بهنام احسان پور بعنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با بیان اینکه حضور پژمان درستکار اصلا به معنای دخالت او در کارش نبوده است، گفت: من خودم از او خواستم همراه تیم ما باشد و حضور او خیلی به ما کمک کرد.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران برای کمک فنی به تیم ملی نوجوانان عازم ترکیه شده است.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران از مسئولان ورزشی انتقاد کرد و گفت:این درد کشتی است که همیشه لحظات آخر مسئولان به یاد کشتی می‌افتند. تقاضا دارم که با جدیت در کنار کشتی باشید.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان برای انتخاب کشتی گیران ۲ وزن برای مسابقات جهانی با چالش عجیبی روبرو شده است.
اردوی تیم ملی کشتی آزاد ایران پیش از ظهر دوشنبه (۲۹ خرداد ۱۴۰۲) زیر نظر پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی و با حضور قهرمانان و مدعیان حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد در سالن شهید صدرزاده کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.
دارنده ۲ مدال طلای جهان به عنوان مدیر تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ترکمنستان انتخاب شد و هدایت تیم های ملی این کشور را به مربیان ایرانی سپرد.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان تاکید کرد که برای آنها اهمیتی ندارد در این رده سنی روس‌ها به مسابقات جهانی بازگشته‌اند و کشتی‌گیران ایرانی کار خود را انجام خواهند داد.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: ازح ضور در جام پیروزی خیلی چیزها دستگیرمان شد و نقاط ضعف اکثر کشتی گیران خود را متوجه شدیم.
مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان با بیان این که نتایج تیم بزرگسالان یک تلنگر بود، گفت: هدف اصلی تزریق کشتی گیران نوجوان و جوان به تیم بزرگسالان است.
مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان با بیان این که نتایج تیم بزرگسالان یک تلنگر بود، گفت: هدف اصلی تزریق کشتی گیران نوجوان و جوان به تیم بزرگسالان است.
جلسه بررسی نتایج و عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های آسیایی قزاقستان در شرایطی برگزار شد که خبری از تغییر سرمربی تیم ملی نیست و رئیس فدراسیون محکم پشت او خواهد ایستاد.
ناکامی تیم ملی کشتی آزاد ایران در سی و ششمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا هر چند دلایل مختلف و متعددی داشت اما نمی توان نقش «نادرست» سرمربی این تیم در رقم خوردن این نتیجه را نادیده گرفت.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان همراه با دبیر فدراسیون کشتی در سالن شهدای هفتم تیر به تماشای مسابقات قهرمان کشوری نوجوانان نشست.
اردوی تیم ملی کشتی آزاد در حالی از امروز آغاز می شود که پژمان درستکار سرمربی این تیم پس از مدتها غیبت با حضور دوباره در خانه کشتی ناظر تمرین آزادکاران خواهد بود.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد که در مرخصی به سر می‌برد، از امروز تمرینات شاگردانش را زیر نظر خواهد گرفت.
غیبت سرمربی تیم ملی کشتی آزاد همچنان ادامه دارد و عدم حضور او در حاشیه مسابقات مهم و اردوهای تیم ملی ابهامات زیادی را در محافل کشتی بوجود آورده است.
غیبت سرمربی تیم ملی کشتی آزاد همچنان ادامه دارد و عدم حضور او در حاشیه مسابقات مهم و اردوهای تیم ملی ابهامات زیادی را در محافل کشتی بوجود آورده است.
مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: رقابت‌های تنگاتنگ کشتی گیر را از حاشیه امن خارج می‌کند و این باعث می‌شود که نفر اول تیم ملی هم بیاید خوب تمرین کند.
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد گفت مردم با گرفتاری‌هایی که دارند به مدال گرفته و نگرفته سال‌های پیش اهمیت نمی‌دهند و نیازی به بازگو کردن اتفاقات گذشته نیست.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان تاکید کرد که فدراسیون کشتی در امر پشتوانه سازی مربیان خوب عمل کرده، درحالیکه در گذشته در برخی استان‌ها مربیگری ملی در انحصار 4-5 نفر بود.
بهنام احسان پور یکی از ملی پوشان اسبق کشورمان با حکمی از سوی علیرضا دبیر به عنوان سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان منصوب شد.
سرمربی پرافتخار تیم ملی کشتی آزاد روسیه که در بین سال های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۲ هدایت تیم ملی را بر عهده داشته است، با تصمیم کمیته اجرایی فدراسیون کشتی روسیه از هدایت این تیم کنار گذاشته شد.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: من اهل پیش‌بینی نیستم اما بچه‌های ما تلاش می‌کنند بهترین نتیجه را در مسابقات جهانی کسب کنند.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه می‌توانیم بهترین نتیجه تاریخ کشتی ایران را در صربستان رقم بزنیم گفت: سبک تمرینات و انتخابی کشتی آزاد متفاوت از کشتی فرنگی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ