طبق بررسی های نشریه آبزرور، زیرمجموعه های «سازمان خدمات بهداشت ملی انگلیس»(NHS) اطلاعات محرمانه کاربران را با فیس بوک به اشتراک گذاشته اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر بهداشت عراق با رئیس هلال‌احمر در تهران دیدار کرد و توافق دو کشور برای توسعه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی بویژه در اربعین صورت گرفت.
در بسیاری از استان‌ها گندم در حال برداشت است. پس از گذشت چند روز هنوز جلسه‌ای از سوی سرپرست جهادکشاورزی با حضور اعضای شورای قیمت گذاری و نمایندگان ناظر از طرف کمیسیون کشاورزی تشکیل نشده است.
در بسیاری از استان‌ها گندم در حال برداشت است. پس از گذشت چند روز هنوز جلسه‌ای از سوی سرپرست جهادکشاورزی با حضور اعضای شورای قیمت گذاری و نمایندگان ناظر از طرف کمیسیون کشاورزی تشکیل نشده است.
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: در روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت مراجعان به مراکز توانبخشی جمعیت هلال احمر در تهران از ارائه ۲۰ درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.
معاون وزیر بهداشت درباره بازگشایی دانشگاه ها در سال جدید تاکید کرد دانشگاه های علوم پزشکی از ارائه خدمات به معدود دانشجویان فاقد حجاب اسلامی، معذور خواهد بود.
صدها هزار کارمند بخش خدمات درمانی اسپانیا امروز در اعتراض به ضعف دولت محافظه کار کشورشان تظاهرات کردند.
وزیر بهداشت در پاسخ به پرسشی درباره انجام سونوگرافی زنان توسط پزشکان مرد توضیح داد: در بیمارستان‌های دولتی بیمارستان‌ها موظف شده‌اند که قانون انطباق رعایت شود و خدمات خانم‌ها تا جای ممکن توسط خانم‌ها ارایه شود.
وزیر بهداشت در پاسخ به پرسشی درباره انجام سونوگرافی زنان توسط پزشکان مرد توضیح داد: در بیمارستان‌های دولتی بیمارستان‌ها موظف شده‌اند که قانون انطباق رعایت شود و خدمات خانم‌ها تا جای ممکن توسط خانم‌ها ارایه شود.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست حمایت از «آریه درعی» وزیر برکنار شده امور داخلی و بهداشت مشارکت و از وی تمجید به عمل آورد.
سمنان- سرپرست دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه خدمات رایگان دندانپزشکی به دانش آموزان روستایی ارائه می‌شود، گفت: این خدمات در قالب بسته ارتقای بهداشت صورت می‌گیرد.
رئیس کل سازمان نظام پرستاری با اشاره به اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری بعد از ۱۵ سال گفت: وزیر بهداشت دستور قاطع جهت حذف اشکالات پیش آمده در اجرای کامل قانون و مطالبات پرستاران دهد.
رئیس کل سازمان نظام پرستاری با اشاره به اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری بعد از ۱۵ سال گفت: وزیر بهداشت دستور قاطع جهت حذف اشکالات پیش آمده در اجرای این قانون و مطالبات پرستاران دهد.
کمبود نیروی انسانی در وزارت بهداشت می‌تواند زنگ هشداری برای ساختار و شاکله سازمانی و در راستای ارائه خدمات مناسب حوزه سلامت در آینده باشد.
معاون فنی دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت گفت: درباره خدماتی که وزارت بهداشت در حوزه سلامت روان به شکل رایگان در شبکه‌های بهداشتی ارائه می‌دهد، تصریح کرد: خدمات در چند دسته ارائه می‌شود. خدمت اول شامل آموزش و پیشگیری برای جمعیت عمومی است. خدمت دوم غربالگری و خدمت سوم ارائه خدمات درمانی به کسانی است که غربالگری آن‌ها مثبت شده باشد و خدمت چهارم ارائه خدمات روانشناسی به طیف دیگر افراد غربال شده است.
دکتر عین اللهی گفت: اکنون جمعیت در مرزهای مهران و خسروی زیاد است اما از نظر بهداشت و خدمات نیروها پای کار و در حال فعالیت هستند.
مسئول تیم پزشکی اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی هوایی ارتش در مرز گفت: تیم پزشکی نیروی هوایی ارتش از ۱۷ شهریور ماه تاکنون به هزار و ۹۰۰ نفر از زائران خدمات پزشکی ارائه کرده است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تعرفه‌گذاری پرستاری بعد از ۱۵ سال در دولت به تصویب رسید و معوقات آن از ابتدای سال به پرستاران پرداخت می‌شود.
همایش ملی «خدمت ماندگار» همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، در سالن اجلاس سران کشور با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور برگزار شد.
همایش ملی «خدمت ماندگار» همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، در سالن اجلاس سران کشور با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور آغاز شد.
مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیشنهاد فرهنگستان علوم پزشکی و وزارت بهداشت، درمان را برای ادغام «آموزش پزشکی» و «خدمات سلامت» بررسی کرد.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو از آمادگی شبکه خدمات پس از فروش این گروه صنعتی برای ارایه خدمات مطلوب به آمبولانس‌های تحویلی به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.
متخصصان حوزه درمان با بررسی‌های دقیق به این جمع‌بندی رسیده‌اند که تزریق دوز یادآور واکسن کرونا در کنترل شیوع بیماری بسیار مؤثر است، لذا لازم است مراکز واکسیناسیون حتی در روز‌های تعطیل پیش رو فعال باشند، تا بتوانند به مردم عزادار نیز خدمت رسانی کنند.
بورس امروز دوشنبه ۱۵ فروردین ماه هر چند سبزپوش بسته شد اما با گذشت زمان و شروع عرضه ها این سبزپوشی کاسته شد. تنها نکته امیدوارکننده بورس امروز شکسته شدن رکورد ارزش معاملات بود. در ادامه در گفتگو با دو کارشناس به بررسی بورس امروز و پیش بینی بورس فردا پرداخته ایم.
بیماری لوپوس رایج‌ترین بیماری روماتولوژی و نوعی بیماری خودایمنی گفته می‌شود که بر روی بسیاری از قسمت‌های بدن تاثیر می‌گذارد. طبق آمار جهانی از هر ده هزار نفر تقریبا سه نفر به این بیماری  مبتلا می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ