تعویضهای هجومی ساپینتو برای باز کردن گره بازی در دقایق آخر بازی فعلا با مقاومت میزبان مواجه شده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روش ‌هایی برای خنک ‌کردن فضاها وجود دارد که قرن‌ ها مورد استفاده قرار گرفته‌ اند. کاری که من انجام دادم این بود که آن روش ها را با یکدیگر ترکیب کردم اقدامی که کارساز بود. سقف های بلند و پنجره ها در این مدرسه به تخلیه گرمای محبوس شده در کلاس های درس کمک می کنند. ماسه سنگ به کار برده شده در ساخت این سازه کار را از نظر هزینه نیز معقول ساخت. ماسه سنگ باعث خروج گرما از سازه و هم چنین حفظ خنکی آن در شب می شود.
شبکه اجتماعی«ایکس» (توئیتر سابق) هزینه های حقوقی و شکایت افرادی را که به دلیل پست یا لایک کردن محتوایی خاص در این پلتفرم با رفتاری ناعادلانه از سوی کارفرمایشان روبرو شده اند، می پردازد.
افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند، سن بالای ۶۵ سال یا کمتر از ۴ سال بچه‌ها را خیلی مراقب باشند، کسانی که بیماری کلیوی، کبدی، قلبی، فشارخون و دیابت دارند آسیب پذیرتر هستند و باید بیشتر مراقبت کنند ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر که اوج گرما است سعی کنند در محیط به خصوص نور مستقیم آفتاب همراه با فعالیت بدنی پرهیز کنند حتی الامکان اگر کار واجب ندارند از خانه بیرون نروند و مراقبت کنند که آب بدن کم نشود.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: خوشبختانه مدیریت مصرف برق در پیک اول گرما با موفقیت سپری شده و نیروگاه‌ها با ظرفیت کامل در حال کار هستند.
آن‌قدر روز را در کنار زنبورها شب کرده‌اند که حتی از صدای بال زدنشان می‌فهمند ‌که آنها عصبانیند یا به فکر کار؛ آنها می‌گویند هر آدمی نمی‌تواند زنبوردار باشد و زنبور هم هرکسی را قبول نمی‌کند؛ اگر نخواهد، می‌پرد و برای همیشه می‌رود اما در گرما و خشکی این سال‌ها فعلا مانده‌اند و عسل می‌سازند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره‌ی تهمیدات این وزارتخانه برای جلوگیری از اتفاقات مشابه آنچه اخیرا در کنسرت گرشا رضایی رخ داد، گفت که «بنای دولت، وزارت کشور و وزارت ارشاد این است که با تمهیداتی که اندیشیده می‌شود، حوزه فرهنگ و هنر با آرامش کار خود را دنبال کند.»
بازیکنان تیم ملی فوتبال نسبت به گرما و رطوبت شدید هوا در تاشکند ناراحت هستندو این موضوع کار آنها را سخت می‌کند.
گروهی از محققان ایرانی از جمله ریحانه حق نیاز، علیرضا حسنی نجف آبادی و علی خادم حسینی هیدروژل‌های نازک برشی (T-STH) ابداع کردند که از یک پلیمر واکنش دهنده به گرما (پلی واکنش دهنده به گرما، پلی (N-ایزوپروپیل آکریل آمید) (p (NIPAM)) و نانودیسک‌های سیلیکات هموستاتیک (LAPONITE) ساخته شده و به عنوان عامل بندآورنده خون (هموستاتیک) تزریقی کم تهاجمی به کار می‌رود.
در پیش نویس برنامه هفتم توسعه پیشنهاد داده شده که کارفرما می تواند در سه سال اول به کارگیری افراد، یک دوم حداقل دستمزد مصوب را بپردازد. همچنین کارفرما مجاز به لغو یک طرفه قرارداد نیز است.
اجلاس سران عرب دقایقی قبل شروع به کار کرد و طی آن نخست وزیر الجزایر از بازگشت سوریه به اتحادیه عرب ابراز خرسندی کرد.
مدیرکل موزه‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: ساعات کاری موزه‌های ۴ استان با توجه به شرایط اقلیمی در فصول گرم سال، تغییر کرد.
رنگ نارنجی تداعی گر گرما و شوق است و به هر محیط اجتماعی‌ای انرژی و درخشش می‌دهد. اگر به یک مهمانی دعوت شدید و می‌خواستید که در آن در مرکز توجه باشید، نارنجی بپوشید. این امر در مورد زمانی هم صدق می‌کند که می‌خواهید با یک تیم خلاق کار کنید و تنها با ظاهرتان آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهید.
کارجو‌ها می‌ترسند که مبادا سوالاتشان، شبیه تقاضا یا دور از دسترس باشد یا نکند ذهنیت مسوول مصاحبه را نسبت به آن‌ها تغییر دهد. یا شاید نمی‌دانند چطور به شکلی سنجیده، سوالشان را مطرح کنند، سوالی مثل این: «شما چه‌جور رئیسی هستید؟»
به نوشته اشپیگل، در پارلمان هوا به شدت سرد است خیلی سرد.«رناته کوئناست»، یکی از قانونگذاران حزب سبز شکایت دارد: من با ژاکت در داخل دفتر کارم نشسته‌ام و برای گرم کردن خودم مدام این پا و آن پا می‌کنم. با این حال هنوز بینی‌ام یخ است.
نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: اگر می‌خواهید کار در کشور رونق بگیرد باید سهم کارفرما در بیمه را کم کنیم و سهم دولت را افزایش دهیم تا کارفرما نیروی بیشتری بگیرد و آنها را بیمه کند.
کارگری که روایت او را در این گزارش مطرح کردیم، می‌گوید: هیچ تلفنی برای ثبت شکایت وجود ندارد. شماره‌ی ۲۵۰۰ اشتباه است. هیچ اداره کاری هم پاسخگو نیست. با هرجا تماس می‌گیریم و به هر جا می‌رویم پاسخ سر بالا می‌دهند. خودشان می‌دانند دست کارگر برای رسیدن به حقوقش، به جایی بند نیست و راهی برای شکایت ندارند، برای همین هیچ ضرورتی هم برای پاسخگویی نمی‌بینند…
روز گذشته (دوشنبه ۲۵ مهر ماه) یکی از کارگران پیمانکاری شاغل در کارخانه ایران تایر مهدی شهر سمنان به دلیل اختلاف با کارفرما اقدام به خودسوزی با «تینر» می‌کند که در نتیجه آن سه نفر از همکاران که اقدام به نجات وی می‌کنند نیز دچار سوختگی می‌شوند.
پژوهشی جدید هشدار داده گرمای انگشتان کاربر تا یک دقیقه پس از تایپ کردن آن روی کیبورد، می تواند برای کشف پسورد توسط هکرها به کار رود.
تاکنون ۶ هزار و ۳۵۸ کارفرما از مزایای طرح مشوق بیمه‌ای (اعمال مشوق در صورت بکارگیری نیروی کار جدید به مدت دو سال) بهره مند شده اند که استان خوزستان در صدر و استان مرکزی در قعر قرار دارند.
دکتر عین اللهی گفت: اکنون جمعیت در مرزهای مهران و خسروی زیاد است اما از نظر بهداشت و خدمات نیروها پای کار و در حال فعالیت هستند.
باشگاه تراکتور بعد از هر پیروزی تیمش در لیگ برتر یک زندانی آزاد خواهد کرد.
محققان در چین پوششی از جنس هیدروژل برای شیشه ابداع کرده اند که ساختمان ها را بهتر خنک می کند. ماده به کار رفته در این فناوری گرمای خورشید را بدون از بین بردن نور، مسدود می کند.
استقلال بعد از دو پیروزی متوالی امشب مقابل نفت در مسجد سلیمان با تساوی بدون گل متوقف شد.
نماد بانکی در بازار پایه فرابورس طبق اطلاعیه منتشره در سامانه کدال به دلیل مشکوک بودن معاملات تعلیق شد. تعلیق این نماد تا چه زمانی ادامه دارد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ