستگی دارد. به‌طور خاص، منتقدان تحریم‌ها به تقویت روبل، انقباض معتدل در تولید ناخالص داخلی (GDP) روسیه و پایین بودن بیکاری اشاره می‌کنند. اما این ارقام در واقع منعکس‌کننده وضعیت میدانی و واقعی نیستند.
به طور رو کلی اگر قدرت یادآوری‌تان کاهش یافته به طور کامل ناامید نشوید. حافظه یک فرآیند فعال است نه یک فرآیند منفعل. این وضعیت یک افسانه قدیمی را تضعیف می‌کند که سلامت مغز تنها یک محصول ژنتیکی است و ما واقعا کاری نمی‌توانیم در مورد آن انجام دهیم. کمی توجه بیش‌تر و لذت بردن از رویداد‌های خاص می‌تواند به شما کمک کند تا لحظات کوچک و بزرگ زندگی را به خاطر بسپارید.
تهران بعد از تحمل ۴روز «وضعیت اضطراری»، باز هم «تصمیمات موازی آلودگی هوا» به خود دید. مصوبات اخیر در پایتخت برای بحران «هوای سمی»، به جای آنکه از جنس «کاهنده ذرات معلق و گازهای آلاینده هوا» باشد، عملا «سبک زندگی در آلودگی» را به شهروندان ابلاغ کرده است. در آخرین مصوبه، «دورکاری برای اقلیت‌ها» یعنی کارمندان دارای شرایط خاص تجویز شده است که به‌دلیل عدم برقراری ارتباط بین این تصمیم و منشأ آلودگی، شرایط قرمز تا زمان «باد و باران» تمدید خواهد شد. این مدل مواجهه با بحران، آلودگی را گارانتی می‌کند.
بنا بر اعلام وزارت خارجه لوکزامبورگ، ژان اسلبورن، وزیر خارجه این کشور روز گذشته در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان، همتای ایرانیش در مورد وضعیت ایران و این مورد خاص گفتگو کرده است.
حسین نورانی‌نژاد در اعتماد نوشت: صداوسیما به واسطه بودجه‌ای که به‌ طور سنتی دراختیارش است و وابستگی که به مسیر خود پیدا کرده و نیز رسانه‌های همسویی که از سوی نهادهای خاص امنیتی و نظامی شکل گرفته‌اند، امیدی به اصلاح‌شان نیست و اساسا آنها هم برای مخاطب اقلیتی تولید برنامه می‌کنند.
حسین نورانی‌نژاد در اعتماد نوشت: صداوسیما به واسطه بودجه‌ای که به‌ طور سنتی دراختیارش است و وابستگی که به مسیر خود پیدا کرده و نیز رسانه‌های همسویی که از سوی نهادهای خاص امنیتی و نظامی شکل گرفته‌اند، امیدی به اصلاح‌شان نیست و اساسا آنها هم برای مخاطب اقلیتی تولید برنامه می‌کنند.
طی هفت روز گذشته صنعت کریپتوکارنسی پویا بوده زیرا کل سرمایه بازار آن به میزان قابل توجه ۷۰ میلیارد دلار افزایش یافته است؛ این اتفاق به دلیل سودهای عمده اکثر سکه‌ها با استثنائات خاص رخ داد.
در این شکی نیست که تحت هر شرایطی خاتمی مطرود یک جریان خاص در کشور خواهد بود، اما در عالم سیاست خوب می‌دانیم که در وضعیت بی‌نظمی، سیاست‌مداران کهنه‌کار چگونه می‌توانند جایگاه و وجهه خود را باز بیافرینند. و، اما شاید اکنون لحظه سرنوشت برای آینده رهبر نام آشنای جریان اصلاحات باشد تا دیگر از عنوان «مرحوم» سید محمد خاتمی برای او بهره نگریند. خاتمی اگر رسالتی را برای خود قائل است، اکنون همان لحظه سرنوشت یا گرانیگاه برای ایفای آن است.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: با توجه به دستورات رئیس قوه قضاییه، وضعیت بازداشتی‌ها در دو وضعیت بی گناه یا کم گناه و افراد دارای اقدامات مجرمانه مورد بررسی قرار گرفت و به معاون پرونده‌های خاص دادگستری کل استان در خصوص رسیدگی دقیق و تفکیک متهمان بر این اساس ماموریت داده شد.
عبدالرضا داوری، فعال رسانه‌ای در توئیتی نوشت: رئیسی برای اولین بار از محیط گلخانه‌ای که یک تیم سیاسی خاص، پنج سال است برایش ساخته، خارج شده و ناگهان در محیطی باز، با خبرنگاران و رسانه‌ها مواجه میشود.
سردار سیدکمال هادیانفر اظهار کرد: تمام معابر کشور در مرز‌های اربعینی به صورت رفت و برگشت در وضعیت مناسبی قرار دارند و هیچ انسداد خاص و مشکلی در محور‌ها نداریم.
جمعیت‌های انسانی باید آموزش ببینند که چگونه آب باران را در برهه‌های خاص زمانی ذخیره کرده و بعدا از آن استفاده کنند. پس از آن، با توجه به مشکل جهانی آب شیرین و حفظ محیط زیست سالم در سراسر جهان دولت‌ها و سازمان‌های غیردولتی باید از وضعیت آگاه باشند و ضروری است که اقدام قاطعانه‌ای را انجام دهند.
رئیس بنیاد امور بیماری‌های خاص گفت: از زمان اجرایی شدن قانون جوانی جمعیت، تولد بیماران تالاسمی افزایش داشته است. افزایش نجومی قیمت دارو‌های بیماران ام اس، دیالیزی، پیوند کلیه، تالاسمی و سرطان، وضعیت را برای این بیماران بسیار بد کرده و طرح جدید دارویار هم دردی از آن‌ها دوا نمی‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ