توصیه مهم به زائران این است که بهداشت پا را رعایت کنند. حتما از کفش و جوراب مناسب و تمیز استفاده کنند. نوشیدن آب در حین راه رفتن و سایش پا به کفش عامل‌های اصلی ایجاد تاول هستند و در صورتی که با مشکل زخم و تاول روبرو شدند از امدادگران مستقر در مسیر پیاده‌روی کمک بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا گفت: ما در حوزه بهداشت امنیت سایبری با چهار رویکرد اصلی مواجه هستیم. اولین و مهم‌ترین رویکرد به عنوان کاربر، مدیریت رمز عبور است.
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا گفت: ما در حوزه بهداشت امنیت سایبری با چهار رویکرد اصلی مواجه هستیم. اولین و مهم‌ترین رویکرد به عنوان کاربر، مدیریت رمز عبور است.
رئیس سازمان غذا و دارو با تاکید بر لزوم استمرار حمایت‌ها از حوزه دارو و تجهیزات پزشکی تاکید کرد: اگر حمایت‌ها از حوزه دارو متوقف شود, مشخص است که بحران در این حوزه ایجاد خواهد شد.
هلال احمر با امضای تفاهم‌نامه با صندوق جمعیت سازمان ملل متحد، فعالیت‌های آموزشی تازه‌ای در زمینه آموزش بهداشت باروری برای تیم‌های مامایی واحدهای درمان اضطراری و عموم مردم آغاز خواهد کرد.
وزیر بهداشت گفت: اگر وضعیت دمای هوا طوری باشد که برای سلامت مردم صدمه ایجاد کند، ما مجدد بررسی‌های لازم را انجام و پیشنهادمان را ارایه خواهیم داد.
سخنگوی وزرات بهداشت گفت: هیچ پیشنهادی از سوی وزارت بهداشت برای تعطیلی روز شنبه به دلیل گرمای هوا ارائه نشده است.
رئیس‌جمهور گفت: مسئله بهداشت بر درمان مقدم است. اگر روی موضوع بهداشت پرداخته شود، مردم کمتر به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند.
بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تمام عواملی که می‌تواند باعث شود که کمبود دارو ایجاد شود را در یکی-دو هفته اخیر کاملاً از بین برده‌ایم، کمبود ۲۰۰ قلم دارو درست نیست.
عین اللهی با بیان اینکه سامانه‌هایی در حوزه وزارت بهداشت راه اندازی شده که این سامانه‌ها نیز به روز فرآیند‌ها را رصد می‌کنند در خصوص بحث قیمت گذاری نیز گفت: در این زمینه حوزه بازرسی وزارت بهداشت به صورت فعال در حال کار بوده و ما اخیرا ۸ شرکت را به صورت موقت پلمب کرده ایم و ۱۵۰ داروخانه به دلیل تخلفاتی که داشته اند تعطیل شده است.
حدود ۸۰ درصد از جمعیت ساکن کشورهای آفریقایی از نعمت برق محروم هستند که میزان دسترسی آن‌ها به شبکه انتقال برق از سال ۲۰۱۰ تاکنون تغییر نکرده است.
بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی رشد جمعیت در کشور به ۴ درصد رسید، اما متاسفانه این عدد به ۱.۵ رسیده است، به اندازه افراد جامعه تولید مثل نداریم، در چند سال آینده به سمت پیری جمعیت میرویم و قطعا این مسئله یک بحران است، از علما درخواست داریم که نیرو‌های متدین و انقلابی را به فرزندآوری دعوت کنند.
بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت گفت: درباره خبر تجهیز بیمارستان‌های اندونزی باید گفت ما قرار است صادرات انجام دهیم و پول آن را دریافت کنیم که افتخاری برای کشور است که برخی این خبر را وارونه منعکس کردند.
طبق بررسی های نشریه آبزرور، زیرمجموعه های «سازمان خدمات بهداشت ملی انگلیس»(NHS) اطلاعات محرمانه کاربران را با فیس بوک به اشتراک گذاشته اند.
وزیر بهداشت با تاکید بر تداوم مراقبت‌های کرونایی گفت: توصیه من به مردم این است که حداقل سالی یک بار واکسن کرونا را تزریق کنند، همانطور که هرساله شاهد انجام واکسیناسیون آنفلوآنزا برای افراد پرخطر در شهریور و مهر هستیم.
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت تصریح کرد: اگر مراقبت‌های همکاران به موقع انجام نشود ممکن است تا هزاران نفر به وبا آلوده شوند.
وزیر بهداشت در سخنانی در اجلاس رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، گفت: در حال حاضر نه بودجه و نه پولی هست و در عین حال مشکلات بسیار زیاد است؛ اگر مرد میدان هستید، وسط بیایید و کار کنید.
یک روانپزشک، به بیان جنبه‌های مختلف بهداشت روانی افراد پرداخت.
مقام‌های بهداشتی در حال بررسی شیوع مشکوک بیماری تب برفکی‌اند (بیماری پا و دهان) که برای این منظور یک منطقه کنترل ۱۰ کیلومتری را در اطراف خوک‌داری نورفلک (Norfolk) غربی به آن اختصاص داده‌اند.
دکتر علیرضا پارساپور دبیر اسبق ستاد اخلاق پزشکی وزارت بهداشت ایران می‌گوید اصلا بعید نیست که امکان تولد کودک در رحم مصنوعی عملیاتی شود، اما چالش بزرگ این نوآوری در علم، چالش‌های بزرگ برای بنیان خانواده و زیر پا گذاشته شدن اخلاق پزشکی است.
"پخته خواری"، افزون بر انقلابی که در ساختار مغز انسان به پا کرد، با از بین بردن بسیاری از انگل‌ها و ریزجانداران ناشناخته بیماری زا، نخستین گام بهداشتی و پیشگیرانه انسان از همه گیری و گسترش بیماری‌ها هم به شمار می‌رود.
مرد تاجر گفت: چشمانم بسته بود، اما حدود نیم ساعتی داخل خودرو بودم و بعد ماشین توقف کرد. سرگرد قلابی و همدستش مرا داخل خانه‌ای بردند و شکنجه کردند. آن‌ها با تهدید کارت‌های بانکی‌ام را گرفتند و ۵۰۰ میلیون تومان از حسابم برداشت کردند. بعد از سه روز، دوباره مرا سوار خودرو کرده و دست و پا بسته در یکی از محله‌های تهران رها کردند.
محمدحسین زواری به دلیل مصدومیت از ناحیه استخوان نازک نی پا، نمی تواند تیمش را بین 2 تا 3 هفته همراهی کند.
رئیس اداره بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت درباره علائم آبله میمونی، توضیح داد: علائم معمولا شامل تب، سردرد شدید، درد‌های عضلانی، کمردرد، ضعف، تورم غدد لنفاوی و بثورات پوستی است. بثورات پوستی معمولا در عرض یک تا سه روز پس از شروع تب آشکار می‌شوند. تاول‌ها ممکن است صاف یا کمی برجسته بوده و با مایع شفاف یا زرد پر شده و سپس پوسته، پوسته و خشک شده و بریزند. تعداد تاول‌ها در یک فرد می‌تواند از چند عدد تا چند هزار متغیر باشد. بثورات روی صورت، کف دست‌ها و کف پا، دهان، اندام تناسلی و چشم بروز می‌کند.
نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس یازدهم با بیان اینکه مجلس را در بی خبری می‌گذارید، افزود: ما از قرارداد چین بی خبریم، این مجلس، مجلس نیست، ما نماینده نیستیم! بد و بیراه و ناسزا برای ما است، اما ما از موضوعات بی خبریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ