اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آب و هوا، غذا‌های خوش طعم و عطر محلی، آداب و رسوم مردم و همچنین، بازار‌های قدیمی در این شهر، در کنار دیگر دیدنی‌های جذاب و زیبا، بر جذابیت سفر به اردبیل افزوده است. وجود موزه‌های متنوع و خانه‌های تاریخی در اردبیل، بخشی از فرهنگ و تمدن مردم این سرزمین را نشان می‌دهد.
این مجری با نام شهریار در بخشی از برنامه «اسکرین شات» که شنبه هر هفته ساعت ۱۷:۰۰ زنده از این کانال پخش می‌شود، تازه‌های نرم افزار، بازی‌های رایانه‌ای، پویانمایی و سایت‌های ایرانی را معرفی می‌کند.
شهریار افندی زاده در نشست مشترک مسئولان وزارت راه و شهرسازی با راسامیت رئیس واحد حمل و نقل پایدار بخش حمل و نقل اسکاپ از آغاز فرآیند اجرایی و پیشبرد پروژه مطالعاتی مشترک با اسکاپ خبر داد.
شاهرود- بخشی از جنگل ثبت شده جهانی ابر شاهرود توسط یکی از بهره برداران بخش خصوصی برای استفاده در زمینه کشاورزی شخم زده شد این در حالی است که مسئولان عقیده دارند وی مجوز این کار را نیز دارد.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، از بخشش کارت قرمز وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، ابراز شگفتی کرد.
بخشی از برنامه زنده صبحگاهی «سلام تهران» شبکه پنج سیما را که اشاره غیرمستقیم به پدیده زنان بیوه میلیاردر (شوگرمامی) را منتشر کرده که در فضای مجازی خبرساز شده است.
به گفته افندی زاده بخش خصوص نیز نقش اصلی را در ارتقای کیفیت خدمات حمل ونقل و لجستیک از طریق شیوه‌های نوین و توسعه زنجیره‌های تأمین بین‌المللی ایفا می‌کند.
امیر قلعه‌نویی، سرمربی گل‌گهر و مربی اسبق استقلال، بی تردید اصلی‌ترین سوژه تقابلش با استقلال است. پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر که بخش زیادی از افتخارات باشگاه استقلال در بیست سال اخیر را به نام خود سند زده، دیشب با آرامشی بیشتر از گذشته روی نیمکت تیمش برابر استقلال قرار گرفت.
یوسف بخشی زاده می‌گوید ماندن در صدر جدول برای مس سونگون کار مهمی است.
شاگردان بخشی‌زاده موفق شدند بازی حساس مقابل سپیدرود را با برد پشت سر بگذارند.
عضو شرکت تعاونی تامین نیاز تولیدکنندگان مرغ تخم گذار گفت: کیفیت بخشی از ذرت های موجود دربازار مناسب نبوده و برخی تولیدکنندگان از موادشیمیایی استفاده می کنند تا زرده تخم مرغ، مشتری پسند باشد.
در آرامش استراحت کن ما تو را فراموش نمی کنیم، ای مرد زیبا. این بخشی از بیانیه مالاتیا در واکنش به مرگ ایوب است.
معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی گفت: در بخش دام سنگین با مازاد تولید داریم. از این رو در حال مذاکره با عراق هستیم تا بخشی از دام سنگین زنده به این کشور صادر شود.
علی فتح الله زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال با سفر به ترکیه بخشی از مطالبات باشگاه استقلال از انتقال الهیار صیادمنش (170 هزار دلار) به تیم هال سیتی را دریافت کرد.
شهریار افندی زاده بر جانمایی گزینه‌های سرمایه‌گذاری مراکز لجستیک در پهنه‌های بندری کشور و تشویق سرمایه‌گذار بخش خصوصی به مشارکت در ایجاد دهکده لجستیک اصفهان و و مرکز لجستیک مشهد تاکید کرد.
حجت الاسلام ملک زاده گفت: نه تنها مسؤولین بلکه خود مردم نیز باید از اشرافی گری برحذر باشند. هر چند اسلام طرفدار رفاه در زندگی است اما این نعمت را برای همه جامعه می‌خواهد نه تنها بخشی از آن.
حجت الاسلام ملک زاده گفت: نه تنها مسؤولین بلکه خود مردم نیز باید از اشرافی گری برحذر باشند. هر چند اسلام طرفدار رفاه در زندگی است اما این نعمت را برای همه جامعه می‌خواهد نه تنها بخشی از آن.
شهریار افندی زاده از فعالیت بیش از ۱۴ هزار و ۴۰۰ دستگاه اتوبوس، ۳۰ هزار مینی بوس و ۳۴ هزار سواری برون شهری در بخش حمل‌ونقل مسافری خبر داد.
این طور که مسئولان استقلال می‌گویند تا دربی بخشی از قرارداد بازیکنان این تیم پرداخت می‌شود.
قم- «امیری زاده» جوان کارآفرین قمی است که با تولید و توزیع سالانه ۵ هزار قطعه گوشت قرقاول تلاش کرده تا بخشی از نیاز استان قم را تأمین کند.
سرمربی ذوب آهن می گوید مصدومیت ها به این تیم ضربه زده است، بخصوص در بخش هجومی تیم.
حسن روحانی به ویژه بعد از سال ۹۶ از نبود اختیارات لازم دولت شکوه می‌کرد. با طرح این شکواییه‌ها، افرادی همچون عباس عبدی و سعید حجاریان خواستار استعفای رئیس دولت شدند. سیاسیون اما پیشنهاد عبدی را چنان تقبیح کردند که گویی گناهی کبیره است. ترکان آن را پیشنهاد «تندرو‌ها و کارشناسان دوروزه» دانست. عبدالله رمضان زاده، استعفای روحانی را همراهی با «اقتدارگرایان» خواند. حتی مهدی محمدی، تحلیلگر اصولگرا نوشت: «استعفا در این زمان، بخشی از عملیات براندازی است و بی عقوبت نمی‌ماند.»
وحید شقاقی شهری اقتصاددان می گوید:در اقتصاد سالم نقدینگی موجود باید صرف افزایش تولید و سرمایه‌گذاری در بخش مولد اقتصادی شود، اما به دلیل این که اقتصاد ایران آن سلامت لازم را ندارد و به نوعی اقتصاد ضد فعالیت‌های تولیدی است و همچنین موانع کسب و کار زیادی بر سر راه بخش مولد اقتصادی وجود دارد، عملا فعالیت‌های تولیدی مختل می‌شود و این نقدینگی به بازار‌های مختلف پمپاژ می‌شود که در نهایت موجبات افزایش قیمت‌ها و تورم را در جامعه به بار می‌آورد.
کسب عنوان پرافتخارترین سرمربی تاریخ 21 ساله لیگ برتر تنها بخشی از قله‌هایی است که امیر قلعه‌نویی در فوتبال ایران به نام خودش زده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ