فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال صلح و دوستی پایدار در منطقه و جهان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه در مورد حقابه هیرمند گفت: برای اولین بار تیم فنی ما بر مبنای قرارد ۱۳۵۱ توانستند از مسیر آب در سد کجکی بازدید کنند لذا منتظر گزارش این تیم فنی هستیم.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: دشمن با حمایت از گروه‌های تروریستی به دنبال بی ثباتی در ایران است و کمیسیون شوراها ابعاد حمله تروریستی به حرم شاهچراغ را بررسی خواهد کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره انتخابات آینده، گفت: دشمن به دنبال یک انتخابات کم‌رمق، بی‌جان و حضور کم است، لذا باید نقشه دشمن را خنثی کنیم.
وزیر امور خارجه گفت:روابط ایران و الجزایر در مسیر درستی است و دنبال توافق لغو روادید هستیم.
سفر سلطان عمان به عنوان یک میانجی‌گر قهار و پیام‌آور صلح به ایران، توجه تحلیلگران و ناظران امور منطقه و بین‌الملل را به شدت به خود مشغول کرده است.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: وزیر خارجه در جلسه این فراکسیون اعلام کرد که ما علاوه بر جنبه دوجانبه و سیاسی رابطه ایران و عربستان، به تقویت دورنمای اقتصادی توافق هم توجه داریم.
اردبیل-سفیر صربستان در ایران گفت: افزایش مناسبات اقتصادی یکی از راه‌های افزایش ارتباط با ایران است و ما به جد پیگیر افزایش این ارتباطات هستیم.
اکنون، عربستان سعودی به جای تلاش برای منزوی کردن ایران، یک استراتژی چند وجهی را دنبال می‌کند که تعامل با ایران را با تلاش برای مقابله با نفوذ آن در سراسر منطقه، از جمله در سوریه درهم‌می‌آمیزد. این هفته مقامات سعودی برای گفتگو‌های صلح با حوثی‌ها به یمن سفر کردند. کشور‌های خاورمیانه منافع مختلفی در سوریه دارند. میلیون‌ها پناهنده سوری به کشور‌های همسایه اردن، لبنان و ترکیه گریختند. برخی کشور‌ها مانند عراق مایلند مسیر‌های تجاری خود را از طریق سوریه باز کنند.
رئیس جمهور آمریکا به تجاوز شب گذشته این کشور به سوریه واکنش نشان داد.
فرمانده پایگاه دریایی مستقل امام علی (ع) چابهار سپاه با بیان این که ایران به دنبال صلح و دوستی پایدار و توسعه امنیت دریایی است، گفت: هدف ما از برگزاری این رزمایش تأمین امنیت دریایی است.
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه دشمنان فکر می‌کردند انقلاب اسلامی تمام شده و دنبال تجزیه ایران بودند، گفت: ملت بصیر و زمان‌شناس و ولایتمدار آب سردی بر شعله فتنه دشمنان ریخت.
کارشناس اقتصادی گفت: چین رابطه تجاری با ایران دارد و از طرفی هم با غربی ها همکاری دارد و صرف بر این است که رابطه با ایران را حفظ کند.
ظهره‌وند،سفیر سابق ایران در افغانستان می گوید: آن مقطع زمانی از سوی ایران ۳ جریان در افغانستان در فعالیت بود و توسط آقای امین‌زاده مدیریت می‌شد. تیمی که کار تعامل با طالبان را دنبال می‌کرد، بخشی که کار پشتیبانی جبهه متحد را انجام می‌داد که با سردار سلیمانی بود و کار صلح را نیز من انجام می‌دادم.
محمد قاسمی، اقتصاددان و رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق ایران معتقد است که باید در برنامه هفتم توسعه به مسائل روز جامعه پاسخ داده شود وگرنه، ظرفیت‌های حل مسئله به هدر خواهد رفت. قاسمی، اما به تجربه دریافت کرده که برنامه‌های توسعه در ایران مرده به دنیا می‌آیند؛ این را می‌شود از رفتار خود سیاست‌گذاران و برنامه‌نویسان استنباط کرد.
دشمنان اعلام می کنند ایران به دنبال بمب هسته است و با همین دروغ بزرگ می خواهد ما را در مسیر پیشرفت صلح آمیز متوقف کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: غربی‌ها با مطرح کردن پرونده حقوق بشری و به موازات آن پرونده هسته‌ای در آژانس انرژی اتمی به دنبال امنیتی سازی پرونده ایران هستند.
سخنگوی وزارت امور خارجه، به دنبال توافق حاصل شده طی مذاکرات صلح بین دولت اتیوپی و جبهه آزادی‌بخش خلق تیگرای در خصوص توقف درگیری‌ها در شمال اتیوپی، از روند شکل گرفته شد، حمایت کرد.
انگلیسی‌ها دنبال محروم کردن ایران از جام جهانی
عربستان دنبال کنارزدن ایران با همدستی قطر
رئیس جمهور گفت: همکاری‌ متقابل میان ایران و کشورهای آسیایی همکاری مغتنمی است که نتیجه آن می‌تواند صلح، ثبات، امنیت و آرامش در منطقه را به دنبال داشته باشد.
رئیس جمهور گفت: همکاری‌های متقابل میان ایران و کشورهای آسیایی همکاری مغتنمی است که نتیجه آن می‌تواند صلح، ثبات، امنیت و آرامش در منطقه را به دنبال داشته باشد.
رییس قوه مقننه گفت: دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران برقراری صلح و ثبات و دفاع از مستضعفان بوده و به دنبال کشورگشایی نیستیم، اما برای هر شرارت و تهاجمی، پاسخی محکم داریم لذا حرکت صنایع دفاع، حرکتی امیدبخش است.
قیمت نفت در روز سه‌شنبه پس از آن که داده‌های ناامیدکننده اقتصادی چین، بزرگترین خریدار نفت خام، نگرانی‌ها از رکود جهانی را احیا کرد، کاهش یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ