اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لئو بونوچی که از یوونتوس کنار گذاشته شده، روزها و ساعاتی سرنوشت‌ساز را پیش رو دارد و باید بهترین تصمیم را برای آینده خود بگیرد.
کرمان- رئیس جمهور با اشاره به مشکل آب مردم بم گفت: وعده کردیم دوستان با سرعت کار را دنبال می‌کنند و انتظار بیش از یک دهه شما به سر خواهد رسید.
کرمان- رئیس جمهور با اشاره به مشکل آب مردم بم گفت: امروز انتظار شما به سر خواهد رسید و مشکل حل می‌شود.
باشگاه‌های لیگ برتری ممکن است در جریان بازی‌ها با مشکل عجیبی از سوی بازیکنان خود مواجه شوند.
مناقشه بر سر قیمت محصولاتی چون گندم، گوشت مرغ و صنایع لبنی از اخبار داغ بخش کشاورزی در هفته جاری بود.
قهرمان سابق وزنه‌برداری جهان گفت: چند سال است به وزنه‌برداری تلنگر زده شده و اکنون نباید انتظار داشت در این چند ماه، نتایج سال ۲۰۱۲ تکرار شود.
برناردو سیلوا، هافبک منچسترسیتی، انتظار بازی سختی را در فینال لیگ قهرمانان برابر اینتر دارد.
درحالیکه دیوگو ژوتا به دلیل بالا آوردن بیش از حد پا و ضربه به سر اولیور اسکیپ در دیدار لیورپول و تاتنهام با انتقادهای زیادی مواجه است تصاویری از آشتی‌کنان این دو بازیکن منتشر شده است.
صبر مدیران اینتر به سر رسیده و سیمونه اینزاگی، سرمربی این تیم، نیاز به معجزه برای ادامه حضور روی نیمکت تیمش دارد.
صادق بارانی که برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی ملوان شده، طی دو فصل اخیر مهره‌ای تاثیرگذار در جمع شاگردان مازیار زارع محسوب می‌شود.
ساری - فصل شالیکاری در دشت‌های مازندران از سر گرفته شد و شالیکاران بی رمق تر از سال‌های قبل به شالیزارها پاگذاشتند چرا که وعده های پارسال امسال سراب بود.
ساری - فصل شالیکاری در دشت‌های مازندران از سر گرفته شد و شالیکاری بی رمق تر از سال‌های قبل به شالیزارها پاگذاشتند چرا که وعده های پارسال امسال سراب بود.
سرمربی آلومینیوم ۶ بازی بدون شکست پشت سر گذاشته که چهار مسابقه را برابر مدعیان برگزار کرده است.
در هفته‌های اخیر، عرضه خودرو در بورس کالا و اعلام نظریات شورای رقابت در رسانه‌ها، باعث ایجاد فضای مبهم در خصوص آینده بازار خودرو و برنامه‌های خودروسازان شده است، تا جایی که رئیس سازمان بورس نیز تاکید داشته، صنعت خودرو حدود ۸ تا ۹ سال با معضل قیمت‌گذاری دستوری مواجه بوده است.
هافبک دفاعی هوادار نیم فصل رضایت‌بخشی را در جمع شاگردان ساکت الهامی پشت سر گذاشت.
رئیس جمهور صربستان انتظار دارد که کشورهای غربی وی را در مسئله کوزوو و استقلال آن تحت فشار قرار دارند.
صعود فرانسه با حذف لهستان قابل انتظار بود؛ اما امشب شب رکورد‌های امباپه بود. بیشترین گل زده در جام‌جهانی تا قبل از ۲۴ سالگی و رسیدن به عدد ۹ با عبور از پله افسانه‌ای. او در پی دومین قهرمانی جام‌جهانی و دومین کفش طلا هم هست.
صعود فرانسه با حذف لهستان قابل انتظار بود اما امشب شب رکوردهای امباپه بود. بیشترین گل زده در جام‌جهانی تا قبل از 24 سالگی و رسیدن به عدد 9 با عبور از پله افسانه‌ای. او درپی دومین قهرمانی جام‌جهانی و دومین کفش طلا هم هست
تیم ملی فوتبال ژاپن که نخستین بازی خود را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی پشت سر گذاشته بود، در دومین دیدار برابر کاستاریکا شکست خورد.
چینی در روز‌های اخیر ناچار است برای حفظ سلامتی خود دیالیز کند تا مقدمات انجام این عمل جراحی را پشت سر بگذارد.
پس از اخراج دراگان اسکوچیچ از هدایت تیم ملی ایران، سایه اخراج بر سر سرمربیان تیم ملی انگلیس و آمریکا هم قرار گرفته و انتقاد‌ها نسبت به ساوت گیت و برهالتر افزایش یافته است.
بعد از یک فصل دشوار اکنون یحیی گل‌محمدی در همان مسیری قرار گرفته که همه هواداران پرسپوليس از وی انتظار دارند؛ روحیه برتری طلبی و پیروزی.
ریکاردو در دو هفته گذشته لیگ برتر نشان داده همان مردی است که از او انتظار داشتیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ