بر اساس ابلاغیه معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان، ۴ رشته به فدراسیون آمادگی جسمانی سپرده شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تا پایان روز یازدهم چهارمین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور ۱۲۴ مدال قهرمانی توزیع شده است.
مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد ایران شرایط سرمایه گذاری در ایران را برای مقامات استان های اربیل و سلیمانیه عراق تشریح شد.
ساکت الهامی نفرات منتخب خود را برای دیدار با نساجی مشخص کرد.
حریفان حسین وفایی در مسابقات مسترز آلمان و آزاد بریتانیا مشخص شدند.
یکی از راه‌های پس‌انداز سودآور برای فرزندان سرمایه‌گذاری است. در حال حاضر بورس یکی از بهترین و سودآورترین سرمایه‌گذاری‌ها در بلندمدت به حساب می‌آید و یک کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با نبض بورس بهترین سهام برای سرمایه‌گذاری در بلندمدت را معرفی کرده است.
آمار‌های جهانی می‌گوید در رده‌بندی کشور‌ها در جراحی‌های زیبایی، ایران رتبه بیستم را دارد و رتبه‌های اول تا پنجم، به‌ترتیب کره جنوبی، یونان، ایتالیا، برزیل و کلمبیا هستند. سپس ایالات‌متحده و تایوان در این رده‌بندی قرار دارند. در سال ۲۰۲۰، اما ایران به‌عنوان پایتخت عمل‌های جراحی بینی در جهان معرفی شد و بیشترین عمل زیبایی انجام‌شده در ایران، جراحی بینی بود.
نمایندگان رشته‌های قایقرانی و دوومیدانی کشورمان برای حضور در سی‌ویکمین یونیورسیاد دانشجویان جهان معرفی شدند.
در فاصله سه ماه مانده تا بازی‌های آسیایی هانگژو، فهرست رشته‌های اعزامی به این بازی‌ها با انتخاب ۳۰ رشته نهایی شده است اگرچه باوجود تاکید بر حمایت از بانوان، احتمال ریزش دراین بخش وجود دارد.
فهرست اسامی معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت در رشته‌های بورسیه و دارای شرایط خاص، براساس ظرفیت پذیرش دانشجوی بورسیه ارگان‌های مختلف و مؤسسات آموزش عالی دارای شرایط خاص و با توجه به نمرات امتحانی در هر یک از کد رشته محل‌های انتخابی در تاریخ ۲۸ خرداد ماه جاری در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.
اصفهان- رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: برنامه راسته‌های بازار، راسته‌های زندگی همزمان با هفته فرهنگی با هدف معرفی بازار تاریخی این شهر برگزار می‌شود.
یکی از راه‌های تطبیق با تغییرات بعد از آخر هفته، معرفی روتین‌هایی است که تمام هفته طول می‌کشند، ولی این قدرت را دارد که زندگی ما را معنادارتر کند. این موارد ممکن است شامل تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه شما، باغبانی یا رفتن به باشگاه باشد. انجام این کار‌ها در زمان مشخص هر روز مفید است.
سازمان کشاورزی و خواربار جهانی ماهی را به‌عنوان غذای سلامتی معرفی کرده و مصرف آن را به تمامی رده‌های سنی توصیه می‌کند.
معاونت قضایی قوه قضائیه راه‌های ارتباطی برای پیگیری عفو زندانیان را معرفی کرد.
کاهش بارندگی‌ها در استان تهران حالا باعث شده که دست درازی به آب‌های زیر زمینی هر روز بیشتر و بیشتر شود. بر اساس آنچه محمدرضا بختیاری مدیرعامل سابق آب و فاضلاب تهران گفته هم اکنون چیزی حدود ۶۰ درصد آن مصرفی پایتخت از منابع زیر زمینی و تنها ۴۰ درصد آن از آب‌های سطحی تامین می‌شود.
سرمربی آلومینیوم برای چهارمین بازی پیاپی از بازیکنان رده‌های پایه این باشگاه استفاده کرد.
کلسیم یک نوع از مواد معدنی پرنیاز است که برای سلامتی استخوان‌ها و دندان‌ها ضروری است. در حالی که بسیاری از مردم تصور می‌کنند که تنها ماده غذایی غنی از کلسیم لبنیات هستند، در طب سنتی مواد غذایی معرفی شده اند که میزان کلسیم آن‌ها به مراتب بیشتر از انواع لبنیات است.
با پایان رقابت‌های تنیس رده‌های سنی کشور دختران، قهرمانان این دوره از مسابقات مشخص و معرفی شدند.
مسابقات تنیس رده‌های سنی کشور با معرفی برترین‌های شرکت کننده در پنج رده سنی به پایان رسید.
دختر جوان گفت: مدتی قبل در اینستاگرام با صفحه مردی به نام پویا آشنا شدم. او مطالبی درباره راه‌های پولدار شدن منتشر کرده بود. پس از صحبت و آشنایی با پویا او خودش را نخبه و یکی از اقتصاددانان کشور معرفی کرد و راهی برای پولدار شدن جلوی پایم گذاشت.
از سوی کادرفنی تیم‌های ملی، ترکیب ووشوکاران اعزامی ایران به مسابقات قهرمانی جهان رده‌های سنی معرفی شد.
از سوی کادرفنی تیم‌های ملی، ترکیب ووشوکاران اعزامی ایران به مسابقات قهرمانی جهان رده‌های سنی معرفی شد.
مسابقات تنیس رده‌های سنی کشور با معرفی تنیسورهای راه یافته به مرحله نیمه نهایی ادامه یافت.
بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت میبایست قبل از مراجعه به موسسه ذیربط، برای اطلاع از برنامه زمانی و مکان، مدارک مورد نیاز و شرایط عمومی و اختصاصی جهت انجام مراحل مصاحبه، معاینه و یا سایر مراحل گزینش حتماً به درگاه اطلاع‌رسانی موسسه یا ارگان معرفی شده محل مصاحبه نیز مراجعه نمایند.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فهرست اسامی معرفی‌شدگان چند برابرظرفیت از بین متقاضیانی که کدرشته محل‌های دارای شرایط خاص دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی را انتخاب کرده و حدنصاب چند برابر ظرفیت لازم را کسب کرده‌اند، با رعایت تقدم انتخاب رشته در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ