جانشین وزیر دفاع: در فاصله ۴۰ ساله و با وجود تحریم‌های سنگین موفقیت‌های بسیاری کسب کرده‌ایم که موشک «خرمشهر ۴» بخش کوچکی از آن‌ها است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«ایران درک کرده که بدون مذاکره، لغو تحریم‌ها امکان پذیر نخواهد بود، اسم این گفتگو‌ها را هم «مذاکره برای پایان دادن به تحریم‌ها» گذاشته اند. آمریکا هم متوجه شده که تحریم‌ها گرچه فشار اقتصادی شدید به ایران وارد می‌کند، اما عملا نمی‌تواند مانع از پیشرفت هسته‌ای ایران باشد؛ بنابراین دو طرف با دو انگیزه متفاوت سر میز مذاکره نشسته اند، اما برای پیشگیری از افتادن در دام فضاسازی‌های رسانه ای، اولا مذاکرات را محرمانه پیش می‌برند و ثانیا خبری از هیچ متن مکتوبی نیست و به شکل نانوشته و تعهد در برابر تعهد پیش می‌رود»
آلزایمر بیماری است که هیچ درمان تایید شده‌ای برای آن وجود ندارد اما نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که مدیریت سبک زندگی و کاهش فاکتورهای ریسک می‌تواند مانع ابتلا به این بیماری شود.
رئیس جمهور کشورمان در دیدار وزیر خارجه عربستان سعودی گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ مانعی برای توسعه روابط با کشورهای اسلامی ندارد.
در صورت ادامه وضع موجود هیچ اقدامی نمی‌تواند مانع از تداوم روند نزولی در فرزندآوری و ازدواج طلاق شود. تنها راه ایجاد امید نسبت به آینده و بهبود شرایط اقتصادی و برداشتن موانع بیگانگی جوانان با جامعه است.
جانشین وزیر دفاع گفت: در فاصله ۴۰ ساله و با وجود تحریم‌های سنگین موفقیت‌های بسیاری کسب کرده‌ایم که موشک «خرمشهر ۴» بخش کوچکی از آن‌ها است.
یک بد افزار شایع در میان کاربران واتس اپی وجود دارد و آن، کنترل اکانت و ارسال پیام‌های ناخواسته به کاربران است. اما ویژگی Device Verification مانع از به کنترل گرفتن اکانت توسط این بد افزار شده و بررسی‌هایی انجام می‌دهد تا مطمئن شود هیچ بد افزاری نمی‌تواند برای کسی پیام ارسال کند، آن هم بدون اطلاع کاربر.
با وجود همه اتهامات و تخلفات بالقوه و بالفعل، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا اعلام کرده که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ حاضر خواهد شد و باور دارد که پیروز می‌شود و ظاهرا طبق قانون هیچ کدام از سلسله پرونده‌های قضایی او نیز نمی‌تواند مانع نامزدی‌اش در انتخابات شود.
دبیرکل ناتو امروز در سخنانی اعلام کرد: نباید هیچ مانعی در مسیر عضویت سوئد در ناتو باشد.
به گفته وی هیچ وقت ماهی را در کنار شومینه، بخاری، نزدیک آشپزخانه و جای گرم قرار ندهید، چون دمای مناسب این ماهی‌ها ۱۰ تا ۲۴ درجه سانتیگراد است و در این دما می‌تواند زنده بماند. همچنین در صورتی که از سیستم هوادهی در تنگ ماهی استفاده نمی‌کنید سعی کنید دمای آب ماهی را ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتیگراد نگه‌دارید. در صورتی که پمپ هوادهی وجود داشته باشد ۱۷ تا ۲۴ درجه سانتیگراد نیز مانعی ندارد.
ادرسون، دروازه‌بان منچسترسیتی، می‌گوید هدف او و سیتیزن‌ها قهرمانی در فصل جاری چمپیونزلیگ است و هیچ چیز نمی‌تواند مانع از رسیدن آنها به این هدف بشود.
انزلی- استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف زمین کشاورزان حاشیه تالاب انزلی گفت: هیچ مانعی در مسیر احیای تالاب بین الملی انزلی وجود ندارد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: فشار عرضه خودرو افزایش خواهد یافت که قطعا موجب اشباع بازار و حذف تقاضای سرمایه ای خواهد شد. اکنون هیچ مانعی برای واردات، ترخیص، شماره گذاری و فروش خودرو وجود ندارد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: فشار عرضه خودرو افزایش خواهد یافت که قطعا موجب اشباع بازار و حذف تقاضای سرمایه ای خواهد شد. اکنون هیچ مانعی برای واردات، ترخیص، شماره گذاری و فروش خودرو وجود ندارد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: فشار عرضه خودرو افزایش خواهد یافت که قطعا موجب اشباع بازار و حذف تقاضای سرمایه ای خواهد شد. اکنون هیچ مانعی برای واردات، ترخیص، شماره گذاری و فروش خودرو وجود ندارد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه درحال حاضر تمام زیرساخت‌ها فراهم شده و ثبت سفارش نیز آغاز شده و از طرف دولت هیچ مانعی برای واردات خودرو وجود ندارد گفت: یک میلیارد یورو برای واردات خودرو پیش‌بینی شده است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت هیچ مانعی برای واردات خودرو ندارد، اما طبق قانون اگر کسی خودرو وارد می‌کند، باید انتقال فناوری هم انجام دهد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت هیچ مانعی برای واردات خودرو ندارد و این کار تاثیر اقتصادی خوبی دارد.
رئیس سازمان نظام پرستاری گفت: اگر پرستاری طرح یا سربازی خود را گذرانده باشد، هیچ مانعی برای رفتن‌ها آن‌ها نیست. زمینه‌ای هم برای جذب یا ماندگاری آن‌ها در ایران وجود ندارد. مقصد این پرستاران گوناگون است، از کشور‌های اطراف مانند قزاقستان، کشور‌های حاشیه خلیج فارس و اربیل کردستان عراق تا کشور‌های اروپایی و آمریکایی مقصد پرستاران ایرانی است.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در صفحه توییترش نوشت: واقعا، هیچ مسئله‌ای در پاسخ ایران [به متن پیشنهادی اتحادیه اروپا برای توافق در مذاکرات وین] وجود ندارد که مانعی جدی سر راه توافق باشد.
وزیر کشور گفت: مرزهای هوایی کاملاً باز است و هیچ مانعی برای خروج از کشور و یا ورود به کشور از کشور عراق نداریم.
یک مالک کالیفرنیایی خودروی مدل ۳ تسلا از شرکت سازنده این خودرو به دلیل توقف ناگهانی اتومبیل در شرایطی که هیچ مانعی در جاده وجود نداشت، شکایت کرد.
قالیباف گفت: قابلیت بازدارندگی و توان دفاعی کشور ما بومی و جوشیده از فکر و توان ایرانی است و هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع از افزایش مستمر قدرت بازدارندگی ایران اسلامی و تقویت توان دفاعی کشور شود.
معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس گفت: قطعاً در مسیر خدمت به مردم دولت در کنار و حامی مردم استان سیستان و بلوچستان است و هیچ فاصله و مانعی بین دولت با مردم و نمایندگان آنان وجود ندارد.
اولیانوف در ادامه گفت: روسیه هیچ وقت مانعی سر راه احیای برجام[توافق هسته‌ای] نبوده و نخواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ