نمایندگان مجلس کلیات طرح دوفوریتی اصلاح ماده ۵ قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی را تصویب کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیات طرح مربوط به تغییر در نحوه هزینه کرد قیر رایگان در سال جاری را تصویب کردند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کلیات و ماده یک طرح دیپلماسی اقتصادی در جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح یک فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد موافقت کردند.
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی کلیات طرح دولت برای اصلاح ساختار بودجه کشور شامل رویکردها، شیوه برطرف کردن چالش‌های نظام بودجه‌ریزی و انجام نظارت دقیق را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه ۹ بهمن، به بررسی رسیدگی به طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس پرداختند و با ۱۴۶ رای موافق، ۵۹ رای مخالف و ۱۶ رای ممتنع از ۲۲۱ رای، با کلیات این طرح، موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه 9 بهمن، به بررسی رسیدگی به طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس پرداختند و با 146 رای موافق،‌59 رای مخالف و 16 رای ممتنع از 221 رای،‌با کلیات این طرح، موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیات طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس را تصویب کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با کلیات طرح تغییر در نحوه توزیع مالیات بر ارزش افزوده در شهرها و روستاها موافقت کردند.
نمایندگان مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و تخصصی مبنی بر خدمت پزشکان در مناطق محروم موافقت کردند.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات طرح توسعه فیبر نوری در کمیسیون متبوعش خبر داد.
رئیس کمیسیون آموزش مجلس از تصویب کلیات طرح یک فوریتی اصلاح قانون کنکور خبر داد و گفت: آزمون ۱۴۰۲ طبق اطلاع رسانی صورت گرفته از سازمان سنجش برگزار خواهد شد.
رئیس کمیسیون آموزش مجلس از تصویب کلیات طرح یک فوریتی اصلاح قانون کنکور خبر داد و گفت: آزمون ۱۴۰۲ طبق اطلاع رسانی صورت گرفته از سازمان سنجش برگزار خواهد شد.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست امروز ضمن موافقت با کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت به منظور ساماندهی اتباع خارجی، از اظهارات مداخله‌جویانه رئیس جمهور آذربایجان انتقاد کردند و درباره موصوف به بیانیه ۲۲۷ نفر تذکراتی دادند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست امروز ضمن موافقت با کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت به منظور ساماندهی اتباع خارجی، از اظهارات مداخله‌جویانه رئیس جمهور آذربایجان انتقاد کردند و درباره موصوف به بیانیه 227 نفر تذکراتی دادند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت موافقت کردند.
نمایندگان مجلس کلیات طرح تأمین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین و حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت‌پذیر را به توصیب رساندند.
در شصت و یکمین جلسه شورای اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی با کلیات طرح پیشنهادی ساخت نیروگاه خورشیدی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین موافقت شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح تغییر بررسی لایحه بودجه در مجلس موافقت کردند و قرار بر این شد که جداول بودجه هم در مجلس بررسی شود.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از تصویب کلیات طرح تأسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از تصویب کلیات طرح تأمین مسکن نخبگان در جلسه هیأت امنای این بنیاد خبر داد و گفت: جزئیات این طرح پس از نهایی شدن اطلاع‌رسانی می‌شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح یک فوریتی انتخاب نمایندگان در نهادها، هیئت‌ها، مجامع و شوراها با دستگاه الکترونیکی موافقت کردند.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از تصویب کلیات طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس در کمیسیون متبوعش خبر داد.
رشت- نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه کلیات طرح تبدیل وضعیت ۸۰۰ هزار نیروی قراردادی به تصویب نمایندگان مجلس رسیده است، گفت: هشت وزیر در لیست استیضاح قرار دارند.
سخنگوی شورای ائتلاف گفت: کلیات طرح نظارتی شورای ائتلاف بر عملکرد منتخبان این شورا در مجلس و شوراهای شهر تصویب شد و به زودی کارگروهی فعالیت خود را جهت تدوین آیین‌نامه اجرایی آغاز می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ