منچستریونایتد، مارتین دوبراوکا، دروازه‌بان نیوکسل، را با قراردادی قرضی به خدمت گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کره‌شمالی برای اولین‌بار پهپاد‌های رزمی و شناسایی که پیش‌تر چندین‌بار در تصاویر ماهواره‌ای مشاهده شده بودند را معرفی کرد.
باشگاه میلان رسما اعلام کرد ساموئل چوکووئزه، ستاره ویارئال، را با قراردادی دائمی به خدمت گرفته است.
پس از رونمایی از نسل جدید هیوندای سانتافه که حاشیه‌ساز و همراه با انتقادهای مختلف بود، نوبت به معرفی رقیب مستقیم آن رسیده است. کیا رسما تصاویر فیس‌لیفت کیا سورنتو را منتشر کرده است.
باشگاه بایر لورکوزن رسما اعلام کرد که ویکتور بونیفیس، مهاجم نیجریه‌ای را از باشگاه یونیون سنت ژیلوای بلژیک به خدمت گرفته است.
لیونل مسی به هفتصدمین برد فوتبال رسمی خود رسید
انتقال موسی دیابی از لورکوزن به استون ویلا به زودی رسمی خواهد شد.
رزمی کار حرفه ای ایران در مدت زمان دو دقیقه رقیب کانادایی خود را ناک اوت کرد.
رزمی کار حرفه ای ایران در مدت زمان دو دقیقه رقیب کانادایی خود را ناک اوت کرد.
فدراسیون فوتبال امارات تا ساعاتی دیگر به صورت رسمی پائولو بنتو را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور انتخاب خواهد کرد‌.
عملکرد بد استقلال در تقابل‌های اخیر، در کنار بردی که پرسپولیس در بازی‌های برگشت لیگ برتر فصل جاری به ثبت رساند، کافی بود تا حالا در مجموع تقابل‌های رودررو که در مسابقات رسمی صورت گرفته، آن‌ها سه برد بیشتر داشته باشند. با درنظرگرفتن مجموع صد دیداری که این دو تیم هم در دربی‌های گذشته داشته‌اند، برد‌های دو تیم در عدد ۲۶ مساوی شده است؛ پس امشب، تیم برنده می‌تواند در‌مجموع دیدار‌ها هم فعلا از رقیب پیشی بگیرد
امیر قطر به عنوان نخستین رهبر خارجی که پیروزی اردوغان در انتخابات ریاست جمهوری قبل از پایان رسمی شمارش آراء را تبریک گفت، یک پیام سیاسی خطاب به رقیب انتخاباتی اردوغان مخابره کرد.
بنا به اعلام شورای عالی انتخابات ترکیه، «کمال قلیچداراوغلو» نامزد ائتلاف ملت و نزدیک‌ترین رقیب اردوغان با کسب ۲۴ میلیون و ۵۹۵ هزار و ۱۷۸ رأی معادل ۴۴.۸۸ درصد آرای مردمی به همراه اردوغان به دور دوم راه یافت.
تصادف و خانه‌نشینی رقیب رکورددار کیانوش رستمی
حزب دموکراتیک خلق‌ کرد ترکیه در بیانیه‌ای از کمال کلیچدار اوغلو، رهبر حزب مردم جمهوری‌خواه، رقیب رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری کنونی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.
مهاجم مس کرمان امیدوار است فصل را با آقای گلی و بقای تیمش در لیگ برتر تمام کند.
اصلی ترین رقیب کیانوش رستمی پس از مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ باید نسبت به جرایم سنگین خود در دادگاه بلغارستان پاسخگو باشد.
جی دن کاکس رسما اعلام کرد از این به بعد او به یک وزن بالاتر خواهد رفت.
طاها آکگول کشتی‌گیر مطرح ترکیه‌ای توانست با غلبه بر حریف مغلولستانی، عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کند.
کالوم هادسون اودوی، مهاجم چلسی، با قراردادی یک‌ساله و قرضی به بایرلورکوزن پیوست.
کالوم هادسون اودوی، مهاجم چلسی، با قراردادی یک‌ساله و قرضی به بایرلورکوزن پیوست.
ایکر براوو، پدیده سابق بارسلونا، به رئال مادرید پیوست. او که از بارسا به بایر لورکوزن منتقل شده بود با قرارداد قرضی یک ساله راهی رقیب سنتی بلوگرانا شد.
اواخر هفته گذشته پرسپولیس با خرید یورگن لوکادیا به گرانترین تیم لیگ برتر ۲۲ تبدیل شد و از لحاظ ارزش بازیکنان در صدر لیگ ایستاد اما امروز استقلال با بازگشت رسمی مهدی قائدی این عنوان را از رقیب پس گرفت
معاون پایگاه میراث جهانی شهر تاریخی یزد، دو روز بعد از جاری شدن سیلِ تابستانی در این شهر جهانی، خبر داد که خوشبختانه آثار شاخص یزد مانند مسجد جامع، مجموعه میدان امیرچخماق، مدرسه‌ها و بقعه‌های تاریخی آسیبی ندیده‌اند و سالم هستند، ولی حدود ۲۰۰ خانه تاریخی از یک تا ۵۰ درصد تخریب شده است. همچنین طاهره قیومی نماینده ویژه ضرغامی نیز بعد از بررسی بافت تاریخی یزد اعلام کرده «سیل خساراتی به استان یزد وارد کرده، اما کمترین آسیب به بافت جهانی بوده و بیشترین تخریب‌ها مربوط به بافت جدیدتر یا فرسوده [است]، برای جبران خسارت تلاش می‌کنیم، گروه‌های کارشناسی فعال هستند تا به سرعت برای بازسازی و مرمت اقدام کنند. حالِ یزد خوب می‌شود و گردشگری دوباره رونق می‌گیرد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ