برخی بر این اعتقادند که حوادث اردوگاه عین الحلوه توطئه جدید رژیم صهیونیستی برای روشن کردن آتش جنگ مذهبی و جلوگیری از شکل‌گیری توافق سیاسی میان احزاب و جریان‌های سیاسی فعال در لبنان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر عربستان سعودی در لبنان در اظهارنظری جدید، اعلام کرد که عامل فراخوان این کشور از اتباع خود جهت ترک لبنان، درگیری‌های اردوگاه عین‌الحلوه بوده است.
پس از ۵ روز درگیری مسلحانه میان افراد مسلح وابسته جنبش فتح و برخی دیگر از گروه‌های شبه نظامی در اردوگاه عین الحلوه، از صبح امروز دوشنبه آرامش در این اردوگاه و شهر صیدای لبنان برقرار شده است.
پایان نفوذ استعماری فرانسه در قاره آفریقا و زمان بندی مشکوک درگیری‌های اردوگاه عین الحلوه در جنوب لبنان از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
نمایندگان جنبش‌ها و گروه‌های فلسطینی و لبنانی با صدور بیانیه‌ای مشترک بر ضرورت هوشیاری مقابل تحولات خطرناک اردوگاه عین الحلوه و دست‌های خارجی پشت این درگیری‌ها تاکید کردند.
عربستان سعودی با صدور بیانیه‌ای در پی تشدید درگیری‌ها در اردوگاه «عین الحلوه» از شهروندان خود خواست فورا خاک لبنان را ترک کنند.
مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه‌ای تصریح کرد: در درگیری‌های اردوگاه عین الحلوه به روشنی می‌توان دست فتنه انگیز رژیم صهیونیستی را مشاهده کرد.
منابع لبنانی از آرامش شکننده در اردوگاه عین الحلوه به دنبال درگیری‌های شدید شب گذشته در این اردوگاه خبر دادند.
رئیس دفتر سیاسی حماس در تماس تلفنی با رئیس پارلمان لبنان خواستار دخالت مثبت نبیه بری برای توقف درگیری در اردوگاه عین الحلوه لبنان شد.
اسماعیل هنیه در مورد وضعیت اردوگاه عین الحلوه به سید حسن نصرالله پیام داد و از او درخواست کمک کرد.
بررسی ابعاد مختلف فتنه انگیزی در اردوگاه آوارگان فلسطینی در جنوب لبنان و تحرکات نظامیان آمریکایی در سوریه از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نسبت به پیامدهای خطرناک درگیری‌ها در اردوگاه عین الحلوه در جنوب لبنان و سوء استفاده اشغالگران صهیونیست از این درگیری‌ها هشدار داد.
منابع لبنانی از آرامش شکننده حاکم بر اردوگاه عین الحلوه به دنبال درگیری روزهای گذشته در آن، خبر دادند.
درگیری گروه‌های فلسطینی در اردوگاه آوارگان فلسطینی عین‌الحلوه واقع در جنوب لبنان، بار دیگر شدت گرفت.
با وجود تلاش گروه‌های لبنانی و فلسطینی برای آتش بس در اردوگاه عین الحلوه واقع در جنوب لبنان، گزارش‌های رسانه‌ای از تداوم درگیری‌های پراکنده در این اردوگاه حکایت دارند.
با وجود تلاش‌های گسترده جریان‌های فلسطینی و لبنانی برای آتش‌بس در اردوگاه عین الحلوه، درگیری‌ها در این اردوگاه بین عناصر جنبش فتح و گروه الانصار همچنان ادامه دارد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که درگیری‌های داخلی گروه‌های فلسطینی در اردوگاه عین‌الحلوه لبنان پذیرفتنی نیست و باید گفتگو در اولویت باشد.
منابع محلی از آغاز گفتگوها برای تثبیت آتش بس در اردوگاه عین الحلوه خبر می‌دهند، آتش بسی که صبح امروز دوشنبه از سوی عناصر مسلح نقض شده بود.
درگیری‌های مسلحانه میان عناصر مسلح وابسته به جنبش فتح و یک گروه مسلح دیگر در اردوگاه عین الحلوه در جنوب لبنان از سرگرفته شد.
نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور لبنان، وقوع درگیری‌ها در اردوگاه عین الحلوه در شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی موجود را مشکوک توصیف کرد.
منابع محلی از درگیری مسلحانه در اردوگاه عین الحلوه در شهر صیدای لبنان خبر می‌دهند.
مدافع این فصل تراکتور بعد از دوری چند روزه دوباره به اردوی تیمش در ترکیه ملحق می شود.
منابع خبری از برجا ماندن دو زخمی درپی درگیری های خانوادگی در اردوگاه آوارگان فلسطینی عین الحلوه در جنوب لبنان خبر دادند.
«سعید العسوس» مسئول ارتباطات امنیت ملی فلسطین در اردوگاه عین الحلوه واقع در جنوب لبنان هدف تیراندازی از سوی افراد مسلح قرار گرفت.
منابع لبنانی از ترور یکی از مسئولان نیروهای امنیتی در اردوگاه آوارگان فلسطینی عین الحلوه واقع در جنوب لبنان خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ