اردوغان و بن زاید تلفنی درباره روابط دوجانبه و مسائل منطقه ای گفتگو کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور ترکیه در گفتگوی تلفنی با ولادیمیر پوتین همتای روس خود بر اهمیت انتقال غلات از طریق دریای سیاه تاکید کرد و آنرا پل صلح نامید.
رئیس جمهور ترکیه با رئیس شورای اتحادیه اروپا درباره مسائل منطقه‌ ای و روند عضویت کامل آنکارا در اتحادیه اروپا تلفنی گفتگو کرد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و رئیس جمهور ترکیه در یک گفتگوی تلفنی در خصوص تداوم حمایت از آرمان فلسطین تاکید کردند.
رئیس جمهور با تبریک انتخاب رجب طیب اردوغان به عنوان ریاست جمهوری کشور دوست و همسایه ترکیه، ابراز امیدواری کرد در دوره جدید نیز روابط اقتصادی، سیاسی، امنیتی، فرهنگی و تجاری دو کشور بیش از پیش گسترش یابد.
رئیس جمهور در گفتگو تلفنی با رجب طیب اردوغان انتخاب مجدد وی را به عنوان ریاست جمهوری ترکیه تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد در دوره جدید نیز روابط دو کشور بیش از پیش گسترش یابد.
رئیس جمهور در گفتگو تلفنی با رجب طیب اردوغان انتخاب مجدد وی را به عنوان ریاست جمهوری ترکیه تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد در دوره جدید نیز روابط دو کشور بیش از پیش گسترش یابد.
رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه در تماس تلفنی با ولادیمیر پوتین همتای روس خود با او درباره روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای گفتگو کرد.
رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه در تماس تلفنی با ولادیمیر پوتین همتای روس خود با او درباره روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای گفتگو کرد.
رئیس‌جمهور ترکیه با رئیس شورای حاکمیتی و همچنین فرمانده نیروهای واکنش سریع سودان درباره تحولات این کشور تلفنی گفتگو کرد.
«رجب طیب اردوغان» و سلطان «هیثم بن طارق» در گفتگوی تلفنی، درباره روابط دوجانبه و مسائل منطقه‌ای رایزنی کردند.
رئیس جمهور ترکیه در گفتگوی تلفنی با همتای روس خود به رایزنی درباره جنگ اوکراین و زلزله ترکیه پرداخت.
رئیس جمهور ترکیه در تماس تلفنی با همتای اوکراینی خود، درباره زلزله ترکیه و تحولات مربوط به جنگ اوکراین و روسیه گفتگو کرد.
رئیس جمهور عراق در گفتگوی تلفنی با همتای ترکیه ای خود بر همبستگی دولت و ملت عراق با ملت ترکیه در این شرایط تاکید کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تماس تلفنی با ارتشبد «حلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه و سپهبد «علی محمود عباس» وزیر دفاع سوریه از آمادگی اعزام تیم‌های پزشکی و امدادگر خبر داد.
خبرگزاری آناتولی شامگاه دوشنبه از گفتگوی تلفنی رئیس جمهور آمریکا با همتای ترکیه ای خود درپی زلزله شدید در این کشور خبر داد.
ولیعهد عربستان در پی وقوع زلزله در جنوب ترکیه با رئیس جمهوری این کشور تلفنی گفتگو کرد.
رئیس جمهور ترکیه تلفنی با ولادیمیر پوتین همتای روس خوددر خصوص موضوع اوکراین گفتگو کرد.
«محمد شیاع السودانی» و «رجب طیب اردوغان» درباره روابط دوجانبه یه ویژه اتصال ریلی بین بندر الفاو عراق و ترکیه و همچنین پرونده مرزی رایزنی کردند.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه تلفنی با ولادیمیر پوتین همتای روس خود گفتگو کرد و خواسته آنکارا مبنی بر پاکسازی مرزهای سوریه با ترکیه تا عمق سی کیلومتری را مورد تاکید قرار داد.
رئیس جمهور ترکیه و نخست وزیر انگلیس در تماسی تلفنی پیرامون روابط دوجانبه و موضوعات منطقه ای و بین المللی گفتگو کردند.
رئیس امارات و رئیس جمهور ترکیه امروز در تماسی تلفنی بر گسترش سرمایه گذاری متقابل، تجارت خارجی، همکاری در بخش‌ های انرژی، حمل و نقل، پروژه‌ های زیرساختی و صنایع دفاعی تاکید کردند.
رئیس جمهور روسیه در گفتگوی تلفنی با همتای ترکیه ای خود، خرابکاری در خط لوله انتقال گاز این کشور به اروپا را «یک اقدام تروریستی بین المللی» دانست.
رئیس جمهور ترکیه در گفتگوی تلفنی با همتای اوکراینی خود ایجاد منطقه غیرنظامی در اطراف نیروگاه زاپروژیا را پیشنهاد داد.
رئیس جمهور ترکیه و نخست وزیر پاکستان درباره آخرین وضعیت سیل‌ زدگان و فعالیت‌ های کمک‌ رسانی در این کشور تلفنی گفتگو کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ