اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی قایدی اولین تمرینات خود را در کمپ اسلوونی با الاتحاد کلبا آغاز کرده است.
کریم بنزما، ستاره الاتحاد عربستان، پس از گلزنی برابر اسپرانس تونس از هواداران تیم جدید خود به دلیل حمایت و انگیزه‌ای که به تیم می‌دهند، تشکر کرد.
با حضور مهدی قایدی در الاتحاد کلبا، احمد عبدالله جیشک دیگر در این تیم ماندگار نشد.
سرمربی سابق استقلال در دومین فصل حضور در باشگاه الاتحاد کلبا به دنبال ارتقای جایگاه تیمی است که مدیرانش به عملکرد او اعتقاد کاملی دارند.
باشگاه الاتحاد پوستر اصلی خود با تصویر مهدی قایدی را منتشر کرد.
مهدی قایدی به الاتحاد کلبا پیوست
مهدی قائدی بار دیگر شاگرد فرهاد مجیدی می شود
باشگاه استقلال تا حدودی شباب الاهلی را برای جذب قایدی مجاب کرده، ولی هر بار که کار به مذاکرات نهایی رسیده، تیم الاتحاد کلباء وارد کار شده است.
کریم بنزما، ستاره فرانسوی جدید الاتحاد، روز گذشته وارد عربستان شد و مورد استقبال باشگاه جدید خود قرار گرفت.
درخشش و گلزنی مهاجم برزیلی الاتحاد منجر به برتری این تیم مقابل الباطن شد.
صالح مصطفوی دستیار فرهاد مجیدی در فصول گذشته فوتبال ایران از جمع کادر تیم الاتحاد کلبا خداحافطی کرد.
سرمربی تیم فوتبال الاتحاد کلبا برای بازیکنان ملی‌پوش باشگاهش آرزوی موفقیت کرد.
با همه انتقادات، الاتحاد کلبا با فرهاد مجیدی بهتر از فصل گذشته نتیجه گرفته است
ممکن است حضور فرهاد مجیدی در الاتحاد کلبا در این پنجره زمستانی به پیوستن بازیکنانی از لیگ ایران به این باشگاه اماراتی ختم شود.
ممکن است حضور فرهاد مجیدی در الاتحاد کلبا در این پنجره زمستانی به پیوستن بازیکنانی از لیگ ایران به این باشگاه اماراتی ختم شود.
سرمربی سابق استقلال این روزها در لیگ امارات هم شگفت‌انگیز ظاهر شده و با الاتحاد کلبا نتایجی فراتر از حد انتظار گرفته است.
در چارچوب هفته هشتم لیگ امارات تیم الاتحاد کلبا با هدایت فرهاد مجیدی موفق شد در یک دیدار جذاب و پرگل با نتیجه ۵ بر ۳ از سد النصر عبور کند.
رئیس الاتحاد کلبا: سرمربی باهوش ما از مکتب ایران است
شادی مجیدی از اولین برد در الاتحاد کلبا
باشگاه الشباب هم با وجود پیشنهاد مالی چشمگیر، حاضر نشد قائدی را به الوصل امارات یا الاتحاد کلبا تیم فعلی فرهاد مجیدی بفروشد
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ پس گرفتن فرزند با زور و کتک/ رسوایی در شرکت هرمی!/ کشف جسد یک زن در آب‌های بندر لنگه/ جنایت مسلحانه در بنگاه املاک/ دستگیری عاملان تیراندازی شبانه در ارومیه/ قتل با چاقوی غرور!/ دستبرد مرموز به صندوق امانات/ انحراف اتوبوس در میدان امام حسین (ع) مشهد ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت
در یک اتفاق جالب توجه، یک فرد ساکن کنت انگلستان در زیر شیروانی خانه خود یک سر مومیایی شده‌ای را پیدا کرد که دانشمندان می‌گویند متعلق به یک زن از مصر باستان است.
آخرین شایعات کانال‌های استقلالی برای بازگشت مجیدی بیهوده بود و سرمربی فصل اخیر آبی‌ها، امروز رسما به عنوان سرمربی الاتحاد کلبا امارات معرفی شد. انتشار عکس این انتقال رسمی، می‌گوید که آجورلو باید به زودی فرد جانشین را معرفی کند.
فرهاد مجیدی سرمربی جداشده استقلال که هدایت الاتحاد کلبا در لیگ امارات را پذیرفته است، در نخستین پست صفحه شخصی‌اش بعداز انتقال به تیم جدید، از قلب زرد به جای رنگ آبی استقاده کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ