اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس از قدرت مالی باشگاه‌های عربستانی هراس دارند.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند باشگاه‌های این کشور قصد دارند از نیوکسل به دلیل فروش احتمالی آلن سنت‌ماکسیمین به الاهلی عربستان به لیگ برتر شکایت کنند.
نیمار از هوادارانش خواست برای همسفر شدن با او در یک سفر دریایی تفریحی هر چه سریعتر بلیت‌های باقی‌مانده را خریداری کنند. اما این برنامه‌ای است که می‌تواند مانع پیوستن او به تیمهای انگلیسی بشود.
بسیاری از کشور‌های عضو ناتو بن والاس، وزیر دفاع انگلیس را گزینه مناسبی برای جانشینی ینس استولتنبرگ، دبیرکل کنونی ناتو می‌دانستند. والاس روز چهارشنبه تمایل خود را برای در دست گرفتن ریاست ناتو اعلام کرد، اگرچه بار‌ها گفته بود که "قرار نیست اکنون اتفاق بیفتد".
دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: قدرت‌های بزرگ که ضد ملت ایران هستند، از بیش از ۱۰۰ سال گذشته پشت سر حرکت‌های تجزیه‌طلبی بوده‌اند.
ده‌ها انگلیسی با برپایی تظاهرات در لندن، به اقدام دولت کشورشان مبنی بر ارسال سلاح حاوی اورانیوم ضعیف‌شده به اوکراین اعتراض کردند.
جهت ایجاد تلگراف‌خانه انگلستان که از لندن تا هندوستان امتداد داشت، به ناچار از کشور‌های مختلفی ازجمله ایران چه به‌صورت تیر‌های زمینی یا کابل‌های دریایی می‌گذشت، در استان بوشهر نیز خطی وجود داشت که از استان فارس (شیراز) به بندر بوشهر انتقال داده می‌شد. در جریان مقاومت جنوب در اواخر دوره قاجاریه مبارزان تنگستانی برای مقابله با استعمار انگلیس و زمین‌گیر کردن نیرو‌های انگلیسی تیر‌های خط تلگراف را که از منطقه تنگستان می‌گذشت، بریده و این تیر‌ها را به منطقه خودشان انتقال می‌دادند.
رئیسی گفت: انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها به غلط تصور می‌کنند که فقط آن‌ها توانایی انجام کار‌های مهم و پیچیده را دارند و این تصور را در رفتارشان نسبت به دیگر ملت‌ها اعمال و آن‌ها را تحقیر می‌کنند، اما امروز ما در پتروپالایشگاه آبادان شاهد جلوه ارزشمندی از «ما می‌خواهیم، ما می‌دانیم و ما می‌توانیم» ملت ایران هستیم
سعیدی عنوان کرد: من خطاب به ایشان که از نظر بنده یک ورشکسته سیاسی است می‌گویم که اگر بنای ابراز وجود دارند، دنبال روش‌های دیگری باشند و مراقبت کنند که وارد پازل تفرقه‌افکنی انگلیسی‌ها نشوند؛ براساس تعبیری که حضرت آقا دارند با عنوان شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی.
نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی از آن است که بسیاری از مردم انگلیس خروج کشورشان از اتحادیه اروپا را اقدامی اشتباه می دانند.
کارشناسان انگلیسی می‌گویند نیمکت‌نشینی امیلیانو مارتینز در بازی امروز استون‌ویلا مقابل تاتنهام نشان می‌دهد اونای امری قصد ندارد از او به عنوان سنگربان اول تیمش استفاده کند.
مهدی بلیغ که به دنبال سود زیادی بود و از طرفی زبان عربی و انگلیسی اش عالی بود، مدتی را به گشت و گذار در مقابل مراکز رفت و آمد خارجی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و عرب‌ها اختصاص داد. بعد از مدتی هم دو توریست آمریکایی را برای اجرای نقشه اش انتخاب کرد. آرسن لوپن ایرانی فهمیده بود که این دو نفر می‌خواهند هتلی را در ایران بخرند.
سرودی که بازیکنان آرژانتین بعد از صعود به فینال جام جهانی در رختکن خود علیه انگلیسی‌ها خواندند واکنش‌های زیادی به دنبال داشته است.
کارشناسان انگلیسی پخش زنده دیدار آرژانتین و کرواسی معتقد بودند پنالتی‌ای که داور این دیدار در دقیقه 34 به سود آلبی‌سلسته اعلام کرد تصمیم درستی نبود.
بازیکنان تیم ملی انگلیس نسبت به گرمای هوا در دیدار برابر آمریکا و خاموشی تهویه هوای مطبوع، اعتراض کرده اند.
شکست 2-0 ولز مقابل ایران انگلیسی‌ها که تنشی تاریخی با ولز دارند را خوشحال کرده و بازار طعنه و کنایه‌زنی حتی به نهادهای سیاسی ولز را داغ کرده است.
بازیکنان تیم ملی انگلیس از پیروزی پرگل و قاطعانه برابر ایران بسیار خوشحال بودند.
کریس ساتون، بازیکن سابق چلسی، معتقد است که هری مگوایر ممکنه است به پاشنه آشیل انگلیس برابر ایران تبدیل شود.
مهاجم سابق تیم ملی انگلیس و آرسنال توصیه‌های فنی را به ساوت‌گیت در آستانه بازی با ایران ارائه داد.
بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال انگلیس پوستر تیم ملی فوتبال این کشور برای مصاحبه با ایران را منتشر کرده است.
یافته‌های یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که اکثریت مردم انگلیس بر این باورند که جدایی این کشور از اتحادیه اروپا، تصمیمی «غلط» بوده است.
دیلی میل مدعی شد که باشگاه‌های انگلیسی حاضر نیستند ملی‌پوشان آرژانتینی خود را زودتر از زمان مقرر برای حضور در اردوی آلبی‌سلسته آزاد بگذارند.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از نیمی از انگلیسی‌ها خواستار استعفای نخست وزیر جدید این کشور هستند.
روزنامه دیلی میل در گزارشی از بازی اول این تیم در جام جهانی مقابل ایران به عنوان فرصتی برای کسب یک پیروزی قاطع و روحیه بخش یاد کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ