باشگاه میلان فهرست بازیکنانش برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا را اعلام کرد و نام زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی، در آن به چشم نمی‌خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی طی مکاتبه‌ای با رئیس مجلس، فهرستی از پیشنهادهای اصلاحی برای اعمال در لایحه برنامه هفتم توسعه را ارائه کرد.
با اعلام فهرست بازیکنان رئال مادرید برای دیدار فردا مقابل خیرونا مشخص شد که کریم بنزما قطعا در این بازی به میدان نخواهد رفت.
با اعلام فهرست بازیکنان رئال مادرید برای دیدار فردا مقابل خیرونا مشخص شد که کریم بنزما قطعا در این بازی به میدان نخواهد رفت.
بعد از اعلام تبرئه میسون گرین‌وود از اتهام تجاوز و تعرض، هواداران منچستریونایتد به دنبال پاسخ این سوال هستند که آیا او می‌تواند فورا به ترکیب تیم‌شان برگردد و با پیراهن یونایتد به میدان برود؟
کمیته بین‌المللی پارالمپیک فهرست اولیه رشته‌های ورزشی حاضر در بازی‌های پارالمپیک 2028 لس‌آنجلس را اعلام کرد.
جنبش بایکوت رژیم صهیونیستی (BDS) امروز شنبه با صدور بیانیه ای از توسعه دایره تحریم های بین المللی علیه شرکت پوشاک ورزشی پوما آلمان خبر داد.
فدراسیون بسکتبال به منظور حضور در پنجره ششم و پایانی انتخابی جام جهانی، فهرست اولیه تیم ملی که شامل ۲۴ نفر است را در اختیار فدراسیون جهانی (فیبا) قرار داد.
فدراسیون بسکتبال به منظور حضور در پنجره ششم و پایانی انتخابی جام جهانی، فهرست اولیه تیم ملی که شامل ۲۴ است را در اختیار فدراسیون جهانی (فیبا) قرار داد.
فدراسیون بسکتبال به منظور حضور در پنجره ششم و پایانی انتخابی جام جهانی، فهرست اولیه تیم ملی که شامل ۲۴ است را در اختیار فدراسیون جهانی (فیبا) قرار داد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال که بعد از جراحی حامد حدادی با او در ارتباط بوده، به نقل از خودِ این بازیکن گفت که جراحی بدون مشکل بوده اما در عین حال تاکید کرد که این بازیکن در دیدارهای آتی غایب است.
هند از مبادله فهرستی از مراکز هسته‌ ای و اسرا میان دهلی نو و اسلام آباد خبر داد.
تیم ملی مکزیک هم لیست نهایی‌اش برای جام جهانی 2022 قطر را منتشر کرد.
در میان انتظار خبرنگاران و اهالی فوتبال، نشست خبری کارلوس کی‌روش برای اعلام فهرست تیم‌ملی لغو شد.
بازیکنان تیم ملی آمریکا که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای تیم گرگ برهالتر به میدان می‌روند، مشخص شدند.
آلیو سیسه فهرست نهایی تیمش برای حضور در جام جهانی را با حضور سادیو مانه اعلام کرد.
فهرست 26 نفره تیم ملی هلند برای جام جهانی توسط لوئیس فن خال اعلام شد.
ساعت پیش فهرست 26 نفره تیم ملی مراکش برای جام جهانی 2022 اعلام شد.
ساعت پیش فهرست 26 نفره تیم ملی مراکش برای جام جهانی 2022 اعلام شد.
روبرتو مارتینز، مربی تیم ملی بلژیک، اسامی 26 بازیکن منتخب خود برای جام جهانی 2022 را اعلام کرد که در آن نام روملو لوکاکو و ادن هازارد نیز به چشم می خورد.
فهرست ۲۶ نفره تیم ملی فوتبال سوئیس برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعلام شد.
علی کریمی که امسال دو بار برای کایسری اسپور بازی کرده، با اعلام سرمربی این تیم در فهرست مسابقه هفته دهم سوپر لیگ ترکیه مقابل گالاتاسرای که از ساعت ۲۰:۳۰ امشب آغاز خواهد شد، قرار گرفته و این شانس را دارد تا دوباره در خط میانی تیمش به میدان برود.
به احتمال زیاد ۲۴ بازیکن نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی فوتبال از میان همین ۲۷ بازیکنی که اکنون در اردوی اتریش حضور دارند انتخاب خواهند شد و اندک تغییراتی را می‌توان تا اعزام تیم ملی به جام جهانی در فهرست دعوت‌شدگان مشاهده کرد.
میان اسناد ضبط شده، اسنادی با مهر «فوق محرمانه» و «قرار است فقط در مراکز ویژه دولتی نگهداری شود» وجود دارد. اسناد منتشر شده شامل فهرستی از اقلام ضبط شده در اقامتگاه ترامپ در مارآلاگو، ایالت فلوریدا و حکم بازرسی خانه وی در پالم بیچ بود.
یدو به عنوان روایتی متفاوت از حصر آبادان در دوران دفاع مقدس و تی تی با روایتی دیدنی از شکل گیری یک عشق، روز هشتم جشنواره را برای تماشاگران قابل توجه کردند. در نهایت فهرست نامزدهای دریافت سیمرغ بلورین جشنواره اعلام شد که غیبت برخی چهره‌ها حتی در میان کاندیداهای دریافت سیمرغ چالش برانگیز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ