یک فرد با لوله آب، سلاح دستی ساخته بود توسط پلیس بازداشت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارزشمندترین گنجینه‌ها لزوما در سایت‌های باستانی یافت نمی‌شوند؛ آن‌ها گاهی در جا‌هایی کاملا غیرمنتظره مخفی شده‌اند. این نکته‌ای است که اخیرا یک کشاورز ذرت‌کار اهل ایالت کنتاکی به خوبی آن را درک کرده است.
دستخط روی یک آجر خشت ۳۱ در ۳۱ نوشته شده. احتمالا وقتی علی‌ابن موسی‌الرضا به یکی از ستون‌های مسجدجامع ساوه نشسته تکیه داده بودند، آن را نوشته‌اند. امام هشتم شیعیان در این تنها دستخط کشف شده از او عبارتی را نوشته که بیانگر حضور ایشان در مسجد جامع ساوه بوده و در ادامه هم طلب مغفرت برای همه با ذکر نام پنج تن کرده‌است.
کشف تصادفی کشتی تاریخی روم باستان در صربستان را ببنید. باستان شناسان برای حفظ و نمایش قطعات کشف شده تلاش می‌کنند.
حفاری در منطقه «آهق» سازند مراغه که در مجاورت روستایی به همین نام قرار دارد، چندی قبل برای اولین‌بار کلید خورد و اکنون دیرینه‌شناسان و پژوهشگران به یک لایه فسیلی حاوی زرافه، کرگدن و فسیل‌های چندین گونه دیگر در این سایت دست یافته‌اند.
پلیس سوئیس از کشف جسد یک کوهنورد در دامنه قله مترهورن رشته کوه آلپ خبر داد.
توسط فردریش ویلر، بلافاصله پس از نخستین سنتز جیوه تیوسیانات، کشف شد. برای مدتی یک محصول آتش‌بازی به نام Pharaoschlangen در آلمان برای عموم در دسترس بود، اما پس از کشف خواص سمی آن به واسطه مرگ چند کودک ممنوع شد.
ماتیس می‌گوید: «هدف CEBRA کشف ساختار سیستم‌های پیچیده است. با توجه به اینکه مغز پیچیده‌ترین ساختار جهان ماست، یک فضای آزمایشی جامع و کامل برای CEBRA محسوب می‌شود. همچنین می‌تواند در مورد نحوه پردازش اطلاعات توسط مغز داده‌های جدیدی به ما ارائه کند و بستری برای کشف اصول جدید علوم اعصاب باشد.»
پلیس ایتالیا صبح روز دوشنبه ۲ تن کوکائین به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار را در بسته‌های شناور از دریا در سواحل سیسیل بیرون کشید. پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک هواپیمای نظارتی بسته‌های شناور بزرگ را مشاهده کرده است. ۷۰ بسته ضد آب شناور توسط یک توری در کنار هم نگه داشته شدند. اکنون جستجو برای یافتن هر کسی که آن‌ها را آنجا رها کرده است ادامه دارد.
عکس‌هایی از یک مار سه چشم که در یکی از بزرگراه‌های شمال استرالیا کشور کشف شده است منتشر شده است. سازمان پارک‌ها و حیات وحش استرالیا از این مار به عنوان گونه‌ای خاص اسم برده است. این مار عجیب که به «مانتی پایتون» شهره شده، چند هفته پس از کشف جان خود را از دست داد. کارشناسان اعلام کرده اند که سومین چشم مار یاد شده که بر روی سر وی قرار داشت حاصل یک جهش ژنتیکی طبیعی بوده است.
طالبان از کشف ۷۵ سکه و یک کوزه که مربوط به دوره ساسانیان است در استان بغلان خبر داده و آنها را به نمایش گذاشت.
نیرو‌های مقاومت موفق شدند یک دستگاه جاسوسی متعلق به اسرائیل را در جنوب لبنان کشف کنند. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد، اسرائیلی‌ها این دستگاه جاسوسی را در داخل جسمی به شکل صخره پنهان کرده بودند، اما نیرو‌های مقاومت لبنان موفق به کشف آن شدند.
چند وقت پیش بود که با شکایت مالباخته، این پرونده در مقابل کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت. تحقیقات ابتدایی نشان داد که دو مرد، مالباخته را در خانه‌ای در شرق تهران بیهوش کرده و یک ساک زمرد، یاقوت و الماس را دزدیدند. کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، هویت دو متهم پرونده را شناسایی کردند.
گروه امداد در ترکیه حین آوار برداری یک ساک پول دو میلیون دلاری پیدا کردند.
پلیس انگلیس اعلام کرد یک بمب ۲۵۰ کیلوگرمی جنگ جهانی دوم به طور غیرمنتظره‌ای در گریت یارموث منفجر شد. سرویس‌های خنثی سازی پس از کشف یک بمب بزرگ منفجر نشده در گذرگاه رودخانه در شهر نورفک برای خنثی سازی آن وارد عمل شدند اما بمب منفجر شد. پلیس نورفک گفت که یک انفجار غیر برنامه ریزی نشده رخ داده است، اما به کسی آسیب نرسیده است.
برایان والش ۴۷ ساله به اتهام قتل و مثله و امحاء کردن جسد همسرش دستگیر و محاکمه شده است. کشف متهم اصلی این قتل به مدد موتور جستجوی گوگل صورت گرفته، چون جستجوهای محرمانه او در گوگل پیش و پس از ارتکاب به قتل همسرش، کلید افشای راز قاتل شد./آخرین خبر
به گفته‌ی فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست با پیگیری‌های یگان حفاظت شهرستان خمینی شهر و همراهی یگان حفاظت استان موفق شدند شیر ماده‌ای را که در بررسی اولیه کمتر از یکسال سن دارد را در باغ شخصی در خمینی شهر کشف نمایند.
نماینده مخالف حزب دموکراتیک خلق‌ها در پارلمان ترکیه در اعتراض به عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه، حجابش را برداشت و آن را روی زمین پرتاب کرد.
فرمانده مرزبانی استان آذربایجان شرقی گفت: در این عملیات ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و دنا توقیف که در بازرسی از آن‌ها یک قبضه سلاح جنگی دوربین دار ام ۱۶، یک قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف و کلت کمری، ۴ قبضه نارنجک دستی، سه عدد ریموت انفجاری و بی سیم دستی به همراه دوربین‌های دید در شب پیشرفته کشف شد.
واکنش یک زن روسی بعد از مواجه با یک موش مرده در بسته‌بندی غذایی کودک را ببینید. منبع: خبرفوری
باستان شناسان در جریان حفاری در شهر آیزانوی یک ساعت آفتابی مرمری را پیدا کردند که قدمت آن به دوران روم می‌رسد.
مالک فلسطینی این زمین که قبل از اعلام رسمی از افشای هویت خود امتناع کرد، کف موزاییک را با ورقه‌های قلع پوشاند و گفت که امیدوار است در ازای حفاظت از یافته منحصر به فرد در ملک خود غرامت دریافت کند.
گروهی از دانشمندان که در گرجستان فعالیت می‌کنند یک دندان را از زیر خاک بیرون آورده اند که قدمت آن‌ها به ۱.۸ میلیون سال پیش باز می‌گردند.
یک مین دریایی متعلق به دوران جنگ جهانی دوم در آب‌های هنگ کنگ منفجر شد. این مین ساخت بریتانیا در زمان جنگ با بیش از ۲۲۰ کیلوگرم (۴۸۵ پوند) مواد منفجره قوی پر شده بود. این اولین بار در سه دهه گذشته بود که یک مین کاملا دست نخورده ساخت بریتانیا در نزدیکی جزیره هنگ کنگ کشف شد.
بقایای یک دایناسور زره پوش و دوپا که حدود ۱۰۰ میلیون سال پیش در پاتاگونیای آرژانتین زندگی می‌کرده پیدا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ