اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هال سیتی در غیاب مهاجم ایرانی خود مقابل شفیلد ونزدی به برتری رسید.
یحیی توره معتقد است اگر تیم بارسای 2009 که خیلی‌ها آن را بهترین تیم تاریخ می‌دانند، با این سیتی روبرو می‌شد، بارسا بدون تردید پیروز میدان می‌شد.
هری کین و ارلینگ هالند در فهرست موثرترین بازیکنان لیگ برتر در صدر هستند. گل‌های آن‌ها تاثیر به سزایی در جایگاه تاتنهام و سیتی در جدول لیگ برتر داشته است.
ریو فردیناند به شدت تحت تاثیر نمایش دیشب رئال برابر سیتی قرار گرفته و گفت که در بازی برگشت شانس رئال برای صعود بیشتر خواهد بود.
وینیسیوس و رودریگو امیدهای گلزنی امشب رئال مادرید به منچسترسیتی هستند اما جالب اینکه دو گل اخیری که سیتی دریافت کرده توسط دو نفری به ثمر رسید که اسم‌شان وینیسیوس و رودریگو بود.
اگرچه تقابل منچسترسیتی و وستهام در نیمه اول بدون گل به پایان رسید اما این بازی یک طرفه می‌تواند نوید گل برای شاگردان پپ داشته باشد.
شماره 9 سیتی که حالا 50 گل در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده و رکورد 92 سال پیش را شکست، بدون توقف پیش می رود و هنوز هیچ فرمولی برای مهار او کشف نشده است.
سیتی به فینال جام حذفی رسید؛ بدون گل‌خورده!
منچسترسیتی با پیروزی 3-0 بر شفیلدیونایتد به اولین تیم در تاریخ جام حذفی انگلیس تبدیل شد که بدون دریافت حتی یک گل خورده به فینال این جام می‌رسد.
پپ گواردیولا بدون هیچ حس خاصی به خانه سابقش برمی‌گردد و به دنبال رساندن منچسترسیتی به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان در آلیانتس آره‌نا است.
منچسترسیتی با این پیروزی تعداد بازی هایش با آرسنال را برای دقایقی هم که شده برابر کرد و اختلاف را به 5 امتیاز رساند. نمایش سیتیزن ها یک پیغام صریح برای تیم فوق العاده میکل آرتتا بود: از رقابت با شما لذت می بریم اما به این راحتی ها تاج و تخت را به شما نمی دهیم.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار فردای تیمش با منچسترسیتی گفت مصدومیت و عدم حضور ارلینگ هالند در ترکیب سیتی تغییر چندانی در برنامه لیورپول نخواهد داد.
هال سیتی بازی امروز مقابل پرستون را بدون حضور مهاجم ایرانی خود آغاز می‌کند.
هال سیتی بدون حضور مهاجم ایرانی خود دیدار مقابل کوئینز پارک رنجرز را آغاز می‌کند.
سرمربی سیتی در شب پیروزی مقابل لیدز به تمجید از ستاره های تیمش پرداخت.
هال سیتی بدون حضور مهاجم ایرانی خود در ترکیب، دیدار مقابل بلکپول را آغاز می‌کند.
هافبک ایرانی برنتفورد بدون حضور مقابل منچستر سیتی به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود.
الکساندر کولاروف، ستاره سابق منچسترسیتی، می‌گوید پپ گواردیولا بدون شک با این تیم فاتح لیگ قهرمانان خواهد شد.
هواداران منچسترسیتی از تساوی بدون گل تیم‌شان مقابل کپنهاگن ناراضی هستند و می‌گویند این بازی نشان داده سیتیزن‌ها بدون هالند کاری از پیش نمی‌برند.
غیبت مهاجم ایرانی هال سیتی در مسابقات چمپیونشیپ و شکست‌های این تیم منجر به اعتراض هواداران‌شان شده است.
غیبت مهاجم ایرانی هال سیتی در مسابقات این تیم کاملا به چشم آمده است.
هال سیتی بدون حضور ستاره ایرانی خود دیدار برابر کاونتری را آغاز می‌کند.
هال سیتی در غیاب مهاجم ایرانی خود نتیجه را مقابل وست‌بروم واگذار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ