ورزشگاه آل مکتوم باشگاه النصر خود را برای میزبانی از بازی‌های تدارکاتی تعدادی از تیم‌های شرکت کننده در جام جهانی قطر آماده می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرعه سخت تراکتور با برگزاری دو مسابقه با سپاهان و تراکتور به پایان نرسیده، آنها برای عبور از این برهه دشوار باید الشارجه امارات و مس رفسنجان را پشت سر بگذارند.
یک روزنامه اماراتی مدعی شد آندرس اینیستا امروز راهی این کشور می‌شود و با تیم الامارات قرارداد امضا خواهد کرد.
آندرس اینیستا، هافبک اسپانیایی سابق بارسلونا به باشگاه راس‌الخیمه امارات می‌پیوندد تا رویای هم تیمی شدن دوباره او لیونل مسی در اینتر میامی پایان یابد.
باشگاه النصر امارات با انتقال سدریک باکامبو، بازیکن کنگویی خود، به گالاتاسرای ترکیه موافقت کرد.
با تلاش کارکنان گمرک امانات پستی اردبیل در حین ارزیابی کالای صادراتی به مقصد استرالیا مقدار نیم کیلو شیره تریاک از داخل کفش کتانی کشف و ضبط شد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بدرقه وزیر خارجه کویت این کشور را ترک کرد و راهی امارات، چهارمین مقصد سفرش به حاشیه خلیج فارس شد.
در حالی که از الوحده به عنوان مقصد قطعی احمد نورالهی در لیگ ادنوک نام برده می‌شود، این باشگاه سرمربی جدید خود را انتخاب کرد.
روزنامه البیان امارات اعلام کرد که حضور احمد نوراللهی در الوحده قطعی است و این بازیکن از شباب الاهلی جدا خواهد شد.
رسانه‌های مجازی اماراتی از توافق احمد نوراللهی با الوحده خبر می‌دهند.
باشگاه شباب الاهلی امارات تکلیف مهدی قایدی بازیکن ایرانی این تیم را مشخص کرد.
رئیس شرکت هواپیمایی امارات معتقد است که هواپیما‌های مسافربری مجهز به کمک‌خلبان هوش مصنوعی می‌توانند مسافران را در آینده به مقصد خود برسانند.
اهواز - خط منظم کشتیرانی کانتینری از مبداء بندر امام به مقصد کشورهای امارات، هند، چین و کشورهای جنوب شرق آسیا راه اندازی شد.
دریابان شمخانی که پس از سفر اخیر او به پکن، توافق ایران و عربستان سعودی برای ازسرگیری روابط دیپلماتیک با میانجیگری چین اعلام شد، چند روز پیش به امارات سفر کرده و با مقامات ارشد این کشور دیدار و رایزنی کرد.
دبیر شورایعالی امنیت ملی کشور پس از چین و امارات به عراق سفر می‌کند.
رئیس کل بانک مرکزی صبح امروز به همراه شمخانی؛ دبیر شورای عالی امنیت ملی برای پیگیری توافقات پولی، بانکی و ارزی تهران را به مقصد ابوظبی ترک کرد.
همراه اول برای نخستین بار بسته‌های ویژه اقتصادی مکالمه بین‌الملل را برای مقاصد عراق، ترکیه، قطر، امارات، آمریکا و کانادا ارائه کرد.
وزارت مهاجرت کانادا، لیست ۱۰ کشور که بیشترین تعداد دریافت‌کنندگان اقامت دائم این کشور در سال گذشته را داشته‌اند، اعلام کرده است. هند بیشترین تعداد دریافت‌کنندگان اقامت در یک‌سال گذشته را دارد و ایران در جایگاه هشتم قرار گرفته است. طبق این آمار ۱۱هزار و ۱۰۵ نفر ایرانی در یک‌سال گذشته موفق شدند اقامت دائم کانادا را دریافت کنند. انتاریو محبوب‌ترین مقصد در این کشور برای مهاجران معرفی شده است و بعد از آن کبک بیشترین مهاجر را داشته است.
با در نظر گرفتن حداقل ۲۵۰ هزار دلار انتقال سرمایه از سوی ایرانیان به کانادا برای دریافت تابعیت دائم در این کشور و با در نظر گرفتن این موضوع که طی سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۱ تعداد ۷۶ هزار و ۳۸۱ ایرانی از کانادا تابعیت دائم دریافت کرده‌اند، میزان سرمایه‌گذاری ایرانی‌ها در این کشور به رقم عجیب ۱۹ میلیارد دلار می‌رسد.
روزبه چشمی با پیشنهادی از کشور امارات روبرو شده و ممکن است در نقل و انتقالات زمستانی استقلال را ترک کند.
جدیدترین گزارش گمرک نشان می دهد تجارت خارجی کشور  از ابتدای امسال تا دهم ماه جاری به بیش از ۸۸ میلیارد دلار رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد رشد را نشان می‌دهد.
باشگاه استقلال پیشنهادی برای حضور در یک تورنمنت چهارجانبه با حضور تیم هایی از مراکش، سودان و امارات دریافت کرده و در حال بررسی آن هست.
این باشگاه اماراتی با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد: تیم فوتبال شباب الاهلی قرارداد خود را با توماس اولسن مهاجم نروژی پایان داد و برای او در مقصد بعدی آرزوی موفقیت کرد.
آمانوف پس از جدایی از استقلال با باشگاه الوصل به توافق رسید و به این تیم اماراتی پیوست.
وکیل سابق جمال خاشقچی که در امارات در بازداشت به سر می بُرد پس از پرداخت یک میلیون دلار این کشور را به مقصد آمریکا ترک کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ