سخنگوی کاخ کرملین می‌گوید که غرب استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در اروپا را به یاد نمی‌آورد اما با تصمیم مسکو برای تاسیس زرادخانه در بلاروس از کوره در می‌رود!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد بروکسل برنامه‌ای برای مصادره دارایی‌های خارجی روسیه به نفع اوکراین، در دستور کار دارد.
با لغو سفر دو مقام ارشد آمریکایی همزمان با شورش در روسیه، نشانه‌های بیشتری از مداخله آمریکا در تحرکات گروه واگنر به دست می‌آید.
روسیه انتقادات آمریکا از برنامه مسکو برای استقرار تسلیحات هسته‌ای در بلاروس را بی‌اهمیت توصیف و تاکید کرد که واشنگتن‌ها سال‌هاست که مشابه همین تسلیحات را در اروپا مستقر کرده است.
رئیس افتخاری اتحادیه فوتبال روسیه، خبر امتناع حضور تیم ملی این کشور در مسابقات کافا را تایید کرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران به شرح برنامه‌های خود برای حضور در تورنمنت برزیل و جام ملت‌های آسیا پرداخت.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین خبر داد که نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی فردا آغاز می‌شود و برنامه هسته‌ای ایران از جمله مواردی است که مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
بنا به اعلام کاخ کرملین، اقدام خرابکارانه نیروهای اوکراینی در یک منطقه مرزی، از سوی رئیس جمهور این کشور در دست بررسی است.
اولیانوف در حساب کاربری‌اش در توییتر «جو بایدن» و «دونالد ترامپ»، روسای جمهور فعلی و سابق آمریکا را باعث پیشروی برنامه هسته‌ای ایران دانسته است.
معاون اقتصادی وزیر کشور، گفت: تقویت ارتباطات و مناسبات تجاری با روسیه با هدف گذاری۲۰ میلیارد دلاری موضوعی است که تمامی استانداران در سراسر کشور برای آن برنامه ریزی خواهند داشت.
المانیتور مدعی شد: مقام‌های آمریکایی به شکل فزاینده‌ای نسبت به تبدیل یک مشارکت نظامی ساده میان روسیه و ایران و تبدیل آن به هماهنگی استراتژیک و خطر بالقوه تبعات آن برای خاورمیانه محتاط شده‌اند.
سفیر روسیه در انگلیس از برنامه ریزی لندن برای مصادره اموال و دارایی های مسدود شده روسیه به نفع اوکراین خبر داد.
وزیرخارجه روسیه با سفر به عراق قرار است علاوه بر بغداد از اربیل هم دیدار کند.
سخنگوی دوما روسیه می‌گوید که برنامه آلمان برای مصادره دارایی‌های روسیه و انتقال آن به اوکراین، ممکن است سایر کشورها را هم در دام نقض قوانین بین‌المللی بیندازد.
«دیوید بارنئا» رئیس موساد با تکرار برخی فضاسازی‌ها درباره ارائه پهپاد‌های ایرانی به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی اطلاعاتی در اختیار دارد که حاکی از تلاش تهران برای گسترش ارائه این تسلیحات به مسکو است.
رئیس جمهور بلاروس از برنامه مشترک این کشور و روسیه در خصوص استقرار ماهواره در فضا خبر داد.
کاخ کرملین درپی گفتگوی تلفنی بین وزرای دفاع آمریکا و روسیه اعلام کرد که برنامه ای برای گفتگوی تلفنی بین روسای جمهور دو کشور مطرح نیست.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌ شده در عربستان به ایران بازگشت / نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌شده در عربستان به ایران بازگشت/ نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تولید مشترک با روسیه را عاملی برای افزایش سهم بازار در این کشور دانست و گفت: باید با نگاه بلندمدت همکاری، سود شرکای تجاری تضمین شود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با اشاره به تجربه قبلی عرضه خودرو سمند در بازار روسیه گفت: در مورد خودرو تارا، اراده ایران خودرو تضمین خدمات و تامین قطعات یدکی و جلب رضایت مشتریان در بالاترین سطح خواهد بود.
نظر به این که تفاهم صورت گرفته با چین از نظر شکلی یک "برنامه جامع" همکاری بلند مدت بین دو کشور محسوب می‌شود و در حقیقت یک نقشه راه همکاری است، لذا در سایر مراجع قانونی کشور بررسی شده است. بدیهی است در صورت تبدیل این "برنامه جامع" همکاری به "موافقتنامه" رسمی میان دو کشور، مطابق قانون اساسی باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.
رییس سازمان هواپیمایی کشوری قیمت بلیت پروازهای حج را پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: این قیمت همان نرخی است که دو سال پیش توافق شده بود و ایران‌ایر موافقت کرد که بر اساس همان قیمت امسال پروازهای حجاج را انجام دهد.
تداوم بارش باران در نقاط مختلف کشور
افزایش ارتفاع موج تا ۲.۵ متر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ