اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همراه اول از عید قربان تا غدیر، بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه با تخفیف ویژه ارائه کرد.
دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران درباره شایعات مطرح شده در خصوص تامین ۱۵۰ هزار دستگاه جهیزیه ویژه زوجین با تخفیف ۲۰ درصدی به صورت اقساطی توضیحاتی را ارائه کرد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، گفت: رئیس‌جمهور دستور داد بانوان، به ویژه آن‌ها که فرزند خردسال دارند مشمول تخفیف ویژه برای شناور شدن ساعت کاری‌شان شوند.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، گفت: رئیس‌جمهور دستور داد بانوان، به ویژه آنها که فرزند خردسال دارند مشمول تخفیف ویژه برای شناور شدن ساعت کاری‌شان شوند.
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت معصومه (س) و روز ملی دختر، با اجرای طرح دختران ایران، گواهی نامه رانندگی بین المللی را با ۵۰ درصد تخفیف به دختران ارائه می‌کند.
یک اسلحه فروشی در آمریکا؛ 10 درصد تخفیف ویژه معلمان عزیز!
مدیرعامل یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور از ارائه تخفیفات ویژه در قالب طرح از فجر تا فطر به مشتریان ۶۰۰ فروشگاه‌ این مجموعه در ۲۱ استان کشور خبر داد.
گروه بهمن در آستانه بهار 1402 از اجرای طرح ویژه بهار خبر داد. این طرح از 23 بهمن لغایت چهارم اسفند ماه به مدت 10 روز کاری اجرا می‌شود و شامل خودروهای وانت کارا، وانت مزدا، کاپرا، لندمارک، هاوال H2 ، B30، B50، مزدا 3 جدید، مزدا 2، دیگنیتی و فیدلیتی است.
گروه بهمن در آستانه بهار ۱۴۰۲ از اجرای طرح ویژه بهار خبر داد.
کانون اتومبیلرانی و جهانگردی به مناسبت سالگرد تاسیس این کانون در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته برای صدور گواهینامه بین المللی رانندگی ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌دهد.
در جریان حوادث اخیر، تعدادی از افراد به ویژه جوانان در اثر القائات و تبلیغات دشمن، مرتکب رفتارهای نادرست و جرایمی شدند که علاوه بر گرفتاری برای خود، باعث زحمت خانواده و نزدیکان خویش شدند و اکنون شمار قابل توجهی از آنان بعد از برملا شدن نقشه دشمنان خارجی و جریان‌های ضد انقلاب اظهار پشیمانی کردند.
ر نامه حجت‌الاسلام و المسلمین اژه‌ای به مقام معظم رهبری آمده است: در جریان حوادث اخیر تعدادی از افراد به ویژه جوانان در اثر القائات و تبلیغات دشمن مرتکب رفتارهای نادرست و جرائمی شدند که علاوه بر گرفتاری برای خود، باعث زحمت خانواده و نزدیکان خویش گردیدند و اکنون تعداد قابل توجهی از آنان بعد از برملا شدن نقشه دشمنان خارجی و جریان‌های ضد انقلاب و ضد مردمی با اظهار پشیمانی و ندامت تقاضای بخشش دارند.
سازمان خصوصی سازی تخفیف‌های جالبی را برای خریدار باشگاه پرسپولیس در نظر گرفته است.
شرکت حمل و نقل ریلی رجا در آستانه‌ سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، طرح تسهیلات ویژه سفر را برای متولدان این ایام با عنوان «رهپویان فجر ۱۴۰۱» اجرا می‌کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از نقاط قوت خوب لایحه بودجه ۱۴۰۲ تخفیف مالیاتی در بخش تولید، به ویژه در کسب و کارها مخصوصاً کسب و کارهای فضای مجازی است.
پلتفرم آموزش آنلاین «داناپلاس» ایرانسل، طرح‌های تخفیفی برای مشترکان جدید خود در نظر گرفته است.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از آغاز ارائه تا ۳۰ درصد تخفیفات ویژه عوارض شهرسازی از روز ۲۱ دی ماه خبر داد.
عضو هیئت مدیره صندوق بیمه کشاورزی گفت: ارائه تخفیف بیمه و پرداخت اقساطی بیمه ویژه، برای کشاورزانی که الگوی کشت را رعایت می کنند در نظر گرفته شده است.
جشنواره زمستانه آکادمی ایرانسل با هدف ارتقای سواد دیجیتال، با تخفیف ویژه برای علاقه‌مندان و ارائه گواهینامه معتبر با مجوز سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.
جشنواره زمستانه آکادمی ایرانسل با هدف ارتقای سواد دیجیتال، با تخفیف ویژه برای علاقه‌مندان و ارائه گواهینامه معتبر با مجوز سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.
معاون اول رئیس جمهوری در نامه‌ای به وزارت اقتصاد ضمن ابلاغ تعرفه هزینه خدمات مناطق ویژه اقتصادی اعلام کرد که در صورت صلاحدید برای واحدهای تولیدی دانش بنیان تخفیف ۲۵ درصدی اعمال می شود.
مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار گفت: بنا شد از اول آبان ماه اتحادیه‌های لبنیاتی و انجمن‌های آن‌ها با شرایط ویژه لبنیات را با تخفیف ویژه ۵ تا ۲۰ درصدب ه مردم ارائه دهند.
شاتل موبایل در راستای بهبود زنجیره ارزش خدمات مشترکین سیم کارت های خود، امکان بهره‏ مندی از بیمه آنلاین گوشی تلفن همراه با تخفیف ویژه را برای مشترکین سیم کارت های خود فراهم کرد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۹۰۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۳۹ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ