فرمانده انتظامی استان مرکزی از جراحت امام جماعت روستای احمد آباد این شهرستان در پی حمله جوانی به وسیله چاقو خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پزشك جنجالى و سابق تيم ملى ژيمناستيك آمريكا در زندان مورد حمله قرار گرفت.
در حادثه حمله با چاقو از سوی گروهک تروریستی الشباب علیه غیرنظامیان در روستایی در منطقه «لوما» در شرق کنیا، ۵ نفر جان باختند.
وزیر کشور فرانسه در توییتر اعلام کرد که فرد مجرم دستگیر شده است. همچنین شبکه تلویزیونی BFMTV نیز می‌گوید که مهاجم یک پناهجوی مرد اهل سوریه است.
رسانه‌های سوئد از حمله با چاقو در یک مدرسه با ۳ زخمی خبر می‌دهند.
رسانه‌های سوئد از حمله با چاقو در یک مدرسه با ۳ زخمی خبر می‌دهند.
من از او عذرخواهی کردم و گفتم شانه‌ام ناخواسته با او برخورد کرده، اما دست‌بردار نبود و مدام فحش می‌داد. به همین خاطر با مشت به صورتش زدم. دوستم پویا از من خواست تا محل را ترک کنم. نمی‌خواستم دعوا را ادامه دهم، اما فرید چاقو کشید و به سمتم حمله کرد. من هم چاقوی کوچکی را که همیشه در جیب داشتم، بیرون آوردم تا او را بترسانم. باور کنید من ضربه‌ای به او نزدم. فقط چاقو را به سمتش گرفتم تا بترسد. من اصلاً متوجه نشدم چاقو چطور به سینه او برخورد کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: هر سه مصدوم حادثه بلافاصله با آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند گفت: جراحت نفر دوم حادثه، سطحی بوده و از بیمارستان ترخیص شده است، اما روحانی که با چاقو مورد حمله قرار گرفته بود از اتاق عمل خارج شد و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.
امام جماعت مسجدی در نیوجرسی آمریکا توسط مردی با چاقو مورد حمله قرار گرفت.
هر چهار نفر عاملان ایراد ضرب و جرح و حمله به آمر به معروف شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند.
من برای حل موضوع جلوی در رفتم، اما ناگهان میترا با چاقو به دستم ضربه‌ای زد و بعد هم شهرام به من حمله کرد و با هم درگیر شدیم به خاطر سروصدای ما ناپدری‌ام از خانه بیرون آمد و قصد داشت ما را از هم جدا کند که میترا و شهرام او را با چاقو زدند و فرار کردند.
پلیس ژاپن حادثه حمله با چاقو به یک کلاس درس نزدیک شهر توکیو پایتخت این کشور را مورد تأیید قرار داد و اعلام کرد که ضارب ۱۷ ساله بازداشت شده است.
ساعتی قبل در خیابان دماوند تهران یک روحانی با چاقو مورد حمله واقع شد که منجر به مصدومیت این روحانی و انتقال وی به بیمارستان شد.
سلمان رشدی، نویسنده آیات شیطانی امروز برای اولین بار بعد از حمله‌ای که علیه او انجام شد با نشریه نیویورکر مصاحبه کرده است. وی در این مصاحبه گفته به دلیل آنکه بعضی از انگشت‌هایش فاقد حس هستند هنوز خیلی قادر به نوشتن نیست. سلمان رشدی طبق تصویر منتشرشده یک چشم خود را هم از دست داده است. این نویسنده و مقاله‌نویس ۷۵ ساله بریتانیایی-آمریکایی متولد هند که حکم ارتداد او سال‌ها پیش و در پی انتشار کتاب «آیات شیطانی» ازسوی امام خمینی (ره) صادر و از آن پس تحت تدابیر شدید امنیتی زندگی کرد، حین سخنرانی در نیویورک در تاریخ ۱۲ آگوست با ضربات چاقو از ناحیه گردن و نیم‌تنه مورد حمله قرار گرفت.
سلمان رشدی، نویسنده مرتد آیات شیطانی امروز برای اولین بار بعد از حمله‌ای که علیه او انجام شد با نشریه نیویورکر مصاحبه کرده است. وی در این مصاحبه گفته به دلیل آنکه بعضی از انگشت‌هایش فاقد حس هستند هنوز خیلی قادر به نوشتن نیست. سلمان رشدی طبق تصویر منتشرشده یک چشم خود را هم از دست داده است. این نویسنده و مقاله‌نویس ۷۵ ساله بریتانیایی-آمریکایی متولد هند که حکم ارتداد او سال‌ها پیش و در پی انتشار کتاب «آیات شیطانی» ازسوی امام خمینی (ره) صادر و از آن پس تحت تدابیر شدید امنیتی زندگی کرد، حین سخنرانی در نیویورک در تاریخ ۱۲ آگوست با ضربات چاقو از ناحیه گردن و نیم‌تنه مورد حمله قرار گرفت.
بر اساس اعلام رسانه های آلمان، در حادثه حمله با چاقو در قطاری در مسیر هامبورگ، ۲ نفر کشته و ۵ تَن زخمی شدند.
در حمله گروهی ناشناس با چاقو به یک کمپ آوارگان در نیجریه، ۸ نفر از جمله چند کودک کشته و ۸ فرد دیگر نیز زخمی شدند.
دختر ۱۸ ساله گفت: درحالی‌که کوله‌پشتی پر از طلا پشتم بود، راهی نشانی مورد نظر شدم، اما وقتی به آنجا رسیدم و منتظر بودم، ۳ پسر که سوار موتور بودند به من حمله کردند و به زور و تهدید چاقو کوله‌پشتی طلا‌ها را دزیدند و فرار کردند. من هم گریه‌کنان به خانه برگشتم و ماجرا را برای پدرم تعریف کردم و تصمیم گرفتیم برای دستگیری دزدان از پلیس کمک بگیریم.
پابلو ماری، مدافع آرسنال، در شهر میلان ایتالیا درحالیکه در یک سوپرمارکت حضور داشت از سوی فردی ناشناس با ضربات چاقو مضروب شد.
رئیس و سخنگوی شورای شهر بوشهر گفت: "جعفرپورکبگانی" فرماندار اسبق و عضو شورای شهر بوشهر غروب امروز چهارشنبه از سوی افراد ناشناس با چاقو زخمی و به بیمارستان منتقل شد.
فیلم لحظه حمله داعش‌وار اغتشاشاگران در ایلام به مامور پلیس را مشاهده می‌کنید.
فیلم لحظه حمله داعش‌وار اغتشاشاگران در ایلام به مامور پلیس را مشاهده می‌کنید.
آشوبگران که ابایی از حمله به مردم عادی و نیروهای انتظامی ندارند، یک نفر دیگر از مردم‌مان را غریبانه و ناجوانمردانه به شهادت رساندند.
بنا به اعلام پلیس کانادا، این حادثه دو مظنون دارد که تلاش‌های گسترده‌ای برای دستگیری آن‌ها آغاز شده است. این دو مظنون دیمین و مایل سندرسون نام دارند که ۳۰ و ۳۱ ساله هستند.
پلیس چین اعلام کرد که در حمله به یک مهدکودک خصوصی در استان جیانگشی چین، ۳ نفر کشته و ۶ تَن زخمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ