معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فهرست اسامی معرفی‌شدگان چند برابرظرفیت از بین متقاضیانی که کدرشته محل‌های دارای شرایط خاص دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی را انتخاب کرده و حدنصاب چند برابر ظرفیت لازم را کسب کرده‌اند، با رعایت تقدم انتخاب رشته در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پایان مهلت معرفی ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی به ستاد بازی‌ها و عدم اطلاع رسانی داخلی، ابهامات زیادی را پیرامون وضعیت کاروان ایران در فاصله دو ماهه تا این رویداد ایجاد کرده است.
مدیرعامل توزیع برق پایتخت به اعلام اسامی ادارات پرمصرف ملی و استانی در آخرین روز تیرماه پرداخت و از بی توجهی به مصرف زیاد گلایه کرد.
رئیس فدراسیون والیبال اعلام کرد که این فدراسیون هیچ نفر اضافی را برای دریافت ویزا به سفارت آمریکا معرفی نکرده است.
همزمان با قطع برق ۳۰ مشترک پرمصرف اداری پایتخت، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از اعلام اسامی ادارات پرمصرف این شهر در هفته اول تیرماه خبر داد.
فهرست اسامی معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت در رشته‌های بورسیه و دارای شرایط خاص، براساس ظرفیت پذیرش دانشجوی بورسیه ارگان‌های مختلف و مؤسسات آموزش عالی دارای شرایط خاص و با توجه به نمرات امتحانی در هر یک از کد رشته محل‌های انتخابی در تاریخ ۲۸ خرداد ماه جاری در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.
رحیمی جهان آبادی از هیات رئیسه مجلس خواستار اعلام اسامی همه نمایندگان دریافت کننده خودرو شاسی بلند بدون‌نوبت و به نرخ کارخانه شد.
کمیته داوران اسامی داوران مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را معرفی کرد.
زمان اعلام اسامی داوران بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد.
فدراسیون جودو اسامی سرمربی تیم‌های جودو نوجوانان و نونهالان در بخش پسران را اعلام کرد.
فدراسیون ووشو اسامی کادر فنی تیم های ملی ووشو را هر دو بخش بانوان وآقایان اعلام کرد.
کمیته سیستم اطلاعات فدراسیون والیبال اسامی بهترین بازیکنان جام سی‌وششم لیگ برتر مردان را اعلام کرد.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر را اعلام کرد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی ناظران و داوران مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان را اعلام کرد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی ناظران و داوران دور رفت مرحله نخست پلی‌آف و پلی‌اوت لیگ برتر مردان را اعلام کرد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی ناظران و داوران هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر مردان را اعلام کرد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی ناظران و داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر را اعلام کرد که بر این اساس مرتضی اکرمی با تجربه بازی حساس شهداب و هراز را سوت می‌زند.
در حالی‌که شهردار تهران معتقد است که شهرداری مسئولیتی برای اعلام اسامی ساختمان‌های ناایمن ندارد، دادستان تهران اعلام کرد که محدودیتی برای اعلام اسامی این ساختمان‌ها وجود ندارد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی ناظران و داوران هفته هفدهم لیگ برتر مردان را اعلام کرد.
اسامی داوران هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال اعلام شد.
کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی اسامی 20 کشتی‌گیری را که قرار است این تیم را در مسابقات جام‌جهانی آذربایجان همراهی کند، اعلام کرد.
هفته سوم لیگ برتر مردان روز چهارشنبه 20 مهرماه با هفت دیدار پیگیری خواهد شد و سازمان لیگ اسامی داوران و ناظران این مسابقات را اعلام کرد.
اکنون آنچه مهم‌تر از معرفی فیلم به اسکار است، فهرست ممنوع الفعالیت‌هایی است که قرار است هفته آینده به شکل علنی برای نخستین بار اعلام شود. این شفافیت قابل توجه است، چرا که تاکنون این اتفاقات همواره رخ می‌داد اما مسئولان با عدم اعلام علنی، مسئولیتش را نمی‌پذیرفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ