سخنگوی وزارت امور خارجه نوشت: دولت و ملت ایران اسلامی به برکت خون شهیدانِ راه استقلال، عزت و کرامت کشور، در برابر زیاده‌خواهی و زورگویی میراث‌داران استعمار ایستاده و از حقوق مشروع خود کوتاه نخواهند آمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نمی‌توانم در این جلسه به جزئیات مذاکرات وزیر امور خارجه عمان اشاره کنم، اما عمان همواره دوست و شریک ایران در مسائل مختلف بوده است. دولت جمهوری اسلامی ایران همواره بدنبال احقاق حقوق ملت ایران است و در این مسیر از همکاری با هیچ دولتی دریغ نمی‌کنیم.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران ابزار غیرقانونی آنها و نقض حقوق قانونی ملت ایران است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: فعالیت‌های موشکی جمهوری اسلامی ایران متعارف و براساس حقوق بین‌الملل کاملا مشروع است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: فعالیت‌های موشکی جمهوری اسلامی ایران متعارف و براساس حقوق بین‌الملل کاملا مشروع است.
سخنگوی وزارت خارجه با طرح این سوال که حقوق بشر چه نسبتی با حمایت از تروریست‌ها دارد؟ گفت: برخی از اعضای پارلمان اروپا میزبان سرکرده فرقه‌ای تروریستی شده‌اند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: چرا از مدعیان ⁧حقوق بشر⁩ و مبارزه با تروریسم و"پیام متحد" سفرای اروپایی در تهران خبری نیست؟!
سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: سیاستمداران غربی به جای مداخله در امور داخلی سایر کشور‌ها و نمایش چهره‌ای به ظاهر بشردوستانه از خود، بهتر است صدای اعتراضات شهروندان خود را بشنوند و وقت خود را مصروف تامین حقوق انسانی و مطالبات شهروندی آنان کنند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر، خبری از سرنوشت حدود ۵ هزار اسیر فلسطینی دربند رژیم آپارتاید صهیونیستی از جمله ۳۱ زن و ۱۶۰ کودک دارند؟
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: ایران طرح قطعنامه حقوق بشری علیه کشورمان در نشست پنجاه و دوم شورای حقوق بشر که مبتنی بر نگرش گزینشی و غرض‌ورزانه است را مردود می‌شمارد.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: وزرای زن و فمینیست اروپا، کانادا و استرالیا کجا هستند و چرا از کنسرت دسته جمعی آنها در حمایت از حقوق زنان معترض فرانسوی خبری نیست.
سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص برخورد پلیس فرانسه با معترضان در این کشور در توئیتر نوشت: پلیس فرانسه با حقوق بشر بیگانه‌ است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: متأسفانه مقامات برخی کشورهای اروپایی حقوق بشر را دستمایه بازی‌های سیاسی برای مداخله در امور داخلی دیگر کشورها قرار داده‌اند.
سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به تهاجم امروز نظامیان رژیم آپارتاید صهیونیستی به اردوگاه جنین در کرانه باختری، سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر در غرب نسبت به این جنایات را مایه شرمساری دانست.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بانیان قطعنامه، به جای دلسوزی منافقانه برای حقوق بشر، از همراهی با تروریسم اقتصادی آمریکا علیه ایران دست برداشته و میزبانی از گروهک‌های تروریستی را متوقف کنند.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اعطای جایزه حقوق بشر به زنان ایرانی توسط دو رژیم ناقض حقوق ملت ایران! را شرم آور خواند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به شهادت جوان فلسطینی گفت: حقوق بشر⁩ بازیچه چند دولت مجرم است.
کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در این روزها با طرح ادعاهای حقوق بشری از سوی آلمان مواجه هستیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به ارائه قطعنامه پیشنهادی آمریکا و تروئیکای اروپایی علیه ایران، گفت: مبنای ایران در ارتباط با آژانس این است که حقوق کشورمان باید محترم شمرده شود.
سخنگوی وزارت خارجه درباره آزادی باقر نمازی و آزاد شدن پول ایران گفت:‌ در خصوص آزادی باقر نمازی شما را به اظهارات دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه ارجاع می‌دهم که آزادی ایشان در چارچوب انساندوستانه صورت گرفته و در چهار سال گذشته در خارج از زندان بوده و ممنوع الخروج بوده است
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مدعیان دفاع از حقوق ملت ایران، بهتر است شعارهای دروغین و نخ نمای خود را کنار گذاشته و به چند دهه تحریم‌های ظالمانه و ضدبشری علیه ملت ایران پایان دهند.
ناصر کنعانی در صفحه توییتر خود نوشت: ایالات متحده با آن سابقه ننگین حقوق بشری هم در داخل و هم خارج از کشور، چطور به خود جرأت داده و خود را در موضع برتر اخلاقی می‌بیند و به موعظه جهان می‌نشیند؟
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دولت و ملت ایران اسلامی‌ به برکت خون شهیدان در برابر زیاده‌خواهی و زورگویی میراث‌داران استعمار ایستاده و از حقوق مشروع خود کوتاه نخواهند آمد.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: دولت و ملت ایران اسلامی‌ به برکت خون شهیدان در برابر زیاده‌خواهی و زورگویی میراث‌داران استعمار ایستاده و از حقوق مشروع خود کوتاه نخواهند آمد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: جای تأسف است که مدعیان دروغین حقوق بشر، از جنایات روزمره رژیمی اشغالگر علیه مردم کشوری تحت اشغال، با عنوان «حق دفاع از خود» حمایت می‌کنند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ