رییس جمهور با بیان اینکه رقابت سالم بین فعالان عرصه ارتباطات در کشور ایجاد شده‌است ، تاکید کرد: با مشارکت واقعی بخش خصوصی، اندیشه و انگیزه آنها در مسیر رشد و ارتقا به کار گرفته می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چندی پیش دیو پولامبو و لزلی تیمبول با رومن فریتز در پادکست RxMuscle-The Truth In Bodybuilding در مورد رژیم غذایی سیب و جراحی‌های تعویض مفصل ران وی صحبت کرده بودند. لزلی که یک روان درمانگر است از رومن پرسید که چگونه پس از جراحی توانست از فاز افسردگی خود خارج شود؟ فریتز در پاسخ می‌گوید: ” تقریبا یک سال نمی‌توانستم بدون لنگی یا درد راه بروم. من بین درد گیر کرده بودم …؛ و دیگران به من می‌گفتند وقتی جراحی می‌کنی، زندگیت به پایان می‌رسد، بنابراین من هم همین حس را در خودم داشتم”.
قائم مقام حزب موتلفه گفت: فضای انتخاباتی باید نمایانگر یک رقابت سالم باشد و داوطلبان انتخابات باید وعده‌هایی دهند که توان انجام آن را داشته باشند.
وزیر خزانه‌داری آمریکا بهبود روابط اقتصادی با چین را از برنامه‎‌های سفر خود به این کشور عنوان کرد.
ارومیه - چهل و سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی جام تختی عصر جمعه با قهرمانی ایران و معرفی قهرمانان ۱۰ وزن در سالن ۶ هزار نفری ارومیه به پایان رسید.
چهل و سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی از فردا و به مدت 2 روز در سالن الغدیر شهر ارومیه برگزار می شود.
الیاس نادران که پیش از این نیز سابقه رقابت با قالیباف بر سر ریاست را در کارنامه خود دارد، با توزیع نامه ای بین نمایندگان مجلس برای ریاست سال آخر مجلس یازدهم، رسما اعلام کاندیداتوری کرد.
تیم منتخب کشتی فرنگی زیر 23 سال ایران در رقابت های بین المللی کوتوزوف روسیه با کسب 1 مدال طلا و یک مدال برنز به کار خود پایان داد.
یک سال مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، رقابت بین اعضای حزب جمهوری‌خواه برای نامزد اصلی این حزب تشدید شده است.
تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال برای حضور در رقابت های بین المللی رومن کوتوزوف بامداد امروز راهی روسیه شد.
چهل و سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی جام تختی، از دیروز ۱۸ اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شد و امروز با مشخص شدن نفرات برتر پنج وزن دوم به پایان می رسد.
برخلاف چند سال قبل و رقابت داغ آقای گلی لالیگا بین رونالدو و مسی امسال دوئلی کسل کننده بین بنزما و لواندوفسکی برای این جایزه وجود دارد.
چهل و سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود.
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی روزهای ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود.
بر اساس آخرین گزارش سازمان توسعه صنعتی ملل متحد، رتبه ایران در شاخص عملکرد رقابت صنعتی طی سالهای ۲۰۱۶- ۲۰۲۰، بین ۵۲ تا ۵۷ متغیر بوده و رتبه آن در سال ۲۰۲۰ از ۱۵۴ کشور، ۵۵ بود.
سایت اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی از مسابقات روز نخست رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام ابراهیم مصطفی و رنکینگ سال 2023، به تمجید از کشتی گیران کشورمان پرداخت.
اینک که دولت در اقدامی مثبت به‌دنبال کوچک‌کردن ظرفیت رسانه‌ای خود است شایسته است سازمان‌های دیگر از جمله نیرو‌های مسلح نیز به کار مشابهی دست بزنند. در آن صورت می‌توان فضایی کاملا رقابتی بین بخش خصوصی و دولتی از یک طرف و رقابت سالم میان بخش خصوصی با خودش ایجاد کرد. اگر امروزه «مرجعیت رسانه‌ای» به سوژه مهمی تبدیل شده، یکی از دلایل مهمش حکومتی‌بودن رسانه‌هایی است که نمی‌توانند اهداف تبلیغاتی و خبررسانی خود را به درستی انجام دهند. کوچک‌تر شدن این رسانه‌ها یا واگذاری‌شان به بخش خصوصی، علاوه بر منفعت‌های اقتصادی، به نفع فضای خبری کشور نیز خواهد بود.
سخنگوی وزارت خارجه چین می‌گوید که این کشور هیچ هراسی از رقابت با آمریکا ندارد، اما روابط سالم و باثبات بین دو کشور به نفع طرفین است.
دروازه‌بان نیمکت‌نشین سپاهان به طور غیرمستقیم از غیبت در ترکیب این تیم گلایه کرد.
از فینال جام جهانی 2010 سابقه نداشت که فینال رقابت ها بین دو تیم با برند آدیداس و نایکی برگزار شود.
نمایندگان مردم در خانه‌ملت در نشست نظارتی امروز خود ضمن بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده، از پاسخ وزیر صمت درباره گرانی خودرو قانع نشدند، البته نماینده نجف آباد نیز از پاسخ وزیر دادگستری درباره اعاده اموال نامشروع به صورت مشروط قانع شد.
نمایندگان مردم در خانه‌ملت در نشست نظارتی امروز خود ضمن بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده، از پاسخ وزیر صمت درباره گرانی خودرو قانع نشدند، البته نماینده نجف آباد نیز از پاسخ وزیر دادگستری درباره اعاده اموال نامشروع به صورت مشروط قانع شد.
فدراسیون جهانی تکواندو از دو داور بین المللی تکواندو کشورمان برای قضاوت در مرحله نهایی رقابت های گرندپری در سال ۲۰۲۲ دعوت کرد، به ریاض سفر کنند.
فدراسیون جهانی تکواندو از دو داور بین المللی تکواندو کشورمان برای قضاوت در مرحله نهایی رقابت های گرندپری در سال ۲۰۲۲ دعوت کرد، به ریاض سفر کنند.
استرالیا انصراف خود از میزبانی جام ملت های آسیا در سال 2023 را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ