اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صابر کاظمی به قدری در تمرینات و بازی‌های دوستانه فوق العاده بوده که حالا ممکن است جای امین اسماعیل نژاد را هم در ترکیب تیم ملی والیبال ایران بگیرد.
بازی دادن ساکت الهامی به محمد رضا خالدآبادی در ترکیب تیم هوادار موجب ظهور یک دروازه بان جدید در فوتبال باشگاهی و ملی شد.
امید نورافکن و رامین رضاییان، دو ستاره تاثیرگذار ترکیب سپاهان در لیگ بیست و دوم، در جشن قهرمانی تیم ملی در تورنمنت کافا در یک قاب قرار گرفتند.
سرمربی تیم ملی ابراز امیدواری کرد هواداران فوتبال ایران و ازبکستان فردا نمایشی لذتبخش از تیم‌هایشان در دیدار نهایی مسابقات کافا تماشا کنند.
امیر قلعه نویی ترکیب مورد نظر خود را برای شروع بازی با قرقیزستان مشخص کرد.
مدافع میانی تیم ملی ایران مهره قابل اعتماد امیر قلعه‌نویی در ترکیب است.
امیر قلعه‌نویی چهار تغییر در ترکیب امروز تیم ملی ایران نسبت به آخرین دیدارش انجام داد.
وینگر سابق استقلال پس از پایان نخستین فصل حضور در فوتبال اروپا در اردوی تیم ملی حاضر شد و دیشب هم در بازی برابر تیم امید در ترکیب قرار گرفت.
امیر قلعه‌نویی در جریان بازی دوستانه با تیم امید از دو ترکیب کاملا متفاوت استفاده کرد.
عکس تیمی ایران در بازی دوستانه با تیم امید متفاوت از همیشه بود؛ در ترکیب تیم ملی بازیکنان جدیدی به میدان رفتند.
سرمربی تیم ملی ترکیب مورد نظر خود برای جدال دوستانه با تیم امید را اعلام کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: اگر به آخرین جلسه تمرین ما دقت کرده باشید، حاجی‌پور حتی اسماعیل نژاد را هم برای قرار گرفتن در ترکیب تهدید می‌کند.
ترکیب تیم ملی وزنه برداری ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد.
ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار مقابل کنیا مشخص شد و امیر قلعه نویی تغییراتی در این ترکیب نسبت به بازی با روسیه ایجاد کرد.
نخستین ترکیب تیم ملی فوتبال ایران با سرمربیگری امیر قلعه نویی در سال ۱۴۰۲ مشخص شد.
نخستین ترکیب تیم ملی فوتبال ایران با سرمربیگری امیر قلعه نویی در سال ۱۴۰۲ مشخص شد.
بر حسب عملکرد بازیکنان و سلیقه کارلوس کی‌روش می‌توان حدس زد که قریب به ۲۲ بازیکن ایرانی به طور قطعی در ترکیب تیم ملی ایران خواهند بود. در‌این‌بین، اگر امید ابراهیمیِ باتجربه در بازی با نیکاراگوئه مصدوم نمی‌شد، این تعداد را می‌شد ۲۳ نفر اعلام کرد. اگر چنین موضوعی قطعی باشد، آن وقت پرسش درباره حضور احتمالی چهار بازیکن دیگر در تیم ملی باقی می‌ماند. درباره همین چهار نفر هم نیاز به گمانه‌زنی چندان زیادی نیست؛ چون تقریبا سه نفر از آن‌ها مهره‌هایی هستند که احتمالا به جام جهانی می‌روند و فقط شاید یک سورپرایز در فهرست نهایی تیم ملی وجود داشته باشد
به نظر می‌رسد این آخرین حضور ابراهیمی در ترکیب تیم ملی فوتبال بود و با توجه به سن بالای این ستاره، او با پیراهن ملی خداحافظی کند. همچنین شاید آخرین فصل بازی باشگاهی او نیز در قطر فرا رسیده است.
احمد نورالهی و امید ابراهیمی دو هافبک باتجربه تیم ملی در بازی با اروگوئه فرصت حضور در ترکیب ثابت تیم ملی را پیدا نکردند.
روند تغییر سرمربی تیم ملی ایران احتمالا از اردوی قطر آغاز شد. زمانی‌که وزیر ورزش جلسه‌ای را با چند تن از بازیکنان تیم ترتیب داد.
احمد عابدزاده پدر امیدوار است پسرش در جام‌جهانی در ترکیب تیم ملی باشد
آ. ا. ک آتن با بهره‌مندی از کاپیتان تیم ملی ایران در ترکیب خود مقابل وولوس قرار می‌گیرد.
تیم ملی امید ژیمناستیک ایران خود را برای مسابقات مرسین ترکیه آماده می‌کند و قرار است در مسابقات جهانی آتی از بین اعضای همین تیم ملی امید برگزیده و استفاده شود.
تیم ملی فوتبال امید ایران به دلیل در اختیار نداشتن اغلب بازیکنان اصلی و عدم همکاری باشگاه‌ها از بازی های کشورهای اسلامی در ترکیه انصراف داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ