شاید هافبک هجومی استقلال در دیدار با پیکان از نفرات فیکس این تیم باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا از فردا رسماً در ارومیه کلید خواهد خورد.
ورود بازیکنان جدید از سوی تیم‌های ملی پایه فوتبال ایران می‌تواند بهترین خبر برای مربیان به خصوص امیر قلعه نویی در تیم ملی بزرگسالان باشد.
بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی لزوم اطلاع رسانی مقررات و شفافیت و دسترسی آزاد به اطلاعات عمومی که موجد حق و تکلیف برای عموم باشد را ابلاغ کرد.
تیم ملی تکواندوی ایران در روز پایانی مسابقات قهرمانی جهان 2023 باکو دو نماینده خواهد داشت.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه می گوید اتحادیه جهانی برای بازگشت روس ها به مسابقات جهانی قول داده است.
معاون توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت علمی گفت: انتظار می رود که دستاوردهای شرکتهای دانش بنیانی که مورد حمایت قرار می گیرد برای محرومیت زدایی در روستاها مورد بهره برداری قرار گیرد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس، انتظارات و خواسته های مردم و فعالان اقتصادی و صنعتی آبادان از سفر استانی رئیس جمهور به استان خوزستان را تشریح کرد.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با اشاره به این مطلب که مردم از وضعیت بازار بسیار گلایه مند هستند، گفت: بسیاری از این مشکلات، نارضایتی ها و مسائل اقتصادی قابل مدیریت و برطرف شدن است و مردم از مسئولان انتظار دارند با همراهی، هماهنگی و همفکری، مشکلات را از پیش راه مردم، انقلاب و نظام بردارند.
کریستیانو رونالدو یکشنبه هفته آینده در ترکیب اصلی النصر قرار خواهد گرفت.
فدراسیون جهانی فوتبال، برخوردهای احتمالی با جشن های جنجالی آرژانتینی ها پس از فتح جام جهانی را مورد بررسی قرار می دهد.
حداقل دو مورد تیراندازی به سمت صهیونیست‌ها در کرانه باختری گزارش شده و همزمان گروه عرین الاسود خواستار آمادگی فلسطینی ها در برابر یورش صهیونیست ها به مسجدالاقصی شده است.
در حالی که این روزها، انتظارها برای ورود خودروهای خارجی به داخل کشور بیشتر شده است، امروز وزیر صمت در این باره اظهار داشت: در شرایط فعلی ما به عنوان دولت مشتاق واردات هرچه زودتر خودرو هستیم و اکنون واردکنندگان باید اقدامات لازم را انجام دهند.
در حالی که این روزها، انتظارها برای ورود خودروهای خارجی به داخل کشور بیشتر شده است، امروز وزیر صمت در این باره اظهار داشت: در شرایط فعلی ما به عنوان دولت مشتاق واردات هرچه زودتر خودرو هستیم و اکنون واردکنندگان باید اقدامات لازم را انجام دهند.
لوتار ماتیوس با انتشار یادداشتی در نشریه بیلد، به دلایل حذف زودهنگام ژرمن ها پرداخته است.
تحقیقات فیفا در مورد نقض قانون فدراسیون آلمان در نشست خبری قبل از بازی با اسپانیا شروع شده و ژرمن ها باید منتظر جریمه باشند.
گروه F لیگ اروپا وضعیت بسیار عجیبی دارد که در نگاه اول با منطق جور در نمی‌آید.
یورگن کلوپ هنوز توسط رسانه ها مورد انتقاد قرار نگرفته است و آنها حتی او برای ناکامی او دلیل‌تراشی می‌کنند، اما مقطع حیاتی یک هفته دیگر در انتظار او است.
شاید هافبک هجومی استقلال در دیدار با پیکان از نفرات فیکس این تیم باشد.
در حالی که حدود شش ماه از پایان پذیره‌نویسی سرخابی‌ها گذشته و وعده‌های زیادی در مورد زمان بازگشایی نماد دو باشگاه از سوی سازمان خصوصی سازی داده شده است این نمادها بازگشایی نشدند تا اینکه این روز‌ها خبر از احتمال بازگشایی نماد‌های استقلال و پرسپولیس شنیده می‌شود.
هافبک دفاعی تازه وارد استقلال امیدوار است بتواند که فردا اولین بازی اش را برای این تیم انجام دهد.
باشگاه پرسپولیس هم از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه ۵۰ درصدی از محل آورده نقدی سهامداران خبر داد.
در جدیدترین جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا، خودرو شاهین متعلق به شرکت خودروسازی سایپا در بورس پذیرش شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ