اگر بخواهیم به زبان ساده بگوییم، وقتی چربی یک‌جا زیر پوست جمع شود، فرورفتگی‌ها و برآمدگی‌های خفیف و کم‌رنگی روی پوست ایجاد می‌شود که همان سلولیت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این اتوبوس تویوتا، سازگاری خود را با محیط زیست نشان داده و منبع انرژی آن در موفقیت‌های بحرانی کارایی زیادی از خود نشان می‌دهد.
مصرف عصاره کنگرفرنگی میتواند تعداد سلول‌های کبدی و غلظت RNA داخل سلولی را افزایش دهد. براساس این یافته‌ها سینارین دارای اثر حفاظتی قابل توجهی بر کبد است.
مدیر پروژه بانک سلولی حیات وحش مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی جهاددانشگاهی از تولید بیش از ۵۰ رده سلولی فیبروبلاستی از گونه‌های دامی در معرض انقراض کشور خبر داد.
تولید گوشت مصنوعی از طریق کشت سلولی ممکن است درخصوص حلال یا حرام بودن آن، سؤالاتی را در ذهن ایجاد کند.
قرص ویتامین c یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که منظور از آنتی اکسیدان چیست. آنتی اکسیدان ها به موادی گفته می شود که رادیکال های آزاد سلولی را از بین می برند و استرس اکسیداتیو را در بدن محدود می کنند. در نتیجه، التهابات در بدن کاهش پیدا می کند و همین امر نقش بسیار مهمی در ارتقا سلامتی دارد.
بلوبری حاوی مقادیر زیادی فیبر است که سبب می‌شود شما برای مدت طولانی تری سیر بمانید. این میوه هم چنین در مقایسه با سایر میوه‌ها و سبزیجات بالاترین محتوای آنتی اکسیدانی را در خود جای داده است. آنتی اکسیدان‌ها از آسیب سلولی جلوگیری کرده یا آن را به تاخیر می‌اندازند.
محققان کشور برای کشف درمانهای جدید به بررسی سلولی و مولکولی مؤثر در بروز سرطان خون پرداختند.
محققان کشور نقش وزیکول های خارج سلولی سلول های اپیتلیال معده در انتقال بین سلولی سموم هلیکوباکترپیلوری را در راستای درمان بهتر مورد بررسی قرار دادند.
محققان با ارزیابی نقش وزیکول های خارج سلولی سلول های اپیتلیال معده در انتقال بین سلولی سموم هلیکوباکترپیلوری به نتایج علمی جدیدی رسیدند.
داده‌های کارآزمایی بالینی جدید نشان می‌دهد تزریقی که با کمک به بازسازی دیسک‌های آسیب‌دیده ستون فقرات، کمردرد را تسکین می‌دهد، مزایای پایداری دارد.
دانشمندانی که یک مسیر سلولی، یا سوئیچ، پیدا کرده‌اند که توانایی شنا کردن اسپرم را مختل می‌کند، می‌گویند که امکان ساخت یک قرص ضدبارداری غیرهورمونی برای مردان، به طوری که پیش از آمیزش مصرف شود، اکنون واقع بینانه به نظر می‌رسد.
«بیست و پنجمین دوره آموزشی و تخصصی کشت سلول و بافت گیاهی» ۴ و ۵ اسفندماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
محققان به بررسی پیوند سلولی برای یافتن بستر سلولی مناسب مناسب آزمایش داروهای جدید و مدل سازی دیابت پرداختند.
نتیجه مطالعه‌ای تازه نشان می‌دهد که چربی اضافی روی ران و سلولیت ممکن است واقعا برای سلامتی شما مفید باشد. این موضوع کاملا در تضاد با این باور رایج است که چربی اضافی با افزایش خطر بیماری قلبی، دیابت نوع ۲، سکته مغزی یا بیماری عروق کرونر مرتبط است.
خیار به درمان آلزایمر، تقویت استخوان ها، سم زدایی بدن، پیشگیری از سرطان، دیابت، یبوست، کرم های روده، هضم غذا، ارتقای سلامت سیستم کلیوی و دندان ها، کاهش فشار خون، مبارزه با سلولیت و تسکین آفتاب سوختگی یاری می رساند.
وزیکول های خارج سلولی استخراج شده از کره های سلولی متشکل از سلول های بنیادی مزانشیمی و سلول های غضروفی اثر درمانی بیشتری بر مدل حیوانی استئوآرتریت دارند.
یک دختر بچه ۱۳ ساله که به نوعی از سرطان خون مبتلا بود، برای نخستین بار با استفاده از روش پیچیده مهندسی سلولی در جهان از این بیماری رها شده است.
کلسیم در سوخت و ساز مناسب سلولی، خصوصاً سلول‌های عصبی و ماهیچه‌ای سهیم است. این عنصر همچنین در عملکرد کلیه ها، انعقاد خون و فعالیت برخی آنزیم‌ها نقش دارد.
محققان با پژوهش روی وزیکول های خارج سلولی استخراج شده از لیشمانیا تارنتولا، به نتیجه رسیدند که می توان از آن برای کنترل ابتلای ماکروفاژهای انسان به نوع بیماری زا و انتقال دارو بهره برد.
مکانیسمی کشف شده است که سطوح سلولی تاو را تنظیم می‌کند، پروتئینی که تجمع نابجای آن در ریشه تائوپاتی‌ها (تخریب پروتئین تاو) باعث گروهی از بیماری‌های تخریب کننده عصبی است.
تلاش خانواده یک زندانی برای آزادی هم سلولی
تفاهم نامه ای برای ایجاد بانک نمونه های سلولی حیات وحش و تحویل نخستین نمونه های سلولی یوزپلنگ ایرانی بین سازمان حفاظت از محیط زیست و مرکز ذخایر ژنتیکی منعقدشد.
در راستای مطالعه، شناسایی و حفاظت از منابع ژنتیکی کشور، تفاهم نامه همکاری مشترک میان مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران و سازمان حفاظت محیط زیست معاونت محیط زیست طبیعی منعقد شد.
همه افراد دارای تعداد کمی از سلول‌های تیموسیت هستند که در برخی موارد، این سلول‌ها به سرطان خون تبدیل می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ