کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی روز جمعه گزارش داد که وزارت امورخارجه اسرائیل ارزیابی کرده است که علی‌رغم موضع واشنگتن مبنی بر غیر سازنده بودن نظرات اخیر جمهوری اسلامی درخصوص متن پیش‌نویس توافق احیای برجام، ایران و آمریکا تنها چند هفته تا حصول توافق نهایی فاصله دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که صادرات مصر به اسرائیل در سال ۲۰۲۲ بالغ بر ۹۵ر۱۸۷ میلیون دلار و واردات مصر از اسرائیل در همین سال بالغ بر ۲۶ر۱ میلیارد دلار بوده است، واردات مصر از ایران در سال ۲۰۲۲ بالغ بر ۰۸ر۵ میلیون دلار و صادرات مصر به ایران در همین سال ۴۲ر۱ میلیون دلار بوده است. همین مقیاس قابل تأمل را می‌توان در حوزه گردشگری و درآمد‌های حاصل از آن، مناسبات فرهنگی و حوزه کتاب و فیلم و موسیقی و رسانه، مبادلات علمی و تبادل دانشجو و استاد به دلیل قطع روابط سیاسی دو کشور بزرگ منطقه به‌خوبی دریافت.
به رغم احیای روابط دیپلماتیک عربستان سعودی و ایران، یک رسانه اسرائیلی مدعی شده چشم‌انداز عادی‌سازی بین اسرائیل و عربستان سعودی در حال پیشرفت است.
یک رسانه عبری از حمله سایبری گسترده امروز علیه دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی، جزئیاتی منتشر کرد.
رسانه ها از عملیات جدید ضد صهیونیستی در شهرک افنی خفتس خبر دادند و اعلام کردند که به سمت یک خودرو اسرائیلی تیراندازی شده و عاملان این عملیات از محل خارج شده اند.
رسانه های صهیونیستی سرنگونی یک پهپاد متعلق به این رژیم در سوریه را تأیید کردند.
وزیر خارجه اسرائیل گفته ، زلنسکی دردیدار با او اظهار داشته که ایران دشمن مشترک دو کشور است .
نورنیوز نوشت: وزیر خارجه اسرائیل گفته، زلنسکی در دیدار با او اظهار داشته که ایران دشمن مشترک دو کشور است.
رسانه های اسرائیلی در روزهای گذشته با تبلیغات گسترده خبر از ورود امدادگران خود به ترکیه دادند، خبری که با واکنش مردم ترکیه مواجه شد.
بخش رسانه نظامی گردان های عزالدین قسام با انتشار تصاویری از فعال شدن سامانه پدافند هوایی این گروه مقاومتی در تقابل با جنگنده های صهیونیستی خبر داد.
این ادعا در حالی رسانه ای شد که مقام های تهران اعلام کردند که پدافند هوایی ایران حمله سه کوادکوپتر کوچک به کارخانه مهمات سازی در شهر اصفهان، در مجاورت سایتی که به ادعای وال استریت ژورنال هدف تحریم های آمریکا قرار دارد را رهگیری و خنثی کرده است.
بر اساس اعلام این رسانه، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در اولین تماس تلفنی خود با «آنتونی بلینکن» همتای آمریکایی خود، در خصوص توافقات عادی سازی و تلاش های مشترک برای جلوگیری از آنچه وی مدعی دستیابی ایران به سلاح هسته ای شد، گفتگو کرد.
یک رسانه صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که ایران در جریان رزمایش اخیر خود، عملیات پهپادی علیه پایگاه ارتش اسرائیل در سواحل دریای سرخ را شبیه سازی کرده است.
رسانه های صهیونیست از پیام اعتراضی وزارت خارجه این رژیم به قطر و فیفا پیرامون نحوه برخورد با خبرنگاران و تماشاگران اسرائیلی از سوی هواداران کشورهای عربی در جریان جام جهانی خبر داد.
منابع خبری با انتشار تصاویری از تحریم رسانه های وابسته به رژیم صهیونیستی در قطر خبر می دهند.
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که قطر پیشنهاد همکاری با شرکت ارتباطات این رژیم را در جام جهانی ۲۰۲۲ رد کرد.
در رسانه های غربی، پهپادهای انتحاری ایران (شاهد 136)، به نام پهپادهای کامیکازی معروف شده اند.
در رسانه های غربی، پهپادهای انتحاری ایران (شاهد 136)، به نام پهپادهای کامیکازی معروف شده اند.
رسانه های اسرائیلی از هلاکت یک نظامی اسرائیلی به ضرب گلوله مبارزی فلسطینی در نزدیکی شهرک شاوی شمرون در نزدیکی نابلس خبر دادند.
روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» چاپ تل‌آویو امروز در گزارشی نوشت: «آمریکا به اسرائیل اطلاع داده که توافق هسته‌ای در حال حاضر در دستور کار نخواهد بود.»
یک منبع سیاسی گفت که مقامات ارشد کاخ سفید به صراحت به اسرائیل گفته اند که بحث تحقیقات آژانس را رها نخواهند کرد و فشار سیاسی بر رئیس آژانس، رافائل گروسی، اعمال نخواهند کرد. آنچه آمریکایی‌ها در این مورد در پشت پرد‌های بسته به هولتا گفتند، بلافاصله پس از آن در ملاء عام نیز گفتند.
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که یک فروند هواپیمای متعلق به این رژیم در فرودگاه ریاض فرود آمده است.
رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که عمان با بازگشایی حریم هوایی خود به روی هواپیماهای اسرائیلی مخالفت کرده، امری که مانع عبور هواپیماهای این رژیم از حریم هوایی عربستان سعودی می شود.
عربستان به شکل محرمانه هزینه برنامه‌های هسته‌ای پاکستان را پرداخت کرده است و در صورتی که ایران به بمب هسته‌ای دست پیدا کند، عربستان هم قصد دارد سرمایه‌های خود را نزد پاکستانی‌ها نقد کرده و کلاهک‌های هسته‌ای آماده‌ای از این کشور بگیرد.
یک رسانه صهیونیست گفت که سلطنت عمان تا کنون با پرواز هواپیماهای اسرائیلی بر فراز آسمان این کشور موافقت نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ