ویژگی بارز محصولات بهمن رعایت مسایل امنیتی و زیبایی ظاهری است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای اجتماعی کشور گفت: خوشبختانه ویژگی بارز ملت عزیز ایران بعد از انقلاب اسلامی جریان مشارکت آنها بوده است.
گوگل تصمیم دارد نرم افزار دستیار مجازی خود را مجهز به ویژگی های هوش مصنوعی مولد کند که مشابه آن در چت بات های بارد و چت جی پی تی وجود دارد.
تسلا متهم است شکایت های مالکان خودروهایش درباره مسافت طی شده به ازای هر بار شارژ را مخفی کرده و درباره این ویژگی به افراد دروغ گفته است.
کودتای اخیر در نیجر بار دیگر توجه را به چالش های سیاسی کشور غرب آفریقا جلب کرد. در گذشته نیز، نیجر سابقه بی ثباتی سیاسی را تجربه کرده است که ویژگی ثابت آن مداخلات نظامی و انتقال قدرت است.
کودتای اخیر در نیجر بار دیگر توجه را به چالش های سیاسی کشور غرب آفریقا جلب کرد. در گذشته نیز، نیجر سابقه بی ثباتی سیاسی را تجربه کرده است که ویژگی ثابت آن مداخلات نظامی و انتقال قدرت است.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ضمن ارائه توضیح در مورد اظهارنظرش درباره ویژگی نمایندگان مجلس آینده گفت: ان‌شاالله این اظهارنظر‌ها بتواند کمک کند شور انتخاباتی بیشتر شود، حضرت آقا این بار بسیار زودتر از دوره‌های قبل این مسائل را مطرح کردند، زیرا مشارکت مردم اهمیت فراوانی دارد و بعد هم رقابت سالم به برگزاری هرچه بهتر انتخابات کمک می‌کند.
یکی از مهم‌ترین ویژگی خیابان لاله زار ثبت اولین‌ها به نام خودش است. بسیاری از مشاغل که برای نخستین بار در ایران راه اندازی شدند کارشان را از خیابان لاله زار شروع کردند. برای مثال نخستین گل‌فروشی ابتدا در این خیابان تأسیس شد. نخستین فروشگاه بزرگ به سبک اروپایی نیز در این خیابان راه‌افتاد و بالاخره نخستین چراغ گازی در این خیابان روشن شد.
رئیس هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی گفت: تبعیت محض از ولایت فقیه ویژگی بارز و شاخص سپهبد شهید علی صیاد شیرازی بود.
برد موشکی این شناور‌ها بین ۱۰ تا ۱۸۰ کیلومتر است و بنا به گفته کارشناسان این اولین بار است که چنین شناور‌هایی با این ویژگی طراحی شده است.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، تاکید کرد که تیمش در بازی فردا برای صعود به جمع هشت تیم نهایی تلاش خواهد کرد.
ابیای اوراسیایی پرهای سفیدی ندارد و فقط نوک دمش سفید است که باور محققان وسیله‌ای برای برقرار ارتباط در محیط کم نور جنگل‌ها است.
معاون رئیس سازمان فناوری اطلاعات، ویژگی پنجره ملی خدمات دولت هوشمند را ارائه خدمات با یک بار احراز هویت دانست و گفت: ۱۱ میلیون کاربر از شهریور تاکنون از خدمات این پنجره استفاده کرده اند.
رژیم غذایی مدیترانه‌ای یکی از سالم‌ترین رژیم‌های غذایی دنیا است که به کاهش وزن و کاهش احتمال ابتلا به بیماری‌ها کمک می‌کند.
سامسونگ از گوشی پرچمدار Galaxy S۲۳ Ultra خود رونمایی کرد و برای اولین بار از ویژگی‌های جدیدی که به خانواده سری S اضافه می‌شود، خبر داد.
پیام‌رسان واتس‌اپ ارسال تصاویر با کیفیت اصلی را در نسخه‌های آینده خود امکان‌پذیر خواهد کرد.
یکی از این ویژگی‌ها اندروید شامل ابزارک‌ها (ویجت‌ها) یا برنامه‌هایی است که کاربر را قادر می‌سازد تا عملکردی را انجام دهد یا به یک سرویس دسترسی پیدا کند.
لاریجانی ادامه داد: او خودش حلال مسائل بود و بار را به مدیر ارشد کشور واگذار نمی‌کرد، یعنی مدام پناه ببرد به رهبری و بگوید شما دستور دهید. ممکن بود یکی دو مورد هم ناچار می‌شد ولی در کل خودش حل می‌کرد و این بسیار ویژگی خوبی است.
حالا پس از دوران رخوت و سکون کرونا در ایران و جهان، چند روزی است که این ویروس مهلک جان تازه‌ای گرفته و بار دیگر جولان خود را آغاز کرده است. زیر سویه جدید کووید ۱۹ دارای سرعت انتقال بالایی است.
یکی از کارمندان مایکروسافت اسکرین شاتی از ویژگی جدید نوت پد در ویندوز ۱۱ منتشر کرده است. البته مشخص نیست این ویژگی چه زمان عرضه می شود.
وحید ششمین بازیکن تیم ملی است که با حضور در سالن کنفرانس تیم ملی در دوحه به سوالات خبرنگاران ایرانی و خارجی پاسخ می‌دهد.
لازم نیست فوراً پیامی ارسال کنید. اگر می‌خواهید در زمان خاصی به دستتان طرف مقابل برسد، پیام را در پنجره چت مانند همیشه تایپ کنید. سپس روی دکمه ارسال ضربه زده و نگه دارید و در منوی باز شده، Schedule Message را انتخاب کنید. تاریخ و زمان را انتخاب کنید، سپس روی دکمه ارسال ضربه بزنید، که دقیقا به شما می‌گوید که پیام چه زمانی ارسال می‌شود.
در پی بازداشت بسام السعدی از رهبران جهاد اسلامی در کرانه باختری، منابع صهیونیستی بلافاصله تصویری از وی منتشر کردند تا از واکنش مقاومت فلسطین جلوگیری کنند.
با توجه به تلاطمی که در بازار سرمایه ایجاد و بحث سرمایه‌گذاری یک درصدی از منابع صندوق توسعه ملی پیش آمد، طبق محاسبات صورت گرفته بر مبنای منابع ورودی به صندوق، مقرر شد معادل ریالی ۵۱۰ میلیون دلار به صورت تدریجی در بازار سهام سرمایه‌گذاری شود که این مبلغ به نرخ سامانه معاملات الکترونیک (ETS) حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان است.
ماهواره بر ذوالجناح در بهمن ماه سال ۹۹ برای نخستین بار با هدف دستیابی به فن آوری قدرتمند‌ترین موتور سوخت جامد در کشور مورد تست و ارزیابی قرار گرفت. این ماهواره برِ سه مرحله ای از نظر ویژگی های فنی، قابل رقابت با ماهواره برهای روز دنیا است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ