لایک لیونل مسی به پست اینستاگرامی لائوتارو مارتیتز پس از بازی اینتر و بارسلونا با واکنش منفی هواداران بارسا روبرو شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیمار که به نظر می‌رسد انتقالش به الهلال قطعی شده است یک پست جنجالی اینستاگرامی درباره این انتقال را لایک کرد و بعد از مدتی لایکش را برداشت تا رابطه‌اش با بارسا بیشتر تخریب نشود.
رسانه معروف ایتالیایی سوژه جذاب طارمی و میلان را در حساب کاربری خود در اینستاگرام نیز پوشش داد.
به نظر می رسد کار حضور ساکت الهامی در باشگاه مس رفسنجان به مراحل پایانی خود نزدیک شده و با تاییدیه نهایی مدیران صنایع مس، سرمربی فصل گذشته هوادار کارش را در رفسنجان آغاز خواهد کرد.
نیمار، ستاره برزیلی، پستی را در اینستاگرام لایک کرده که در آن پاری سن ژرمن باشگاهی کوچک توصیف شده است.
پنالتی جنجالی تراکتور مقابل ملوان و حواشی پیرامونی آن در لا به لای اخبار شب گذشته فوتبال ایران پنهان ماند.
مدافع چپ سپاهان امیدوار است بازی پیش رو مقابل مس رفسنجان را با برد پشت سر بگذارند.
تصویر منتشر شده از لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، در کنار مارسلو گایاردو و پیراهن ریورپلاته با اسم این بازیکن مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.
ساعاتی قبل از اینکه مسی در ورزشگاه پارک دوپرانس هو شود، او یک اقدام جنجالی انجام داده بود.
احمد مهرای گلر ون‌پارس بعد از نمایش عالی مقابل پرسپولیس این بار در لیگ یک در مسابقه حساس تسمش مقابل خیبر درخشید.
در حالی که دو باشگاه گالاتاسرای و رم در حال مذاکره در مورد زانیولو هستند، این بازیکن پستی از اینستاگرام باشگاه ترکیه ای را لایک کرد.
در روزهای اخیر سخنان برخی مقامات قضایی و طرح‌ تعدادی از نمایندگان مجلس با موضوع حقوقی در مجلس، مورد توجه قرار گرفته و حواشی زیادی ایجاد کرده است. ابوالفضل تحریری، معاون دادستان قم در سخنانی گفته که «هر شخص نسبت به تولید محتوا، انتشار و به اشتراک گذاردن مطلب در صفحه خود، محتوای کامنت‌های دیگران در این صفحه و لایک مطالب دیگران مسوولیت قانونی دارد.»
برهانی نوشت: چرا برخی شبیه کریستیف کلمب شده اند او قاره کشف می‌کرد و این حضرات عنوان مجرمانه!
ابوالفضل تحریری معاون دادستان قم در امور فضای مجازی: عضویت در صفحات گروه‌ها و کانال‌هایی که اقدام به انتشار مطالب غیرقانونی می‌کنند، تگ و هشتگ در راستای فراخوان‌ها و اقدامات گروه‌های غیرقانونی و ضد امنیتی، درج نظرات غیرمجاز سایر افراد در صفحه شخصی خود و درج این نوع نظرات در صفحه دیگران نیز از موارد مجرمانه در فضای مجازی است که برخورد قضایی به همراه خواهد داشت.
پدر و مادر پیکه هم وارد عوای اخیر او با شکیرا شده اند.
سرمربی تیم‌‌ فوتبال هوادار از کسب یک امتیاز تیمش‌ در ورزشگاه فولاد آره‌نا رضایت دارد.
در فرآیند ژئومهندسی خورشیدی، ذرات انعکاسی می‌توانند به استراتوسفر (لایه دوم جو زمین، بیش از ۲۰ کیلومتر بالاتر از سطح زمین) فرستاده شوند، اشعه خورشید را به فضا برگردانند و سیاره زمین را خنک نگه‌دارند.
فوق ستاره آرژانتینی بعد از رسیدن به قهرمانی جام جهانی، رکورد بیشترین لایک در اینستاگرام را هم شکست.
رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر پنجم پایتخت گفت: بطور کلی یکی از پیامد‌های مراکز دفن زباله انتشار گاز متان ناشی از دفن زباله‌هاست و در آرادکوه نیز چندین سال است که زباله‌ها به صورت چند لایه روی هم دفن شده‌اند و به صورت بی‌هوازی گاز متان را از خود متصاعد کردند.
لایک لیونل مسی به پست اینستاگرام لائوتارو مارتینز باعث عصبانیت برخی هواداران بارسلونا شده است.
مسی با لائوتارو در تیم ملی آژانتین هم تیمی است و با او رفاقتی صمیمانه دارد، با این حال لایک او بازخوردی منفی در میان هواداران بارسا داشت.
مدیر ورزشی بروسیا دورتموند با اشاره به شایعات پیوستن کریستیانو رونالدو به این باشگاه می‌گوید تصمیمات نقل و انتقالاتی دورتموند با هدف بالا بردن آمار بازدید شبکه‌های اجتماعی گرفته نمی‌شود.
به نظر می‌رسد که رابطه نیمار و کیلیان امباپه، دو ستاره پاری سن ژرمن، قرار نیست به این زودی به حالت عادی برگردد.
یک بار دیگر خواهر کریستیانو رونالدو در فضای مجازی خبرساز شد و باز هم پای تمسخر لیونل مسی وسط بود.
به بازیکن تیم ملی چه ربطی دارد که برای فدراسیون خط و نشان بکشد یا بخواهد مربی مورد نظر خودش را تحمیل کند. این‌ها باید سرشان در لاک خودشان باشد و در تصمیمات دخالت نکنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ