ولی اسماعیلی خواستار ابطال افزایش ده درصدی مزد کارگران دولت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدالرضا مصری که ریاست جلسه را بر عهده داشت در واکنش به تذکر این نماینده از احمد نادری عضو هیئت رئیسه مجلس سوال کرد که این استیضاح برابر آئین نامه باید به کمیسیون ارجاع می‌شد و آیا این اتفاق رخ داده است که نادری در پاسخ گفت: درخواست استیضاح وزیر کشور به کمیسیون مربوطه ارجاع شده است.
اعضای هیئت رئیسه کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه چهارم مجلس یازدهم مشخص شدند.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس بیان کرد: در این نامه قرار است به موضوع شفافیت هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام بپردازیم.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: بنده این موضوع را به صورت جدی پیگیر هستم و اگر وضعیت تورمی به همین شکل ادامه پیدا کند، حقوق کارگران و حتی کارکنان در نیمه دوم سال قابل افزایش خواهد بود.
اردبیل- نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت تداوم وضعیت تورمی در کشور، حقوق ۲۷ درصدی کارگران در نیمه دوم سال افزایش می‌یابد.
نماینده تهران طی نامه‌ای به جوانان مومن و انقلابی نسبت به اظهارات اخیر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس واکنش نشان داد.
حجت الاسلام آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در نامه ای پیگیری قانون عفاف و حجاب در مجلس شورای اسلامی را مورد بررسی قرار داد.
رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی تاکید کرد که با لغو برگزاری سپاهان کاپ در اصفهان، فرصت کنترل درجه از داوران بین‌المللی ایران در مسابقه‌ای که نیازی به خروج ارز از کشور نبود، گرفته شده است.
خانه ملت سخنگوی دولت باید به مطالبات نمایندگان مجلس و محتوای جلسات علنی که برگرفته از خواسته مردم است توجه بیشتری داشته باشد و قابل پذیرش نیست که سخنگوی دولت عنوان کند تاکنون بسته پیشنهاد ارزی مجلس را دریافت نکرده چرا که علاوه بر نامه نگاری رئیس کمیسیون اقتصادی به رئیس جمهور درباره وضعیت بازار ارز، گزارش نظارتی مجلس در جلسه رسمی قرائت شده است.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به برگزاری نشست کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خیرساز اولویت سال ۱۴۰۲ سازمان نوسازی مدارس کشور خواهد بود.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس امروز در نامه ای به رییس قوه قضاییه خواستار همکاری همه دستگاه ها برای اجرای مصوبه شورای عالی بورس مبنی بر عرضه خودرو در بورس کالا شد.
رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس در نامه‌ای به مولوی عبدالحمید این پرسش را مطرح کردگه« آیا می دانید جمهوری اسلامی برای مسجد مکی بخاطر حضور صدها طلبه غیر قانونی خارجی مورد اعتراض رؤسای جمهور این کشورها قرار گرفته و هزینه سیاسی پرداخت کرده است؟»
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری گفت: انتشار لیست ساختمان های ناایمن به شنبه هفته آینده موکول شد.
در ادامه اظهارات مداخله‌جویانه مقامات خارجی از قرارگیری نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی به دلیل آنچه که «پایمال شدن حقوق بشر» در داخل کشور خوانده شد، حمایت کرد.
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خواستار پایبندی هیات رئیسه به آیین نامه داخلی مجلس شد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در واکنش به حذف ایران از کمیسیون مقام زن، گفـت:به نام حقوق زن نباید حق زنان را نقض و زنان جهان را از شنیدن صدای زنان ایران محروم کنند.
رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها گفت: اینکه صرفا محل هایی برای برگزاری تجمعات تعیین شود کافی نیست بلکه باید در کنار آن چهارچوب و شیوه نامه برگزاری تجمعات نیز مشخص شود.
رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی مجلس در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل نوشت: از موضع‌گیری شما و نهادهای سازمان ملل درباره مرگ خانم مهسا امینی مطلع شدم و از اینکه قضاوت زودهنگام و غیرعادلانه‌ای درباره کشورم شده است، متاسفم.
رییس کمیسیون عمران در رابطه با متن‌نامه رییس جمهور تشریح کرد: محتوای نامه آقای رئیسی موافقت رسمی دولت با تفکیک وزارتخانه راه و شهرسازی است، زیرا اگر مجلس بخواهد این تفکیک را در قالب طرح بیاورد بحث های مالی مطرح می شود و امکان دارد به ماده 75 بخورد و شورای نگهبان آن را رد کند برای همین دولت قبول دارد و نامه آقای رئیسی برهمین اساس است.
کمیسیون اخلاق با ارسال نامه‌ای خطاب به مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، نسبت به رفتار برخی از تماشاگران خانم در استادیوم‌ها ابراز نگرانی کرد و خواستار مدیریت بهتر در این زمینه شد.
کمیسیون اخلاق با ارسال نامه ای برای مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال نسبت به رفتار برخی ازتماشاگران خانم در استادیوم ها ابراز نگرانی کردو خواستار مدیریت بهتر در این زمینه شد.
کمیسون اخلاق ورزش کشور در نامه‌ای به رییس جدید فدراسیون فوتبال درباره هنجارشکنی و رفتار‌های مغایر اخلاق برخی تماشاگران در ورزشگاه‌ها ابراز نگرانی کرده است.
رئیس کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر تهران گفت: کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر تهران در چهاردهمین جلسه خود ۱۰ تصمیم جدید برای نامگذاری معابر تهران گرفت.
دو نفر از نمایندگان به عنوان ناظران مجلس شورای اسلامی در شورای عالی استاندارد انتخاب شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ