هافبک هجومی نفت مسجد سلیمان می گوید در ادامه فوتبال چشم نوازتری ارائه خواهند داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی بومی استقلال خوزستان نوید کیفیت روز افزون این تیم را می دهد.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در پیامی به مناسبت ۱۰ تیرماه روز ملی صنعت و معدن با تاکید بر نقش صنعتگران و معدن‌کاران در پیشرفت کشور،این روز را به فعالان حوزه‌های صنعتی و معدنی تبریک گفت.
توافق عادی سازی ایران و عربستان یک نقطه عطف مهم در زمینه درگیری‌های بین‌المللی به سمت تضعیف هژمونی آمریکا و به رسمیت شناختن نقش احتمالی برای ابرقدرت‌های در حال ظهور به نمایندگی از چین است. چالش‌های زیادی پیش روی دو کشور برای پیشرفت در پرونده‌های پیچیده بین آن‌ها وجود دارد و همچنین مشکلاتی پیش روی آمریکا و اسرائیل در یافتن ابزار‌های فشار یا اغواء برای برهم زدن توافق وجود دارد.
دبیر شورای امنیت ارمنستان روز سه شنبه اعلام کرد که نشست برنامه ریزی شده وزرای خارجه ارمنستان و جمهوری آذربایجان در مسکو، ادامه مذاکرات در آمریکا خواهد بود.
یک منبع دیپلماتیک سعودی اعلام کرد که مذاکرات نمایندگان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع که از چند روز پیش در جده عربستان آغاز شده، پیشرفت ملموسی نداشته است.
یک مقام آمریکایی به شرط محفوظ ماندن هویتش روز دوشنبه و همزمان با آغاز مذاکرات گفت: «هدف ما حصول اطمینان از انجام مذاکرات میان وزرای خارجه دو طرف برای چند روز متوالی با هدف دست‌یابی به صلحی پایدار و عادلانه است.» تمرکز این مذاکرات فارغ از دستیابی به صلح، بر «دستیابی به تفاهمی برای عادی‌سازی روابط» میان دو کشور متمرکز است.
وزارت دفاع طی بیانیه‌ای به‌مناسبت سالروز تاسیس سپاه تاکید کرد: وزارت دفاع بر خود فرض می داند به روز ترین تولیدات و تجهیزات و فناوری های مختلف پیشرفته خود را در اختیار سپاه قرار دهد و در جهت رفع نیازهای آن از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.
وزارت دفاع اعلام کرد: وزارت دفاع بر خود فرض می داند به روز ترین تولیدات و تجهیزات و فناوری های مختلف پیشرفته خود را در اختیار سپاه قرار دهد
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه روند مذاکرات با آژانس در حال پیشرفت و هر روز هیأت‌های فنی و کارشناسی میان ایران و آژانس در رفت و آمد و ارتباط هستند.
اسلامی درباره توافق ماه مارس ایران و آژانس و روند پیشرفت مذاکرات گفت: روند مذاکرات در حال پیشرفت و پیگیری هست و هر روز هیات‌های فنی و کارشناسی میان ایران و آژانس در رفت و آمد و ارتباط هستند و به موقع درباره نتایج کار گزارش می‌دهیم.
با وجود پیشرفت روز افزون علوم مختلف، دانشمندان همچنان نمی‌توانند بسیاری از اسرار موجود در جهان را درک کنند.
هر روز شاهد پیشرفت علم و ظهور فناوری‌های نوین در جهان هستیم. یکی از این فناوری‌های نوین که در ساخت محصولات جدید الکترونیکی بکار گرفته می‌شود فناوری نمایشگر‌های سه بعدی است. نمایشگر‌های فوق واقع گرایانه که پس از تبلیغ در خیابان‌ها توجه مردم را به خود جلب کرده و مورد استقبال قرار می‌گیرند.
ژوزه مورایس پرتغالی خلاف جو ملتهب اکثر نیمکت‌ها در آرامش و بی سر و صدا تیمش را در مسیر قهرمانی قرار داد.
روزنامه کیهان نوشت: نه تنها عمر این انقلاب بیش از آنکه تصور می‌کردند بود بلکه روز به روز بر سرعت پیشرفت و اثرگذاری بزرگ‌ترین انقلاب قرن بیستم افزوده می‌شد.
رایان تفضلی، مدافع میانی سابق پیتربورو یونایتد، پس از گلزنی در پیروزی 3-0 وایکام واندررز در روز سال نو در ورزشگاه وستون هومز، برای باشگاه قدیمی خود آرزوی موفقیت کرد.
رهبر انقلاب، به روز رسانی انجمن‌های اسلامی با حفظ اصول و مبانی را الزام دیگری برای شرایط امروز دانستند و خاطرنشان کردند: برخی اصول و مفاهیم ثابت و ماندگارند؛ همچون اصل عدالت که از هزاران سال قبل بوده و کهنه نمی‌شود؛ اما در شکل اجرای عدالت امکان تغییر و نوآوری وجود دارد.
رهبر انقلاب، به روز رسانی انجمن‌های اسلامی با حفظ اصول و مبانی را الزام دیگری برای شرایط امروز دانستند و خاطرنشان کردند: برخی اصول و مفاهیم ثابت و ماندگار هستند همچون اصل عدالت که از هزاران سال قبل وجود داشته و کهنه نمی‌شود اما در شکل اجرای عدالت امکان تغییر و نوآوری وجود دارد.
شهردار منطقه ۱۱ تهران از پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی در پروژه مرکز محله حر و بهره‌برداری از این پروژه تا ۱۰ روز آتی خبر داد.
زارع‌پور با بیان اینکه مردم به پیام رسان‌های داخلی اعتماد کردند گفت: ۱۷ میلیون ایرانی در یک روز به یک پلتفرم داخلی پیوستند و ۶۰ درصد از ترافیک داخلی مردم ترافیکی است که از پلتفرم‌های داخلی استفاده می‌کنند.
یورگن کلوپ بار دیگر از داروین نونیز دفاع کرد و گفت که او برای هر خط دفاعی یک تهدید واقعی محسوب می شود.
محسن رضایی در بدو ورود به فرودگاه بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: امروز برای طی مسیر پیشرفت کشور یک مبارزه و مسابقه جدی بین ما و مخالفان ایران در خارج و در منطقه وجود دارد تا پیشرفت کشور شتاب گیرد.
سرمربی اتحاد کلباء می گوید که بازیکنان او روز به روز در حال پیشرفت هستند.
رضا اسدی، هافبک تراکتور، می گوید حمایت مردم تبریز و البته کمک‌های قربان بردیف عامل پیشرفت او در تراکتور بوده است.
هفتمین روز از سی‌ونهمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر با نمایش دو فیلم بلند سینمایی پیش رفت و فیلم‌های «خط فرضی» و «گیج‌گاه» به نمایش در آمد و از میان این آثار گیجگاه با مضمون کمدی به واسطه سوابق کارگردانش توجه بیشتری را به خود جلب کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ