دانشگاه منچستر اعلام کرد احتمالا داده های آن طی یک حمله سایبری به سیستم رایانه هایش کپی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر دفتر خدمات مدیریت پروژه و مدل‌سازی اطلاعات ساخت شریف، از ایجاد «کتابخانه‌ی ملی اشیاء BIM»، به عنوان بستری کارآمد برای معرفی محصولات تولیدی در کشور خبر داد.
عضو هیئت علمی دانشگاه تاکید کرد: گفت‌وگوی شفاف با فرزندان در رابطه به مسایل جنسی (بسته به شرایط و سن کودک) شما را قادر خواد کرد تا اطلاعات صحیح مربوطه به این موضوع را در اختیار او قرار دهید.
این استاد دانشگاه مدعی است که اطلاعاتی در مورد تجارت خانواده بایدن با افراد مرتبط با اطلاعات نظامی چین دارد. او یکی از شاهدان کمیته مجلس نمایندگان آمریکا بود که در مورد تخلفات هانتر بایدن و پدرش جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا تحقیق می‌کرد.
محققان دانشکده مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی دانشگاه تهران، تغییرات تالاب‌ها و پهنه‌های آبی ایران را با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای مشخص کردند.
دکتر کریستوفر دی گاردنر، استاد پزشکی در دانشگاه استنفورد گفت: انبوه رژیم‌های غذایی و اطلاعات نادرست پیرامون ما هستند و ممکن است به درستی در مورد تغذیه سالم برای قلب راهنمایی نشویم و احساس شود زمان یا آموزش لازم برای ارزیابی رژیم‌های مختلف وجود ندارد.
رئیس پایگاه اطلاعات لرزه‌ای مرکز لرزه نگاری کشوری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران گفت: در سال ۱۴۰۱، ۷۰۰۰ زمین لرزه در کشور و نواحی همجوار ثبت شد.
عضو هیات علمی دانشگاه علامه گفت: در چند ماهه اخیر شاهد هستیم اطلاعات سست بنیان و بی کیفیتی راجع به خلق فرصت‌های شغلی داده می‌شود.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: دستورالعمل رتبه بندی امتیازات ارزشیابی مطالعات بزرگ همگروهی آینده نگر (کوهورت)، با هدف افزایش شفافیت و امکان صحت سنجی اطلاعات مورد بازبینی قرار گرفت.
آیین گرامیداشت سالگرد شهادت حسن باقری و شهدای اطلاعات عملیات سپاه در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین ع برگزار شد.
قائم‌مقام مدیرعامل همراه اول همکاری سه نهاد دولت، صنعت و دانشگاه را هسته اصلی نوآوری دانست.
دانشگاه امام صادق در بیانیه‌ای با اذعان به حمله هکری گروه بلک‌ریوارد به سایت این دانشگاه اعلام کرد: بدیهی است اطلاعات موجود در دانشگاه امام صادق علیه‌السلام مانند همه مراکز علمی دیگر، مربوط به امور علمی، پرسنلی و اداری است. از همین رو، با توجه به سابقه اخیر گروه حمله کننده در جهت تخریب وجهه مجموعه‌های موثر از طریق ایجاد شایعات، اطلاعات منتشره از سوی آن، به ویژه در زمینه‌هایی غیر از مطالب مرسوم و موجود در مراکز علمی، مخدوش خواهد بود.
استاد دانشگاه جورج تاون آمریکا و عضو پیشین شورای اطلاعات ملی آمریکا با تشریح تغییرات ظاهری در غرب آسیا بر این باور است که روابط روسیه و ایران در حال تبدیل شدن به یک اتحاد راهبردی عمیق است.
استاد دانشگاه جورج تاون آمریکا و عضو پیشین شورای اطلاعات ملی آمریکا با تشریح تغییرات ظاهری در غرب آسیا بر این باور است که روابط روسیه و ایران در حال تبدیل شدن به یک اتحاد راهبردی عمیق است.
حجت الاسلام حسین طائب، رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه زنجان: در موضوع خبرگزاری فارس، چند بار به این برادر تذکر داده شده حتی به مرحله قضائی رسیده و برخورد هم شده است. این که این شخص برای بولتن ماموریت داشته نه این طور نبوده، این شخص انشای خبر می‌کرده و این نشریه و بولتن را به دستگاه‌های مختلف می‌داده و می‌فروخته. این فرد یک زمانی قائم مقام خبرگزاری فارس بوده است. / خبرگزاری دانشجو
هیچ اندیشمند دینی راهی دانشگاه و مدارس می‌شود تا شبهه‌های بی‌حد و اندازه‌ای که در ذهن دانشجویان و دانش‌آموزان پیرامون اعتقادات دینی‌شان پدیدار شده، بشناسد؟ هیچ جامعه‌شناس و روانشناسی به خودش زحمت می‌دهد که دلیل این همه خودکشی، جنایت، خیانت و جرم را واکاوی کند و برایش دنبال راه‌حل بگردد؟
بر اساس اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی، استاد از دانشجو می‌خواهد که نام یک فرد را در مقاله‌اش ثبت کند، اما دانشجو زیربار نمی‌رود و در اعتراض به این تصمیم استاد، اقدام به خودکشی می‌کند.
نهمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور ITweekend۹، روز ۲۴ آذر ماه ۱۴۰۱ در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.
تسهیلگری در حوزه امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات و از بین بردن شکاف میان دانشگاه، صنعت و بازار از اهدافی است که کانون هماهنگی دانش، صنعت، بازار افتا در سیاست خود قرار داده است.
مسئول مرکز مطالعات اطلاعات و امنیت دانشگاه امام‌ حسین (ع) با اشاره به شکست تلاش‌های دشمنان در اغتشاشات اخیر گفت: آن‌ها برای ترمیم این شکست در پی درج نام سپاه در لیست تروریستی هستند
در بخشی دیگری از این اطلاعیه آمده است: تمامی پرونده‌های بیماران از بدو ورود، بستری و تا زمان ترخیص، به صورت شفاف تدوین می شود و صرفا دسترسی کادر درمان به اطلاعات مربوطه امکان پذیر است.
به گفته دکتر محمد حسن زاده رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) حضور دانشگاه‌های علوم پزشکی گلستان، علوم پزشکی کردستان و علوم پزشکی مازندران در صدر دانشگاه‌های ایران و ورود به رتبه ۳۵۱ تا ۴۰۰ جهان و قرار گرفتن ایران در رتبه ششم در بین کشور‌های دارای بیش از ۵۰ نماینده در این رتبه بندی از جمله ویژگی‌های جالب این رتبه بندی بوده است.
رئیس دانشگاه تهران: مراجع دستگیرکننده در پی پیگیری‌ها می‌گویند از برخی دانشجویان دستگیرشده اطلاعاتی دارند که فعلاً قابل طرح نیست / می‌گویند اگر این اطلاعات را بازگو کنیم، خودتان دنبال آزادی برخی از آن‌ها را نمی‌گیرید
معاون وزیر علوم، تحقیقات فناوری افزود: پذیرفته‌شدگان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی بجز دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به ضوابط و شرایط اعلام شده برای کسب اطلاعات درخصوص تاریخ، نحوه و مدارک لازم برای ثبت‌نام از تاریخ ۱۲ شهریور به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند.
در مورد كوی دانشگاه، از سوی كميته تحقيق، هنوز گزارشی نگرفته‌اند و نگران‌اند كه وزارت اطلاعات، بعضی از اطلاعات مربوط به تقصير جناح چپ را در اختيار نگذارد؛ از انفعالی عمل‌كردن وزير اطلاعات، راضی نيستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ