کیم کارداشیان می‌گوید دیدار فرزندانش با لیونل مسی و گرفتن پیراهن امضا شده از او بهترین روز زندگی‌شان بوده و آنها را دیوانه کرده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ظاهر متفاوت این مرغ سوخاری‌ بچه‌های ایرادی و بدغذا را هم به خود جلب می‌کند. نکته مهم دیگر اینکه تکه‌های مرغ این غذا به جای پودر سوخاری به خمیر بنیه آغشته می‌شود که هم سالم‌تر است و هم خوشمزه‌تر. درضمن در این سوسیس از گوشت چرخ‌کرده مرغ با افزودنی‌های غیرمجاز هم استفاده نمی‌شود.
منچستریونایتد در یک دیدار دوستانه مقابل رکسهام با نتیجه 3-1 شکست خورد.
برخی پیست‌های اسکی کشور که می‌توانند هم باعث رشد ورزش و افزایش مدال‌آوری برای ایران شوند، با بی‌تدبیری مسئولان و بی‌توجهی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بدون تعیین تکلیف رها شده‌اند.
یکی از نخستین مقاله‌ها در این خصوص دو نوع مختلف «دم» را تعریف کرده بود که نوزادان انسان می‌توانند با آن متولد شوند. اولین مورد یک دم باقی‌مانده یا واقعی خوش‌خیم که از اجداد ما به ارث رسیده است و نوع دوم که «شبه‌دم» نامیده می‌شد و عبارت بود از رشد استخوان دنبالچه. شبه‌دم را عمدتا مرتبط با نقص‌های مادرزادی طبقه‌بندی می‌کردند.
ساری- روند اجرا و تکمیل پروژه زباله‌سوزی ساری با ورود جهادی بچه‌های بسیجی شتاب گرفته و این کلان پروژه روز به روز به افتتاح نزدیک می‌شود.
آندری کراماریچ در آستانه بازی با هلند گفت، سخت‌ترین بازی ممکن را در پیش دارند اما برای بردن جام، باید سخت‌ترین تیم‌ها را شکست داد. او از مودریچ نیز تمجید کرد.
قاتل نامرئی جان ۳ عضو یک خانواده را گرفت/ قتل مرد تنها توسط 2 برادر در خمین/ قتل مادر در یک قدمی بچه‌هایش/ با دستگیری ۴ سارق ، محموله میلیاردی سیم سرقتی لو رفت/ قتل زن دوم در رابطه سیاه پنهانی با دختر جوان/ ماجرای کودک ربایی ۶۰۰ میلیون تومانی!/ عجیب‌ترین شگرد برای پول بادآورده
قتل مادر در یک قدمی بچه‌هایش
پرستار سه فرزند شاهزاده ویلیام از زمانی که شاهزاده جورج هشت ماهه بود، عضوی از خانواده آن‌ها شد. او که اغلب در لباس‌فرم سنتی کنار آن‌ها است، نماینده یکی از مشهورترین موسسات آموزشی پرستاربچه در بریتانیا است.
مربی ایرانی که برای بچه‌های کم بضاعت و بی‌سرپرست آکادمی ورزش دارد و نمی‌خواهد کسی از ورزش کردن و رسیدن به هدف‌هایش باز بماند.
سرمربی تیم فوتبال ون پارس معتقد است که از نظر فنی اختلاف زیادی میان تیمش و سایپا وجود داشته است.
صحبتهای اخیر روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، درباره ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی، باعث شده عده زیادی او را به نژادپرستی متهم کنند.
حجت الاسلام فلاحی گفت: امروز وضعیت بازار و مردم خوب نیست و حتی بچه‌های مذهبی و انقلابی از این وضعیت خسته شده‌اند.
مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش گفت: ما با قدرت پشت فدراسیون هستیم، تیم‌های خود را حفظ کرده و اضافه هم می‌کنیم.
بعد از بروس لی نوبت به جکی چان رسید که وارد دنیای سینمای چین و رزمی شود. اما کمتر کسی می‌داند که این دو بازیگر و رزمی‌کار در دهه ۷۰ میلادی در فیلم اژد‌ها وارد می‌شود رودرروی یکدیگر بازی کردند و جکی چان نقش کتک‌خورِ مقابل بروس لی را ایفا کرده بود.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم ابراز امیدواری کرد بتوانند در دیدار مقابل گل‌گهر نتیجه بگیرند.
صفحه‌نمایش برای والدین پرمشغله، به‌ویژه آن‌هایی که هیبریدی کار می‌کنند، یک موهبت است؛ فرزندتان را جلوی یک ویدیو می‌نشانید و فرصتی پیدا می‌کنید تا به یک همکار زنگ بزنید، ظرف‌ها را بشویید یا حتی دوش بگیرید. با این حال، دکتر جین شینسکی، رئیس آزمایشگاه کودک، که یادگیری و حافظه نوزادان را در دانشگاه لندن مطالعه می‌کند، می‌گوید که قبل از دو و نیم سالگی، کودکان از هر چیزی که روی صفحه می‌بینند چیز زیادی یاد نمی‌گیرند. آن‌ها در درک سخنان مشکل دارند و ارتباط رویداد‌های روی صفحه را با زندگی واقعی نمی‌فهمند.
پیش از آغاز دیدار آرژانتین و استرالیا لیونل مسی با کودکانی که برای مراسم آغازین بازی با تیم وارد زمین می‌شوند، دست داد. واکنش آن‌ها به این اتفاق را ببینید:
رهبر معظم انقلاب از عملکرد ملی‌پوشان فوتبال ایران در دیدار مقابل ولز تمجید کرد.
زن جوان گفت: من ۱۵ سال است همسر سعید هستم و در این ۱۵ سال سه سال هم بیرون از زندان نبوده است. او نه شوهر خوبی برای من بود نه برای بچه‌هایم پدری کرده است.
امام جمعه شیراز گفت: این جوان ایرانی است که ایران را قوی و قدرتمند می‌کند و رهبر عظیم الشان انقلاب فرمودند قدرت ایران به این جوانان است به این‌ها افتخار می‌کنیم و امروز علی‌رغم ترور‌ها و دشمنی‌های اسرائیل این فناوری بومی کشور ما شده و آنقدر جوان کارآمد و فهیم و توانمند داریم که نمی‌توانند با ترور هم به جایی برسند.
سردار تنگسیری گفت: ما شهید داده ایم برای اینکه خدا، قرآن، پرچم که هم افتخار ملی و افتخار اسلامی است، باقی بماند، اما کسانی که نه سختی‌های جنگ را کشیدند، نه سختی‌های انقلاب را کشیدند و بچه‌های خود را در خارج از کشور به دنیا می‌آورند، برای ما دم از کشور و مردانگی می‌زنند!
بعد از مصاحبه جنجالی فرانچسکو توتی درباره همسرش، ایلاری توتی از طریق وکیل خود به این مصاحبه واکنش نشان داد و گفت برای محافظت از فرزندانش هر کاری خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ