در دیدار دور اول گروه F جام جهانی قطر، دو تیم ملی فوتبال کانادا و بلژیک برابر هم به میدان رفتند که تیم بلژیک در نهایت یک بر صفر حریف خود را شکست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بلژیک با گلزنی روملو لوکاکو به تساوی 1-1 مقابل اتریش دست یافت.
کشور‌های برتر عبارتند از: فنلاند، دانمارک، ایسلند، هلند، سوئد، نروژ، سوئیس، لوکزامبورگ، نیوزیلند، اتریش، استرالیا، کانادا، ایرلند، آمریکا، آلمان، بلژیک، جمهوری چک، انگلستان و لیتوانی.
یک مربی اروپایی دیگر نیز مدنظر فدراسیون است که در ایران فعالیت نکرده اما در کشورهای صاحب سبک حضور داشته است. فدراسیون یک گزینه دیگر به نام دومنیکو تدسکو ایتالیایی داشت که به تازگی به عنوان سرمربی تیم ملی بلژیک انتخاب شده است.
دولت بلژیک ددرحال بررسی بازخرید تانک‌های لئوپارد ۱ با قیمت مناسب از یک شرکت برای ارسال آن‌ها به اوکراین است.
براساس اطلاعات رصدخانه مهاجرتی ایران، در بررسی ۲۰ کشور جهان، بیشترین جمعیت مهاجران ایرانی مربوط به امارات‌متحده عربی با ۴۵۴ هزارنفر و کمترین مربوط به بلژیک با ۱۳ هزارنفر است. پس از امارات، کشور‌های آمریکا (۳۹۷ هزار و ۷۳۵ نفر)، کانادا (۲۱۳ هزار و ۱۶۰ نفر)، آلمان (۲۰۳ هزار نفر)، ترکیه (۱۵۴ هزار و ۹۶۵ نفر)، بریتانیا (۸۳ هزار و ۵۳۱ نفر)، سوئد (۸۱ هزار نفر) و استرالیا (۷۷ هزار و ۷۸۰ نفر) است. بنا بر آخرین داده‌های موجود از منابع سازمان‌های بین‌المللی، جمعیت مهاجر ایرانی (متولد ایران) حدود دو‌میلیون‌نفر تخمین زده می‌شود.
مربی مراکش در نشست خبری بازی با فرانسه با سوالی در مورد انتقادات از سبک بازی مراکش روبرو شد. اینکه تیمش دفاعی بازی می‌کند و با ضدحمله به تیم رقیب ضربه می‌زند. مراکش تا به اینجای جام تنها یک گل از کانادا دریافت کرده و تیم‌های بزرگی، چون کرواسی، بلژیک، اسپانیا و پرتغال موفق به باز کردن دروازه این تیم نشدند.
پلیس بلژیک از بازداشت 18 نفر از طرفداران تیم ملی فوتبال مراکش در بروکسل پس از پیروزی این تیم مقابل کانادا و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتبال قطر خبر داد.
پلیس بلژیک از بازداشت 18 نفر از طرفداران تیم ملی فوتبال مراکش در بروکسل پس از پیروزی این تیم مقابل کانادا و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتبال قطر خبر داد.
زلاتکو دالیچ امشب با ترکیبی مشابه بازی با کانادا تیمش را به مصاف بلژیک وارد زمین می‌کند.
اسطوره تاریخی فوتبال الجزایر با اظهار رضایت از عملکرد تیم ملی مراکش در دیدار با بلژیک امیدوار است این تیم با شکست کانادا در روز پایانی عملیات صعود را تکمیل کند.
هافبک بلژیکی پس از برد مقابل کانادا جایزه بهترین بازیکن میدان را دریافت کرد اما به اذعان خودش عملکرد خوبی نداشته و از دریافت این جایزه متعجب شده است.
شاگردان روبرتو مارتنیز با کسب پیروزی مقابل کانادا به عنوان صدرنشین راهی دور دوم مرحله گروهی شدند.
جان هردمن، سرمربی کانادا، می‌گوید بعد از شکست 1-0 مقابل بلژیک به بازیکنانش گفته ناراحت نباشند چرا که در بازی بعدی دمار از روزگار کرواسی درخواهند آورد.
روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک، بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل کانادا گفت با اینکه بلژیک فوتبال خوبی بازی نکرد ولی مهم کسب سه امتیاز در بازی اول بود.
بلژیک در دیداری دشوار و نفسگیر مقابل کانادا در نخستین دیدارش از گروه F جام‌جهانی ۲۰۲۲ پیروز شد.
میچی باتشوایی که در غیاب روملو لوکاکو از سوی روبرتو مارتینز به عنوان مهاجم اصلی بلژیک به میدان رفته بود تک‌گل پیروزی‌بخش شیاطین سرخ را مقابل کانادا به ثمر رساند.
تصاویر عجیبی که نشان داد کوین دی‌بروینه در بازی امشب بلژیک مقابل کانادا بعد از گلزنی تیمش خوشحالی نکرد و با سرمربی و یکی از هم‌تیمی‌هایش جر و بحث داشت خبرساز شده است.
تیم ملی فوتبال بلژیک نخستین دیدار خود در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی را با پیروزی برابر ناشناخته ترین تیم جام به پایان برد.
آلفونسو دیویس، ستاره اصلی کانادا، در دیدار امشب این تیم مقابل بلژیک یک پنالتی زودهنگام را از دست داد.
در پایان شب چهارم، بلژیک و کانادا دومین بازی گروه F رقابت‌های جام جهانی را برگزار می‌کنند.
نفرات آغاز کننده بازی برای تیم‌های بلژیک و کانادا مشخص شدند.
لوکا مودریچ پس از تساوی کرواسی مقابل مراکش گفت که دو بازی بعدی برابر بلژیک و کانادا مثل فینال خواهد بود.
روملو لوکاکو در دو بازی اول بلژیک در جام جهانی برابر کانادا و مراکش به دلیل مصدومیت قادر به حضور در میدان نیست.
شاگردان رابرت پیج برای پنجمین بازی پیاپی در لیگ ملت‌های اروپا نتوانستند به برتری برسند و مقابل بلژیک مغلوب شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ