اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قائم مقام حزب موتلفه گفت: فضای انتخاباتی باید نمایانگر یک رقابت سالم باشد و داوطلبان انتخابات باید وعده‌هایی دهند که توان انجام آن را داشته باشند.
سنندج - مسابقات چهارجانبه جودو بین تیم های ایران و عراق در سنندج برگزار شد.
رییس جمهور با بیان اینکه رقابت سالم بین فعالان عرصه ارتباطات در کشور ایجاد شده‌است ، تاکید کرد: با مشارکت واقعی بخش خصوصی، اندیشه و انگیزه آنها در مسیر رشد و ارتقا به کار گرفته می‌شود.
رقابت پرسپولیس و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در شرایطی به هفته آخر کشیده شد که جنگ خارج از زمین دو باشگاه هم به اوج خود رسیده و وارد فاز نهایی شده است!
سرمربی تیم ملی قطر بعد از قرعه کشی اعلام کرد تیمش در بین بهترین های آسیا قرار دارد و برای عنوان قهرمانی مجدد تلاش می کند.
با بازنشستگی رافائل واران و هوگو لوریس، سرمربی تیم ملی فرانسه باید کاپیتان جدیدی را برای این تیم انتخاب کند.
9 تیم برای کسب عنوان بهترین باشگاه آسیا در منطقه غرب در ماه فوریه، با یکدیگر رقابت‌ خواهند کرد.
احمد صرامی گفت: با عرضه گواهی نفت در بورس انرژی تولیدکنندگان نفت و میعانات، سبد تولیدات خود را به منظور افزایش رقابت در راستای کشف قیمت‌های مناسب افزایش می‌دهند.
باورنکردنی‌ترین نتیجه در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم بزرگ و در یک رقابت حساس امشب در قطر رقم خورد.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بین اعضای شورای رقابت در مورد عرضه خودرو در بورس اختلاف نظر جدی وجود دارد و هنوز به جمع بندی نرسیده‌اند.
رقابت های بین المللی جام یاریگین روسیه از صبح دیروز در شهر کراسنویارسک در حال برگزاری است.
فدراسیون جهانی شطرنج معتقد بوده که رقابت ملی پوش ایران با ملی پوش آمریکا هیجان انگیز‌ترین بازی‌ها در دور هفتم مسابقات شطرنج تاتا استیل بوده است.
تیم ملی فوتبال عراق با شکست تیم ملی قطر به فینال جام خلیج فارس راه یافت. تیم‌های ملی فوتبال عراق و قطر در مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات فوتبال جام خلیج فارس عصر امروز در در ورزشگاه بین المللی بصره به مصاف هم رفتند که عراقی‌ها با شکست ۲ بر یک قطر به فینال راه یافتند. ابراهیم بایش و ایمن حسین برای عراق و عمر سراج برای قطر گلزنی کردند. این دیدار در ورزشگاه بین المللی بصره برگزار شد که به طور کامل پر شده بود و شاهد حضور چشمگیر ۶۵ هزار تماشاگر بود. بحرین و عمان دیگر رقابت نیمه نهایی جام خلیج فارس را برگزار خواهند کرد.
دو ستاره تیم های ملی فوتبال فرانسه و آرژانتین علاوه بر تلاش برای قهرمان کردن تیم خود، به دنبال یک افتخار شخصی هم هستند.
نمایندگان مردم در خانه‌ملت در نشست نظارتی امروز خود ضمن بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده، از پاسخ وزیر صمت درباره گرانی خودرو قانع نشدند، البته نماینده نجف آباد نیز از پاسخ وزیر دادگستری درباره اعاده اموال نامشروع به صورت مشروط قانع شد.
نمایندگان مردم در خانه‌ملت در نشست نظارتی امروز خود ضمن بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده، از پاسخ وزیر صمت درباره گرانی خودرو قانع نشدند، البته نماینده نجف آباد نیز از پاسخ وزیر دادگستری درباره اعاده اموال نامشروع به صورت مشروط قانع شد.
نماینده مردم کرج در مجلس گفت: بین غرب و شرق بر سر دوشیدن عربستان رقابت ایجاد شده است، اما با این حرکت‌های شکست خورده و ایران ستیزانه نمی‌توانند دست و پایی برای خود در منطقه ایجاد کنند.
تیم‌های مطرح حاضر در جام جهانی همراه تیم خود یک یا چند آرایشگر چیره دست را به قطر برده‌اند.
فدراسیون جهانی تکواندو از دو داور بین المللی تکواندو کشورمان برای قضاوت در مرحله نهایی رقابت های گرندپری در سال ۲۰۲۲ دعوت کرد، به ریاض سفر کنند.
در کمتر از چند ساعت دیگر سوت آغاز جام جهانی 2022 با بازی بین دو تیم قطر، میزبان رقابت ها و اکوادور به صدا درخواهد آمد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به دنبال چهارمین مقام قهرمانی خود در جام بین قاره‌ای است.
رتبه اول و دوم بهترین گلزنان جام ملت های آسیا 2022 به بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران اختصاص دارد.
پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در حالی آغاز شد که انجام رای گیری برای تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید در دستور کار است. وزیر ورزش و جوانان نیز در این مجمع حضور دارد.
برای از بین بردن یک تیم، راحت ترین کار مطرح کردن این حرف هاست؛ ما در مقابل حداقل پنج تیم، هیچ کاری انجام ندادیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ